Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Lendületes, jó szakasz volt!

Posted on 2017.07.10. By AztaCARom

A Szalay Balázs, Bunkoczi László kettős lendületes, jó napon van túl. Ez volt az Silk Way rali első, igazán hosszú mért szakasza (329.25 km), amelyet a mezőny még orosz földön teljesített, mielőtt átlépte volna a kazah határt. A pálya nehézségét az jelentette, hogy mindenfelé nyomok vezettek, és a navigátoroknak kis túlzással egy könyvet kellett felolvasniuk – egész úton be nem állt a szájuk. A bal egyben, a pilótáknak pedig fel kellett dolgozniuk azt a temérdek információt – szintén nehéz feladat.

A végére mind nagyon elfáradtak.
Az Opel Dakar Team kettőse a 16. helyen ért célba, az összetettben azonban két helyet előrelépett és a 11. helyről várhatja a folytatást.
„Nagyon jó napon vagyunk túl – jelentette ki az Opel Mokka pilótája, Szalay Balázs. – Végre nem volt nagy sár, csak a vízátkeléseknél kellett nagyon észnél lenni. Jóformán a rajt utá n rálépett az ember a gázpedálra, és a végén levette róla a lábát. Volt, hogy erdőben vezetett az utunk, máskor sztyeppéken, dombra fel, dombról le, és néhány helyen nagyon sok néző előtt. Nem volt igazi kalandunk, mi is előztünk, minket is előztek, egy kicsit olyan volt, mint a veszprémi lőtéri pálya, csak jóval hosszabb. Az összetettbeli helyezésünk nem rossz, jövünk felfelé, és az igazán nehéz szakaszok még csak ezután következnek. Törekedni kell rá, hogy ne hibázzunk.”

S hogy mit jelentett mindez a navigátor szemszögéből?
Bunkoczi László bevallotta, kicsit megkönnyebbült, amikor az utolsó oldalhoz ért az itinerben: „Nehéz nap volt, szinte egy egész könyvet fel kellett olvasni, átlagosan száz méterenként történt valami a pályán. Itt nyom, ott nyom, letörések, árkok, vízátkelések. Gyakran jeleztek veszélyes helyeket is a pályán, úgyhogy nem ártott, ha az ember mindig pontosan tudta, hol is jár. Egy kicsit megkönnyebbültem, amikor beértünk a célba – mentálisan ugyanis rettenetesen elfáradtam attól, hogy majdnem négy órán keresztül kellett folyamatosan koncentrálni.”

A Silk Way rali másik magyar csapata, a Kovács Miklós, Czeglédi Péter, Ács László kamionos egység a kategóriájában a 11. helyen ért célba, és a tizedik helyről várja a folytatást egy szintén lendületes, élvezetes nap végén. Ők a szakasz közepén már kaptak egy kis esőt (csak hogy el ne felejtsék milyen az), akkor visszavettek egy kicsit a tempóból, mert a fő szempont az volt, hogy ne hibázzanak.
SILK WAY RALI
3. szakasz, Ufa–Kosztanaj (össztáv: 876.39 km, ebből szelektív szakasz: 329.25 km). Autósok:1. Sébastien Loeb, Daniel Elena (francia, Peugeot 3008 DKR Maxi) 3:10:44, 2. Peterhansel, Cottret (francia, Peugeot 3008 DKR) 4:34 perc hátrány, 3. Zhou Yong, Maimon (kínai, Toyota Hilux) 14:19 p h., …16. Szalay Balázs, Bunkoczi László (magyar, Opel Mokka) 42:29 p h. Kamionosok: 1. Szergej Vjazovics, Pavel Haranyin, Andrej Zsihulin (fehérorosz, MAZ) 3:33:15, 2. Kolomy, Stross, Ernst (cseh, Tatra) 55 másodperc hátrány, 3. Van Genugten, Alcarna, Der Kinderen (holland, spanyol, holland, Iveco) 3:39 p h., … 11. Kovács Miklós, Czeglédi Péter, Ács László (magyar, Scania) 30:40 p h.
Az összetettben. Autósok: 1. Sébastien Loeb 5:45:34, 2. 2. Peterhansel 3:15 p h., 3. Despres 17:12 p h., …11. Szalay 1:33:39 ó h. Kamionosok: 1. Martin Kolomy 6:45:07, 2. Sibalov, Mokejev, Nyikitin (orosz, Kamaz) 2:40 p h., 3. Szotnyikov, Ahmagyejev, Musztafin (orsoz, Kamaz) 5:13 p h., …10. Kovács Miklós 1:13:20 ó h.

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Technikai sportok Tags:autósport, Bunkoczi, Opel Dakar Team, rali, Silk Way Rally, sport, Szalay, technikai sport, tereprali

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Beszakadt egy híd Székelyföldön, a Marosba zuhant egy teherautó
Next Post: További villamosok se…

Kapcsolódó cikkek

  • Elstartolt a Magyar eRally Országos Bajnokság Ctrl+C - Ctrl+V
  • Halálos buszbaleset történt Kömlő és Tiszanána között Hírek
  • A Bentley Beverly Hills Continental Collection tiszteleg a régi Hollywood előtt Bemutató
  • Egyedi, fém Ferrari 250 GTO RC autó Bemutató
  • Ezúttal sövényvágás miatt korlátozzák a forgalmat az M3-ason Hírek
  • Egymillió e-drive Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • A World Photography Awards 2023 nyílt pályázatának döntősei
  • A múlt héten megérkezett Ed Sheeran vadonatúj felvétele, az „Eyes Closed”
  • A Linkin Park egy újabb kiadatlan számot fedett fel „Fighting Myself” címmel
  • A Képzőművészeti Egyetem jótékonysági adományozást szervez a török földrengés áldozatai javára
  • Újabb szívhez szóló dalt ismerhetünk meg a The National közelgő lemezéről
  • Van képünk hozzá (23.03.27.) – Lexus ROV
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • A távoli északon teszteli az Audi a Q6 e-tron szériaközeli prototípusát
  • A gyári BMW-csapattal tesztelt Kovács Bálint
  • A Mazda CX-9 gyengén teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT