Manhart egy csipetnyi erőt ad a Mercedes V-osztályának

A V 300d 2,2 literes biturbó dízel négyhengeres motorja 280 LE teljesítményre és 431 lb-ft teljesítményre lett továbbfejlesztve.

Kevesen nézik meg a Mercedes-Benz V 300d-t, és úgy gondolják, hogy méltó jármű, de ez nem akadályozta meg Manhartot abban, hogy varázslatos hatást fejtsen ki a német kisbuszon.

A tuner legújabb projektje a V 350, melynek átalakulását a TopCar Inferno bodykit telepítésével kezdi. Ezzel a készlettel a V-osztály egy AMG-termékhez hasonlít, elsősorban a nagy légbeömlőkkel és fényes fekete elemekkel ellátott új lökhárítónak köszönhetően. Új elülső hűtőrácsot is felszereltek, ami némi plusz fenyegetést jelent az elejére. Ezt a rácsot jellegzetes motorháztető egészíti ki.

Manhart a Mercedest kiszélesedő első és hátsó kerékjáratokkal, valamint mélyebb oldalszoknyákkal is felszerelte. A karosszéria cseréje hátul egy új lökhárítóval és diffúzorral folytatódik. A TopCar összes alkatrésze könnyű szénszálból készül, és a karosszéria többi részének megfelelően festhető, vagy fényes feketére fürdethető.

A vizuális módosításokat egy 20 hüvelykes Manhart keréktárcsa egészíti ki fekete felülettel. A kisteherautó menetmagassága is csökkent 25 mm-rel (1 hüvelyk), és új, négyes kipufogócsöveket szereltek fel.

A furgon 2,2 literes biturbó négyhengeres dízelmotorján is végeztek egy kis munkát. A Manhart MHtronik vezérlőegységének felszerelése azt jelenti, hogy a furgon immár 280 lóerőre és 585 Nm forgatónyomatékra alkalmas, ami szilárd adatok egy olyan járműhöz képest, amelyet valószínűleg kényelmes családi járműként fognak használni.

A V-osztályhoz tartozó összes fent említett alkatrészt egyenként értékesíti a Manhart. Az árak az új első hűtőrács 625 eurótól (673 dollár) a teljes hátsó lökhárítóért és szénszálas diffúzorért 4685 euróig (5045 dollár) változnak.

Aranytömb 550 lóerővel

carscoops