Megújul a BFGoodrich teljes nyári abroncs termékkínálata Európában

A BFGoodrich Advantage és BFGoodrich Advantage SUV abroncsok piacra dobása újabb mérföldkő az idén 150 éves amerikai abroncsgyártó történetében: 2020-ban a BFGoodrich® teljes nyári abroncs termékkínálata megújul. A kompakt és középkategóriás személyautókra, illetve ̶ az utóbbi tíz évben 100%-os piaci bővülést elért ̶ SUV-modellekre kifejlesztett két új termékcsalád a teljes piaci igényt lefedi.

Az előző generációs termékekhez képest jelentősen továbbfejlesztett teljesítőképességű új abroncsok kiegyensúlyozottan teljesítenek száraz és nedves fékhatás, úttartás, valamint gördülési ellenállás tekintetében, használóikra pontosan kormányozható jármű és kényelmes utazás vár.

A fejlesztés során új összetevők kerültek a futófelületi keverékbe, illetve megújult az önzáró lamellákat tartalmazó gumiblokkok szerkezete. Ezáltal a mintázat szerkezetileg stabilabb lett, a felület kevésbé deformálódik a használat során. A technológiai újításoknak köszönhetően lerövidült a fékút, így az abroncs nagyobb biztonsági teljesítményt nyújt nedves útfelületen.

  • BFGoodrich Advantage: 2,4 m-rel rövidebb fékút (1) nedves útfelületen, ill. – 1,5 m(1)száraz felületen
  • BFGoodrich Advantage SUV: -2,9 m(2) nedves útfelületen, ill. – 1,1 m(2) száraz útfelületen.

A jobb fékhatás teljesítmény magasabb kategóriabesorolást eredményezett: az új abroncsok nedves tapadás teljesítménykategóriában a legjobb, „A” minősítést érték el.

A merevebb mintázati szerkezetnek és a hatékony önzáró blokkoknak köszönhetően jobb lett a termékek gördülési ellenállás teljesítménye is, ezáltal alacsonyabb az ehhez köthető fogyasztás is.

Az új termékek megjelenése variálható: a vevő kívánságára az oldalfalra BFGoodrich matrica kerül.

Az új abroncsok csak utánpótlás termékként kerülnek forgalomba, a BFGoodrich Advantage 99 méretben, míg a BFGoodrich Advantage SUV 23, illetve 2021-től további 20 új méretben lesz kapható.

Az új BFGoodrich Advantage abroncs jó minőségű és megfizethető árú termék, a piaci kínálat középső szegmensét képviseli.