Mercedes-AMG GT Coupé erőforrás

Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ (Kraftstoffverbrauch kombiniert: 14,1 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert 319 g/km) Exterieur: AMG Aerodynamik-Paket, Hightechsilber metallic; Interieur: Leder Nappa schwarz;Kraftstoffverbrauch kombiniert: 14,1 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert 319 g/km* Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ (combined fuel consumption, weighted: 14,1 l/100 km; combined CO2 emissions, weighted: 319 g/km) exterior: AMG Aerodynamic package, hightechsilver metallic; interior: leather nappa black;Combined fuel consumption, weighted: 14,1 l/100 km; combined CO2 emissions, weighted: 319 g/km*

AMG 4,0 literes V8-as biturbó motor két dupla görgős turbófeltöltővel
A piaci bevezetéskor az új AMG GT Coupé az AMG 4,0 literes V8-as biturbó motorjának két teljesítményszintjével kerül piacra. A motorokat teljes egészében kézzel szerelik össze a cég affalterbachi telephelyén az „Egy ember, egy motor” elv szerint. A GT 63 4MATIC+ csúcsmodellben (kombinált üzemanyag-fogyasztás 14,1 l/100 km, kombinált CO₂-kibocsátás 319 g/km)[2] a motor 430 kW (585 LE) teljesítményt ad le, a maximális forgatónyomaték pedig 800 Nm egy széles motoron. fordulatszám 2500-4500 ford./perc. A 0-ról 100 km/h-ra való gyorsulás mindössze 3,2 másodpercet vesz igénybe, a végsebessége pedig 315 km/óra. A GT 55 4MATIC+-ban (kombinált üzemanyag-fogyasztás 14,1 l/100 km, kombinált CO₂-kibocsátás 319 g/km) a V8-as egység 350 kW (476 LE) teljesítményt és 700 Nm maximális nyomatékot fejleszt ki. A sprint nulláról 100 km/órára 3,9 másodperc, a végsebesség pedig 295 km/óra.

Az AMG GT Coupéban való használatra a motor új olajteknőt, áthelyezett közhűtőt és aktív forgattyúház-szellőztetést kapott. A bemeneti és kimeneti nyílásokat a hatékonyabb gázcsere érdekében optimalizálták, a kipufogógáz-elvezetést pedig a katalizátor dobozában és az Otto részecskeszűrőben kibővítették. A fejlesztők az AMG GT 63 4MATIC+ Coupé többletteljesítményét elsősorban magasabb töltőnyomással és nagyobb légáteresztőképességgel, valamint módosított motorszoftverrel érték el. Összességében elmondható, hogy a nyolchengeres rendkívüli teljesítményfejlesztésével, minden fordulatszám-tartományban erőteljes lendülettel, valamint a lehető legmagasabb hatékonysággal párosul, alacsony fogyasztási és károsanyag-kibocsátási értékek mellett.

Digitális és intelligens gyártás: “Egy ember, egy motor”
A motor összeszerelése teljes egészében kézzel történik. Az affalterbachi AMG motorgyárban az „Egy ember, egy motor” elv az Ipar 4.0 gyártási módszereihez kapcsolódik. Ez az ergonómia, az áruáramlás, a minőségbiztosítás, a fenntarthatóság és a hatékonyság modern ismeretei szerint készült. Az intelligens termelést maximális rugalmasság jellemzi, átlátható és rendkívül hatékony. Ennek során digitális technológiákkal biztosítja és növeli a motorok és a gyártási folyamatok minőségét.

Nedves indító tengelykapcsoló a sebességváltóhoz
Az AMG SPEEDSHIFT MCT 9G sebességváltó az érzelmi váltás élményét rendkívül rövid váltási időkkel ötvözi, és kifejezetten az új AMG GT Coupé követelményeihez szabták. A nedves indító tengelykapcsoló helyettesíti a nyomatékváltót. Csökkenti a súlyt, és kisebb tömegtehetetlenségének köszönhetően optimalizálja a gázpedál parancsaira adott választ, különösen sprinteléskor és terhelésváltáskor.