Még egy kevés az új Renault Trafic Combi és Trafic SpaceClass modellekről
GYÁRTÁS
Az Új Trafic Combi és Új Trafic SpaceClass a Renault franciaországi, Sandouville-ben található üzemében készül.
A Renault Sandouville-i üzeme 1964-es megnyitása óta 57 évnyi gyártási tapasztalatot és szakértelmet halmozott fel. Története során több mint 8 millió járművet gyártottak a gyártósorokon. Tizenöt modellsorozatot a Renault 16-tól a Renault 21-ig (1964 – 1993), a Lagunától az Espace IV-ig (1992 – 2014). Azóta a Renault Sandouville-i üzeme új fejezetet nyitott az új Trafic gyártásával. 2020-ban 106 390 Renault Trafic modell hagyta el az üzemet, így a gyártás átlépte a 800 000 darabos küszöböt.
RENAULT TECH
A Renault Tech több mint 10 éve tervez, gyárt és forgalmaz járműinnovációkat a Renault Group részére, illetve magán-, vállalati és nagyvállalati ügyfelek számára. 2020-ban a Renault Tech az ipari fejlesztés terén szerzett tapasztalatát közel 270 000 jármű egyedi gyártásához használta fel, a Renault Group szabványainak teljes mértékben megfelelve. A vállalat hat országban van jelen 358 alkalmazottal, 14 különböző helyszínen, amelyek közül 12 a Renault Group üzemeiben található.
A Renault furgonok esetében a Renault Tech részt vesz a Trafic fejlesztésében, és számos átalakítást ők végeznek el rajta (pl. fa és polipropilén burkolat, megerősített zárak, riasztó, lakóautó-gyártás stb.) és kerekesszék-rögzítő rendszerrel látja el az autókat.
A Renault Tech-nek köszönhetően a Renault az egyetlen európai autógyártó, amely több mint 30 éves tapasztalattal rendelkezik a fogyatékkal élő ügyfelek számára testre szabott járművek terén. A vezető francia vállalat, a Renault Tech székhelye Heudebouville-ban (Franciaország) található, és az erre a célra létrehozott üzemében olyan járművek gyártásával foglalkozik, amelyek a különféle fogyatékossággal élő személynek kínálnak megoldásokat.
Fontos tudni:
A magyarországon furgalmazott Új Trafic Combi Business és Pack Comfort verziói a gyártást követően minden esetbena Renault Tech üzemében kerekesszék-rögzítő rendszert kapnak, így az autók úgy érkeznek Magyarországra, hogy hivatalosan alkalmasak egy kerekesszék szállítására.