Lexus I feel love

Újra alkották Donna Summer ikonikus dalát, az I feel love-ot a vadonatúj Lexus NX reklámfilmje kedvéért

A vadonatúj Lexus NX reklámfilmje számára a legmodernebb binaurális technológiával alkották újra Donna Summer ikonikus dalát, az ‚I Feel Love‘-ot, így elérve a háromdimenziós hangérzékelést és lehetőv téve a még mélyebb érzelmek kiváltását. Mindezt a világ legfeljettebb negyedik generációs öntöltő hibrid elektromos hajtása mellett a világ ugyancsak legfejlettebb, harmadik generációs plug-in hibrid elektromos meghajtásával is elérhető új NX ihlette, amely azért született meg, hogy minden pillanatban többet élhessen át vezetője.

Az elmúlt években vezető környezetbarát luxusautómárkából igazó életmódmárkává avanzsáló Lexus egy olyan kampány keretei között mutatja be a vadonatúj NX modellt, amelynek célja, hogy képes legyen kortalanul megszólítani egy generáció érzelmeit, és új fejezetet nyisson a márka legsikeresebb típusának történetében. A járművel és a „Vitality x Tech” koncepcióval párhuzamba állítva azért esett a választás az I Feel Love című dalra, mert ez egy igazi átütő sláger volt a maga idejében, amely a legmodernebb technológiákat használta fel arra, hogy megszólítsa a hallgatók érzelmeit. Az elektronikus szólamok újradefiniáltak egy teljes műfajt, a Lexus pedig még tovább ment, és innovatív hangtechnikával gondolta tovább a világ egyik legjobb szerelmes dalát. A reklámfilm, amelyben az újraalkotott dal is felcsendül, az alábbi linken tekinthető meg: https://www.youtube.com/watch?v=VuuD6wyjMOI

A már amúgy is nosztalgikus és érzelmekkel teli I Feel Love című Donna Summer dalt a Grammy-díjra jelölt Neil Johnson mixelte újra, míg a hozzá készült filmet Rob Chiu rendező álmodta meg, aki műveinek látványvilágáról és hanghatásairól híres. A történet felépítését gondosan >>>