• Egyéb

Mesterséges intelligencia írta, oscar-díjas rendező jegyzi a vadonatúj ES reklámfilmjét

Megszületetta világ első filmje, amit egy mesterséges intelligencia írt, ésegy Oscar-díjas rendező készített el: nem mindennapireklámfilmmel indul a vadonatúj Lexus ES csúcskategóriásfelsővezetői limuzin bevezetése az európai piacokon. A 60másodperces, Driven by Intuition című reklámfilmet az Oscar-díjasKevin Macdonald (Az utolsó skót király, A sas, A dolgok állása,Majd újra lesz nyár, Fekete-tenger, Whitney, stb.) rendezte. Aprojekt és a reklámfilm, amely már az ES decemberben indulóeurópai bevezető kampányát megelőzően, november 19-től láthatólesz a Lexus csatornáin hűen tükrözi a Lexus merész ésinnovatív márkaimázsát.

A Lexus világszerte ismert arról, hogy folyamatosan feszegeti a technológia és az innováció határait – és pontosan ez a szemlélet vezetett a világ első olyan filmjének megalkotásához is, aminek forgatókönyvét teljes egészében mesterséges intelligencia (AI) írta. A 60 másodperces, Driven by Intuition című reklámfilmet az Oscar-díjas Kevin Macdonald rendezte, és a reklámklip legalább annyira figyelemre méltó a kreatív tartalom miatt, mint a Lexus márka merész, innovatív és képzeletgazdag karaktere miatt.

Afilm november 19-től megjelenik majd a digitális, közösségi ésmozicsatornákon is, beharangozva a vadonatúj ES felsővezetőiszedán jövő év eleji érkezését. A korábban a Lexus Légdeszkátis megteremtő, merész műszaki szemlélethez hűen a filmalaptörténetét és forgatókönyvét teljes egészében egy AIírta, amit a Visual Voice és a The&Partnership vállalatokalkottak meg az IBM Watson AI eszközök és alkalmazásoksegítségével. Az elképzelést az Utolsó skót király és aWhitney című filmek rendezője, Kevin Macdonald keltette életre,aki Oscar-díjat nyert az Egy nap szeptemberben címűdokumentumfimjéért. A reklámfilm elkészítésének fontos fázisavolt a megfelelő AI kifejlesztése és megtanítása az olyanismeretekre, mint például hogy melyek voltak az elmúlt 15 évdíjnyertes luxukategóriás reklámjai, vagy hogy hogyan kapcsoljaössze az érzelmi intelligencia a leghatásosabban az emberiösztönöket és a közölni kívánt információkat. Az újreklámfilm november 19-től szabadon megtekinthető a Lexuscsatornáin.

http://egyszermarlattamautot.hu/2018/11/16/a-vadonatuj-lexus-es-az-euro-ncap-altal-valaha-tesztelt-egyik-legbiztonsagosabb-auto/