Megérkeztek! Új Giulia és Stelvio Quadrifoglio MY2020
A versenypálya izgalma és a könnyebb mindennapi élet: 2. szintű ADAS
A Giulia és a Stelvio Quadrifoglio MY2020 modelljein mutatkozik be az Alfa Romeo teljes körű fejlett vezetőtámogató rendszere. A Bosch és az Alfa Romeo együttműködésével kifejlesztett, a 2. szintű autonóm vezetésre képes járműirányító rendszerek nem veszik el az autózás örömét, csupán a teljes biztonságot, valamint kényelmet garantálja a forgalmas vagy hosszabb utakon. Használata a gyakorlatban azt jelenti, hogy a Quadrifoglio vezetője bizonyos körülmények között az autóra bízhatja a gyorsítást, a lassítást, valamint a kormányzást. A helyette dolgozó elektronikus rendszert és a forgalmat azonban folyamatosan figyelnie kell, és a kezét is mindvégig a kormányon kell tartania.
A Quadrifoglio MY2020 fő technológiái
Sávelhagyásra figyelmeztető rendszer: észleli, ha a jármű irányjelzés nélkül kezdi elhagyni forgalmi sávját, erről fényjelzéssel és rezgéssel tájékoztatja a vezetőt. A rendszer aktívan közbeavatkozva visszatéríti a járművet a saját forgalmi sávjába.
Aktív holttérfigyelő rendszer: érzékeli a holttérben közeledő járműveket, és szükség esetén a kormányzásba beavatkozva kerüli el az ütközést.
Adaptív tempomat: a jármű sebességét úgy módosítja, hogy az mindenkor biztonságos követési távolságot tartson az előtte haladók mögött. A jelzőtábla-felismerő rendszerrel együttműködve képes az aktuális sebességkorlátozáshoz igazítani a jármű sebességét, ezzel tehermentesítve a vezetőt.
Táblafelismerő rendszer és intelligens sebesség-szabályozás: a rendszer fedélzeti kamera segítségével észleli a jelzőtáblákat, azokat megjeleníti a műszeregységben, valamint figyelmezteti a vezetőt az aktuális sebességkorlátozásra. Javaslatot tesz a vezetőnek arra, hogy az aktuális korlátozáshoz igazítsa a jármű menetsebességét, és amint ezt elfogadják, a rendszer automatikusan az új értékre módosítja a sebességtartó automata beállítását.
Közlekedési torlódás és autópálya asszisztens: az aktív sebességtartó automata munkáját kiegészítve ezek a rendszerek a jármű oldalirányú kitérését felügyelve és szabályozva mindig a forgalmi sáv középvonalában tartják a gépkocsit. A sűrű forgalomban (dugókövetés) vagy autópályán (autópálya segédlet), az aktuális korlátozásokhoz igazítják a jármű sebességét.
Éberségfigyelő asszisztens: a gépkocsivezetőt figyelve észleli az álmosság jeleit, és szükség esetén figyelmeztetőjelzést ad.
Színek, a hagyomány és a kommunikáció
Az új Giulia és a Stelvio MY2020 megjelenését körülvevő nemzetközi médiakampány számos új termékjellemző bemutatását tartalmazta, és többi között elmagyarázta, hogyan alakult az év modelljeinek színválasztása. Az Alfa Romeo tervezői ezért a színválaszték koncepcióját is tökéletesítették, olyan, minden eddiginél emocionálisabb stratégiát alkalmazva, amely nem csupán festéstechnológia, hanem stílus szerint kategorizálja a színeket.
Négyféle besorolás közül választhatunk. A Competizione a márka sporthagyományaira utal, a Metál az Alfa Romeo dinamizmusát hívja életre; a Pasztell színek a kiváló ár-érték arány kedvelőinek szólnak, míg az Old Timer az Alfa Romeo legendás múltjából merít ihletet.
Az új Old Timer színválaszték tagjai az izgalmas Junior GT Ocra sárga, a kifinomult Villa d’Este 6C piros és az új Montreal zöld, amely a Quadrifoglio MY20-on debütál. Ez utóbbi árnyalatot ad a márka egyik ikonjának, az Alfa Romeo Montrealnak, amelyet 50 évvel ezelőtt indítottak.
A színválasztás mindig is az Alfa Romeo egyik legfontosabb jellemzője volt, ideértve az innovatív eredményekkel járó mélyreható kutatást is. Az Oldtimer termékcsalád visszatért a tekintélyes örökséghez, a technológiai innovációval kombinálva.
Az Alfa Romeo laboratóriumaiban folyamatosan kutatnak új effektusokat, új pigmentek és új alkalmazási technikák után, hogy hangsúlyozzák a Giulia és Stelvio vonalainak szoborszerű szépségét. A színek, amelyek a márka kulturális és történelmi örökségéhez kapcsolódnak, szorosan kapcsolódnak Olaszországhoz is.
A hagyományok jegyében a kialakított paletta tökéletesen illeszkedik az olasz építészeti környezet meghatározó elemeihez. Összefügg az autózás és az ország közti vizuális „párbeszéddel”, amely az AD Italia, a tekintélyes építészeti, művészeti és a formatervezési, a stílus világában diktáló a Condé Nast havi magazinnal együttműködve kidolgozott marketingkampány egyik meghatározó jellemzője.
A projekt összeolvasztja a formák és az autóipar világát, fényképes bemutatót kínál autóinkról, partnerünkkel, az AD Italia-val közösen válogatott rangos otthonok udvaraival és belső tereivel kombinálva. A rendkívüli kreativitáson, az egyedi városokon, az emberek ritkán látott zugain keresztül megmutatjuk, hogy Olaszország megkerülhetetlen erő.
Ebben a projektben az AD Italia mutatja be az Alfa Romeót és a márka olasz szépség megtestesülésének számító autóit. Bebizonyítja, hogy a stílus és a színek hozzájárulnak egy nemzet önkifejezéséhez, csakúgy, mint az autók, a megkülönböztető esztétikai szempontok.
Sportszerűség a legmagasabb szinten, Mopar® Quadrifoglio kiegészítők
Az Alfa Romeo Giulia és a Stelvio sportos jellegének kiemelése érdekében a Mopar® új és exkluzív Quadrifoglio kiegészítők sorozatával jelentkezett. Ilyen az Akrapovič márkával együtt fejlesztett nagy teljesítményű kipufogórendszer, a csiszolt hátsó lámpatestek, és exkluzív fényezés magával ragadja a szemlélőt. A Mopar® által széleskörben használt, könnyű és biztonságos szénszálas anyagok javítják az aerodinamikát, a teljesítményt és a tömeg-teljesítmény arányt, valamint hangsúlyozzák az Alfa Romeo két ikonjának elegáns, merész esztétikáját. Az egyedi Quadrifoglio kiegészítők sorozatának részeként a Mopar® szénszálas első hűtőrácsot, tükörborítást és a hátsó spoilert kínál.