Már több mint 3 millió okoseszközre töltötték le a BudapestGO-t
Alig másfél évvel az indulása után átlépte a 3 milliós letöltési számot a Budapesti Közlekedési Központ népszerű applikációja. A rendelkezésre álló adatok – a többi között 50 millió útvonaltervezés – azt mutatják, hogy a BudapestGO ma már nem csupán egy fővárosiaknak szóló alkalmazás. Jóval több attól.
Töretlen a Budapesti Közlekedési Központ applikációjának népszerűsége, egyre többen használják a BudapestGO-t. A társaság tavaly februárban indult alkalmazását már több mint 3 millió okoseszközre töltötték le az ügyfelek.
A 3 millió letöltés azt mutatja, hogy az alkalmazás nem csak a budapestiek számára hasznos, ennél jóval szélesebb a felhasználók köre. A kiugró letöltési számot a magyar fővárosba érkező külföldiek, illetve azok a főváros környékén, vagy a vidéki városokban élők is növelik, akik jellemzően a Volánbuszt, vagy más, helyi buszjáratokat használnak.
Tehát a BudapestGO szerepe, hasznossága bőven túlmutat a főváros határain. Ráadásul a letöltések mellett az applikációt aktívan használók száma is hónapról hónapra növekszik. Eddig már 1,2 millióan regisztráltak az alkalmazásba. A Budapesti Közlekedési Központ többfunkciós szolgáltatást nyújtó alkalmazásával az ügyfelek eddig összesen mintegy 50 millió útvonalat terveztek, és 8,3 millió jegyet és bérletet vásároltak. A BudapestGO felhasználóbarát működésének is köszönhetően ma már minden harmadik BKK-jegyet digitális felületeken vásárolnak az utasok.
Folyamatos fejlődés, nemzetközi elismerés
A BKK felmérése szerint az ügyfelek kifejezetten elégedettek a BudapestGO-val. Az utasok nagy része úgy érzi, hogy az alkalmazás nagyon kompakt, mindig kéznél van, kényelmes és felhasználóbarát, egy helyen elérhető benne minden fontos funkció, ami a közösségi közlekedéshez szükséges.
Az alkalmazás születése pillanatától folyamatosan fejlődik. Az első évben történt fejlesztéseknek köszönhetően a BudapestGO új funkciókkal bővült, amelyeknek köszönhetően az applikáció még jobb és pontosabb tervezést nyújt a kerékpárral közlekedőknek, sőt elérhetővé vált a telebusz és a telefogas szolgáltatása is. Január óta a BudapestGO az agglomerációban élőknek is jelentős segítséget nyújt az utazástervezésben. A felhasználók láthatják a buszok és a vonatok aktuális helyzetét, illetve azt is, hogy azok pontosan mikor érkeznek egy megállóba, vagy mikor indulnak onnan. Sőt az utazástervezés mellett az ügyfelek a helyi és a helyközi – kivéve környéki – Volánbusz-járatok igénybevételéhez szükséges jegyeket és bérleteket is megvásárolhatják az alkalmazásban.
A BudapestGO nemcsak a magyar ügyfelek körében elismert, hiszen májusban elnyerte az év leginnovatívabb, esztétikai szempontból kiemelkedő termékeinek járó iF Design Award elismerést.
Az applikáció legújabb verziója letölthető a Play áruházban és az App Store-ban. Bővebb információ és a funkciókat bemutató videók a bkk.hu/budapestgo oldalon érhetők el.
Budapesti Közlekedési Központ