Magyar értékesítési sikerek

„A BMW 5-ös sorozata a márka egyik pillére a globális értékesítésünkben, és Magyarországon is az. Idén az év első 9 hónapjában 2536 db BMW-t adtunk el Magyarországon és az éppen frissülő 5-ös modellünk az egyik legnépszerűbb volt (3-as sorozat: 368 db, X5: 332 db, X3: 253 db, 5-ös sorozat: 249 db), így várakozásaink szerint a mostani megújulás és a plug-in hibrid nóvumok megjelenése további lendületet adhat a modell értékesítésének. Jelenleg a BMW 5-ös palettáján a legnépszerűbb modellünk** az 530e plug-in hibrid 27%-os részesedéssel, melyet az 520d és 530d modellek követnek 23, illetve 22%-kal (**2020 január-augusztusi időszak). A vadonatúj 545e xDrive Limousine és az 530e Touring verziók még nagyobb választási szabadságot hoznak majd, így rendkívül széles palettával tudunk reagálni az eltérő ügyféligényekre. A BMW plug-in hibrid modelljeinek értékesítése idén a január-augusztus időszakban 58%-kal bővült a tavalyi megegyező időszakhoz képest, az eladott 281 plug-in hibrid BMW egyre jelentősebb részarányt képvisel a palettánkon. Az 5-ös BMW plug-in hibridje a bronzérmes 54 db-bal az X5 45e (69 db) és a BMW 330e (65 db) mögött. Célunk, hogy amennyiben a koronavírus helyzet adta körülmények engedik, idén megközelítsük a 2019-es eredményeinket. Ugyanakkor a BMW Motorrad üzletágunk a nehéz gazdasági körülmények ellenére is rekordot ért el az első 9 hónap alatt, összesen 493 db nagy motorkerékpárt értékesítettünk az 500 ccm feletti kategóriában, 26%-os bővülést elérve a tavalyi hasonló időszakhoz képest. Ha a teljes BMW Motorrad kínálatot nézzük, akkor 557 darab a mérleg, mellyel 15%-ot fejlődött a márka a 2019-es első három negyedévhez képest” – mondta el Maciej Galant, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója.