Még egy kevéske Fiat E-Ulysse infó

Drive like a car, load like a van

Az E-Ulysse egy többcélú jármű egy autó DNS-ével: a kiindulópont az autóhoz hasonló vezetési pozíció, amely hosszú utakon is kiváló kényelmet biztosít. Az ülés megemelt helyzete emellett optimális kilátást biztosít az úton, miközben a megközelíthetőséget továbbra is egyszerűvé és könnyedté teszi az utastérben található ergonomikus lépcső. Plusz az erőssége, a szegmens legkisebb méretei (magasság <1,90 méter, hossza 4,95 vagy 5,3 m a Long változatban), hogy biztosítsa a kezelhetőséget és a vezethetőséget. Végül az úttartás, a kényelem és a felfüggesztés szűrése minden vezetési körülmény között garantált a négy független kerékfelfüggesztésnek és a változó merevségű rugóknak köszönhetően.
A rakománytérfogat vezet a szegmensben, a csomagtartó űrtartalma alapkivitelben 4200 liter, a Longban pedig 4900 literes (900, illetve 1500 liter, minden üléssel). A standard változatba legfeljebb 3,1 méter hosszú, a Longba pedig 3,5 méteres tárgyak is berakhatók.

IDE, vagy IDE KATTINTVA, sehol máshol el nem érhető FIAT podcastokat hallgathatsz!

Biztonság és infotainment

Az E-Ulysse kiemelkedő szintű Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) rendszert kínál, amely megkönnyíti a vezető számára a potenciális veszélyek megelőzését.
Az első a Traffic Sign Recognition, amely a fedélzeti kamera segítségével felismeri a közlekedési táblákat, jelzi azokat a kijelzőn, és figyelmezteti a vezetőt az aktuális sebességkorlátozásra. A sávelhagyásra figyelmeztető rendszer azonnal figyelmezteti a vezetőt, ha a jármű kikanyarodik a sávjából, az oldalsó holttérfigyelő pedig figyeli a hátsó holtteret, és fényjelzést küld a külső tükörnek, ha az autó túl közel kerül valamelyik másik járműhöz előzés közben. Plusz elülső ütközési figyelmeztetés, amely a videokamerával feltárja az autó pályáját, és figyelmezteti a vezetőt a más járművekkel vagy gyalogosokkal való ütközés veszélyére. Az Active Emergency Brake Control önműködően aktiválja a féket ütközésveszély esetén, míg a tolatókamera 180°-os képet nyújt a jármű körül, hogy megkönnyítse a parkolást. Végül, de nem utolsósorban az elektronikus menetstabilizáló programot (ESP) a Grip Control funkció szabályozza, amely az útfelület típusának megfelelően állítható: aszfalt, hó, homok vagy sár. Infotainment
szempontból, három fokozatú beépített rádió áll rendelkezésre. A csúcskategóriás változat 7 hüvelykes színes érintőképernyőt tartalmaz Apple Car Play, Android Auto és a TomTom által biztosított Connect Nav szolgáltatással, a forgalomról, parkolókról, benzinkutakról, a helyi időjárásról és az érdekes pontokról.

Vágási szintek és előírások

A 100%-ban elektromos E-Ulysse a felszerelések széles választékával indul, különösen a 17”-es könnyűfém keréktárcsákkal, dönthető és kivehető ülésekkel, háromzónás légkondicionálással, levehető munkafelületekkel, napernyőkkel a hátsó ülésekre és tárolóhálóval. a csomagtartó. Rendelhető egy magasabb szint is, Lounge néven, amely számos csúcsminőségű funkcióval tűnik ki, beleértve az elektromosan nyitható csomagtérajtót, a környező világítással ellátott panoráma napfénytetőt, a xenon fényszórókat és a bőrüléseket, amelyek „beállíthatók” nappali” konfiguráció.

A franciaországi hordaini Stellantis gyárban gyártott E-Ulysse rendelése márciusban kezdődik Olaszországban, Németországban, Franciaországban és Ausztriában. Májustól lesz kapható a márkakereskedésekben.