Meghalt a király, éljen a király
Ismét egy beteg címmel kezdődik egy teszt.
No, de mit lehet tenni, ha éppen január elején gyűrhettük a Suzuki Jimny tesztautót és ugyebár éppen január elején van a sokadik évfordulója, hogy Zámbó Jimmy, a “Király”, tragikus körülmények között eltávozott az élők sorából…
Jó, igaz!
Ez a két tény még nem adna alapot egy ilyen címre.
Azonban a Suzuki legkisebb terepjárója tényleg király!
Persze, adhattuk volna a “kicsi a bors, de erős” címet is, hiszen a tesztgép ráadásul még zöld fényezésben is pompázik.
Azonban tényleg nem tudunk más igazán találó jelzőt mint, hogy király.
A Jimny nem először járt szerkesztőségünkben.
A Suzuki terepjárója, annak ellenére, hogy már közel húsz esztendeje kezdődött a sorozatgyártása csupán kétszer esett át a hosszú évek alatt komolyabb ráncfelvarráson – legutóbb három esztendeje.
Érdekesség, hogy ezek a komolyabbnak nevezhető frissítések inkább az optikai megjelenést, valamint az autó utasterét érintették és technikailag csak alig változott a Jimny.
Az autó megjelenése egyébként igen megosztja a közvéleményt, hisz vannak, akik rajonganak a kis „varacskos disznóért”, de vannak olyanok is, akik kifehjezetten gyűlölik a formát.
Varacskos disznó?
Igen!
Igen, hisz a Jimny egy ízig vérig terepjáró.
Egy olyan gép, aminek nem okozhat gondot a sárban való dagonyázás sem.
Az autó létraszerkezetű alvázra épül és a rövid tengelytávnak köszönhetően igen kis helyen is meg lehet vele fordulni.
Ezek a paraméterek is a terepjáró képességét erősítik.
A két-, vagy négykerék >>>
http://egyszermarlattamautot.hu/2018/01/02/nincs-megallas-magyar-suzuki-zrt-ismet-rekord-ertekesitessel-zarta-az-evet/