Még több LIQUI MOLY a MotoGP-ben
Hirdetés a versenypályákon – a LIQUI MOLY Husqvarna Intact GP a Moto2-ben és a Moto3-ban versenyez – exkluzív kenőanyag-beszállító a Moto2-ben és a Moto3-ban – a német nagydíj névadója
A német olaj- és adalékspecialista, a LIQUI MOLY megerősíti a MotoGP motorkerékpár-világbajnokságon, valamint a Moto2 és a Moto3 sorozatokban való szerepvállalását. „A MotoGP számunkra központi és nagyon sikeres marketingelemmé vált, és nagyon örülünk, hogy ez az együttműködés tovább erősödik”, vélekedik Peter Baumann, a LIQUI MOLY marketingigazgatója.
Az olajok és adalékok, fékfolyadékok és ápolótermékek, szerviztermékek és más kémiai adalékanyagok értékesítése, kifejezetten a motorkerékpárokhoz, évek óta növekszik a LIQUI MOLY-nál. „De a MotoGP-ben való jelenlétünk nemcsak a motorkerékpár-üzletágunkat szolgálja, hanem általában növeli a márkaismertségünket is – méghozzá az egész világon”, magyarázza Peter Baumann. „Ezért a jövőben is folytatni szeretnénk ezt az utat.”
Így a vállalat idő előtt meghosszabbította a MotoGP versenypályákra vonatkozó szalagreklám-szerződését egészen 2027-ig. Ezenfelül a LIQUI MOLY továbbra is az egyetlen németországi verseny, a németországi motor nagydíj, a Motorrad Grand Prix Deutschland névadója lesz. És nyolc év elteltével is valamennyi motorkerékpár kizárólagos kenőanyag-beszállítója marad a Moto2-ben és a Moto3-ban. „A különleges ebben az, hogy itt nem egy kifejezetten a versenysport számára készült fejlesztést alkalmazunk, hanem a Motorbike 4T Synth 5W-40 Street Race-t, amelynek a teljesítményéről a motorosok a versenypályán kívül is meggyőződhetnek”, tette hozzá Peter Baumann.
A legnagyobb változás a következő szezonban azonban a LIQUI MOLY IntactGP csapatánál várható, amely eddig első sorban a Moto2-ben képviseltette magát. Ide most a svéd Husqvarna is beszáll, és kiépíti gyári csapatát. A LIQUI MOLY Husqvarna Intact GP csapata jövőre két-két sofőrrel fog elindulni a Moto2-ben és a Moto3-ban is. „Ezzel az elkövetkező szezontól a Moto3 világbajnokságon is láthatóan képviseltetjük magunkat a márkánkkal”, mondja Peter Baumann.