Még nagyobb rugalmasság a Wizz Air ügyfeleknek
CSOPORTOS FOGLALÁSNÁL IS ELÉG EGY NÉV, A TÖBBIT ELÉG AZ UTASFELVÉTELKOR MEGADNI
A Wizz Air, Közép- és Kelet-Európa legnagyobb diszkont légitársasága ma bemutatta új, Rugalmas útitárs szolgáltatását, amellyel a foglaláskor nem szükséges minden utas nevét megadni. Az innovatív új terméket azok számára tervezte a Wizz Air, akik jó előre szeretnék bebiztosítani utazásukat a legalacsonyabb viteldíjakon, de még nem tudják pontosan, kik lesznek az útitársaik.
A Rugalmas útitárs szolgáltatás megvásárlásakor a WIZZ ügyfeleinek csak egy utas nevét kell megadniuk, de akár kilenc további utas jegyét is lefoglalhatják. A további neveket bármikor hozzá lehet adni az online foglaláshoz, mielőtt az online utasfelvételre sor kerülne. A Wizz Air új Rugalmas útitárs szolgáltatása személyenként és irányonként mindössze 3150 forintért elérhető. A szolgáltatás részletes leírása a https://wizzair.com/hu-hu/informaciok-es-szolgaltatasok/a-wizz-szolgaltatasai/rugalmas-utitars#/ oldalon található
A Wizz Air folyamatosan törekszik szolgáltatásai és termékkínálata bővítésére, hogy még jobban kielégítse a gyakori utazók igényeit, és nagyobb rugalmasságot biztosítson a foglalás során. A mai bejelentés az innovatív Viteldíjzárolás termék bemutatását követi, amellyel az ügyfelek 48 órára rögzíthetik választott utazásuk viteldíját a tetszés szerint összeállított csomagban. A légitársaság ezeken túl is számos más szolgáltatással segíti az ügyfeleit, hogy a legtöbbet hozzák ki utazásukból – a részletek megtalálhatók a wizzair.com oldalon.
George Michalopoulos, a Wizz Air kereskedelmi igazgatója elmondta: „Miután nemrégiben bemutattuk a Viteldíjzárolást, ma örömmel jelentjük be folyamatosan bővülő portfóliónk újabb innovatív szolgáltatását. A rugalmasság egyre fontosabb az üzleti és szabadidős utazások tervezésekor egyaránt. Új Rugalmas útitárs szolgáltatásunkkal az ügyfeleink akár az utolsó pillanatban is dönthetnek arról, hogy kivel szeretnének utazni, miközben bebiztosíthatják a lehető legalacsonyabb viteldíjakat. Továbbra is folyamatosan figyeljük a fogyasztói preferenciákat, és olyan termékeket fejlesztünk, amelyekkel kielégítjük a felmerülő igényeket.”