Meglepő, de a Magyar Suzuki az új motorkerékpár-eladásokban is dobogós volt 2019-ben
A Suzuki családon belül a Magyar Suzuki Zrt. motorkerékpár-üzletága immár ötödik éve a legnagyobb piaci részesedésű disztribútor Európában. A hazai eladások 24 százalékkal növekedtek 2019-ben. A vállalat idén további növekedésre számít a motorkerékpár-értékesítésben.
A hazai Suzuki motorkerékpár-értékesítések évek óta folyamatos növekedést mutatnak. Míg 2017-ben 378 darab, 2018-ban 23 százalékos növekedéssel már 465 darab, 2019-ben pedig közel 24 százalékos növekedés mellett 575 darab új motorkerékpárt értékesített a vállalat motoros üzletága.
A Magyar Suzuki 377 darab motorkerékpárt helyezett forgalomba a tavalyi évben Magyarországon. 198 értékesített darabbal 2019-ben is a V-Strom 650 a legkedveltebb hazai Suzuki új motorkerékpár, a széria az összes Magyarországon regisztrált motor TOP 3-as listájába is bekerült. Ezt követi a V-Strom 1000/XT 65, illetve az utcai – király kategóriába sorolható – GSX-S1000 58 forgalomba helyezett darabbal.
„Az új motorkerékpárok értékesítése során láthatóan a kisebb köbcentis, illetve a gazdaságos motorkerékpárok is teret követelnek maguknak, amelyek a fiatalabb korosztály, illetve a tudatos vásárlók számára nyújthatnak megfelelő alternatívát” – értékelte a motoros trendeket Fleischer Jefte, a Magyar Suzuki Zrt. Motorkerékpár regionális marketing vezetője. Véleménye szerint a kedvező – típustól függően 0-5,49 százalékos THM – finanszírozás, a motorok gazdag felszereltsége, valamint a gyártó által biztosított 5 éves garancia a Suzuki kétkerekű modellek sikerének kulcsa. A 2020-as év a Suzuki motorkerékpárok külső megújulását tartogatja az érdeklődőknek. A modellek új színekben és grafikai dizájnban lesznek elérhetők a vállalat márkakereskedéseiben.