Meggyőző stabil növekedés a Pappas Auto-nál

Innovációk, új üzleti területek – 2018

Pappas Outlet

A Pappas Outlet Prémium Minőségű Használt Járművek értékesítésével foglalkozó Budapest 11. kerületi telephely 2017. decemberi megnyitását követően az operatív tevékenységét 2018 első hónapjaiban kezdte meg. A teljesítmény elvárásokon felüli: a kitűzött 150 jármű helyett az első évben már több mint 200 használt gépjárművet értékesített a Pappas Outlet. Ez is bizonyítja: a Pappas Auto számára a használt gépkocsi üzletág nagy potenciált rejt magában.

Pappas Online Klub

2018 szeptemberében kezdte meg kommunikációját a Pappas Online Klub, melynek célja az ügyfelek revitalizálása, a Pappas Auto ügyfélkörének bővítése és az új modellekkel és szervizszolgáltatásokkal kapcsolatos információk átadása.

Young Stars

A Pappas Auto 2018 szeptemberében megújította szakképzési programját, melynek célja, hogy a szakképzés támogatásával megoldást nyújtson a munkaerőhiányra. 2018-ban a programban 27 mentor és 18 tanuló vett részt Magyarországon. A fiatalokra hosszú távon számít a vállalat, akiket a Pappas Auto valamennyi szervizmárkáját lefedő legújabb technológiákkal, innovatív fejlesztésekkel, valamint élményprogramokkal, sport és szabadidős lehetőségekkel is vár.

Kilátások és célok – 2019

Ügyvezetőváltás

2019-től Pais József mellett Benedikt Margreiter látja el a Pappas Auto Magyarország Kft. ügyvezetői igazgatói pozícióját. Az új igazgató Reinhard Leutgebtől vette át az ügyvezetői feladatokat, aki tizennégy év után hagyta el a magyar vállalatot annak érdekében, hogy figyelmét a Pappas Holdingban betöltött márkaigazgatói tevékenységére fordíthassa DAF, Fiat Professional és IVECO márkák vonatkozásában és ezen kívül bekapcsolódjon a Pappas Automobilvertriebs GmbH ügyvezetésébe.

Benedikt Margreiter a Pappas Auto Magyarország Kft. eddigi fejlődését tökéletes alapnak tartja a vállalat további növekedéséhez. Már most kiemelte azokat a területeket, melyekre ügyvezetőként fókuszálni szeretne: „A social media és az ehhez kapcsolódó digitális lehetőségek lényegesen erősebb szerepet töltenek be  Magyarországon, mint Ausztriában. Ez az, amiben nagy potenciált látok annak érdekében, hogy ügyfeleinkkel még intenzívebb kapcsolatban lehessünk.“

„A magyar piac sokkal gyorsabban bővül, mint az osztrák vagy a német.” – mondta Margreiter és hozzátette: „Éppen ezért nagyon figyelnünk kell arra, hogy lendületben maradjunk. A vállalatunk csak akkor maradhat hatékony, ha a legjobbakkal dolgozunk, akik maguk is ragaszkodnak hozzánk. A nálunk kapható járművek tökéletesek. Ehhez kell nekünk hozzátennünk azt, hogy a vásárlás élménye is tökéletes legyen. Így lesz kerek a történet.” – hangsúlyozta Margreiter. Ennek jegyében a Pappas-kollégák sokkal inkább emlékeztetnek egy elit klub tagjaira: az udvarias és finom szakemberek odafigyelnek a szóhasználatra, az öltözködésre, a mozgásra. “Ez azért lehet így, mert ide nem dolgozni járnak, hanem szinte hazajönnek a kollégák. A Pappas vásárlók pedig ehhez a családhoz csatlakozhatnak, akár workshopokon vagy sportautós vezetéseken is részt vehetnek. Eközben a nagy hangsúlyt fektetünk az innovációra és a jövő közlekedési modelljeire. Egyre népszerűbb a car-sharing, éppen ezért egy olyan platform bevezetését tervezzük, amelyen az ügyfeleink megoszthatják majd egymással az autóikat” – mondta, hangsúlyozva, hogy az említett példán túl is egyre több lépést tesznek a digitalizáció irányába. “Bármivel is foglalkozzunk majd, a legfontosabb mindig az lesz, hogyha valaki kapcsolatba lép velünk, akkor az legyen az első gondolata, hogy itt nagyszerű emberek dolgoznak, akik remek munkát végeznek.”

Az új ügyvezető ezzel együtt jelentős problémának tartja a vállalat jövője szempontjából a Magyarországon is fennálló szakemberhiányt. A megoldás kulcsát ennek kapcsán egy olyan, jól kialakított vállalati kultúrában látja, amely a kiválóan képzett dolgozók számára egyre fontosabb lehet. Benedikt Margreiter egy sportos hasonlattal élt: „Ez egy maraton, a felállás pedig a Pappas Auto Magyarország számára nagyon kedvező – melynek én személy szerint nagyon örülök.“

Modellújdonságok  – 2019

Mercedes-Benz
A Mercedes-Benz személygépjármű üzletága több modellújdonságot ígér a 2019-es évre, melyek közül kiemelkedő az új B-osztály, az új GLE és az új CLA és CLA Shooting Brake. Érkezik továbbá az új A-osztály Sedan. A márka az idei év második felére tartogatja igazi különlegességeit, mint az új Mercedes-Benz EQC modelljét. A Mercedes-AMG kínálata is bővül az új Mercedes-AMG A 35, Mercedes-AMG GLE 53 és Mercedes-AMG GT 53 4 ajtós Coupé modellekkel.

A Mercedes-Benz transzporter és haszongépjármű részlege többek között az új V-osztályt mutatja be az idei évben. Az Actros és Arocs modelljei pedig a gazdaságosság és biztonság tekintetében újulnak meg 2019-ben.

Olasz divízió
Az olasz márkák közül az idei genfi autószalonon került bemutatásra az új Alfa Romeo Tonale koncepció autó. A Jeep több újdonságot is tartogat, mint a Jeep Renegade Plug-in Hybrid, Jeep Compass Plug-in Hybrid és Jeep Wrangler Gladiator. A Fiat márka esetében az új Fiat Centoventi névre keresztelt koncepció autót mutatták be.

Kia
A Kia 2019-es újdonságai között mutatkozik be új Kia Niro EV, az új Ceed CUV és az új Kia ProCeed.