Meghosszabbított garancia a Hyunainál is
A COVID-19 vírus okozta állapot mindannyiunk számára hatalmas próbatétel. Szeretnénk azonban, ha ebben a bizonytalanságokkal teli időszakban is tudná minden Hyundai tulajdonos, hogy a Hyundai mindig rendelkezésére áll, és mindent megteszünk azért, hogy ügyfeleink segítségére lehessünk.
Mindennél fontosabb számunkra a Hyundai munkatársainak, ügyfeleinek, üzleti partnereinek, valamint a tevékenységeinknek otthont adó közösségeknek az egészsége, biztonsága és boldogulása. A Hyundai betartja a magyar hatóságok ajánlásait, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy megakadályozzuk a vírus terjedését.
Ezen túlmenően, ebben a nagy megpróbáltatást jelentő időszakban is a tőlünk telhető legteljesebb mértékben igyekszünk támogatást biztosítani magyarországi ügyfeleink számára. A magyarországi asszisztencia és szervizszolgáltatások a megszokott rend szerint nyitva tartanak, hogy vészhelyzet esetén segítsenek Önöknek. Tudjuk, milyen lényeges, hogy a létfontosságú szolgáltatásokat nyújtó személyek és vállalkozások megőrizhessék mobilitásukat, ezért amiben csak tudjuk, támogatni fogjuk őket.
Azon ügyfeleink támogatása érdekében, akik a COVID-19 világjárvány kapcsán bevezetett korlátozások következtében esetleg nehézségekbe ütköznének a gépkocsijuk garanciális javításának intézése kapcsán, egy új, Hyundai CARE programot szeretnénk biztosítani. A Hyundai CARE program szavatolja, hogy minden normál garanciával rendelkező Hyundai gépkocsira, melynek jelenleg érvényben lévő garanciája 2020 március 1 és április 30 között jár le, meghosszabbítja azt egy legfeljebb három hónapos időszakra, azaz 2020 május 31-ig. Május végéig szintén meghosszabbításra kerül minden gyártói garancia, amely ezen hónap során járna le.
Keményen dolgozunk annak érdekében, hogy olyan megoldásokat és eljárásokat találjunk, amelyek lehetővé teszik, hogy a vírus a lehető legcsekélyebb mértékben befolyásolja alapvető tevékenységeinket. Minden kommunikációs csatornánkat nyitva tartjuk, hogy folyamatosan tájékoztathassuk ügyfeleinket a fejleményekről, miközben olyan új megoldásokon dolgozunk, amelyekkel biztosíthatjuk termékeink és alkatrészeink időre történő kiszállítását. A gördülékeny kommunikáció, és kapcsolattartás érdekében bevezettük Hyundai Sz@lon online kommunikációs rendszerünket, melyen keresztül otthonából, online egyeztethetnek ügyfeleink minden felmerülő kérdést munkatársainkkal.
Amennyiben gépjárműve időszakos karbantartása esedékes, munkatársaink a biztonságos munkavégzés és hatósági előírások szigorú betartása mellett a megszokott módon el tudják végezni az előírt műveleteket.
Az időszakos karbantartások nem pusztán adminisztrációs szempontok alapján kerülnek kialakításra. Ezen periódusok az autó alkatrészeinek, műszaki paramétereinek több ezer órán és kilométeren át történő tesztelései, különböző laboratóriumi vizsgálatok és statisztikai számítások segítségével lettek meghatározva. A kialakult helyzettől függetlenül a kenőanyagok és egyéb folyadékok öregedése nem áll meg, illetve egyes szűrők és alkatrészek megbízhatósága is kérdésessé válhat, amennyiben nem kerülnek a meghatározott időben gondozásra, cserére.
A fentiek alapján látható, hogy a tervszerű, megelőző karbantartások elmulasztása az autó üzembiztonságát nagy mértékben csökkenti és garanciavesztéssel, valamint a Hyundai Assistance szolgáltatás megszűnésével is járhat.