Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

MG4 Electric modellismertető (2.)

Posted on 2023.03.19.2023.03.18. By AztaCARom

Kiváló kezelhetőség és optimális súlyelosztás

Hátra beépített motorjával és hátsókerék-hajtásával, valamint kiegyensúlyozott 50:50 arányú súlyelosztásával az MG4 Electric kiemelkedő kezelhetőséget és vezetési élményt nyújt. Az európai prémiumgyártók nagyobb járműveihez hasonlóan az MG4 Electric is MacPherson típusú első tengellyel, hátul pedig komplex, jó úttartást biztosító ötlengőkaros futóművel rendelkezik. A Bosch dupla fogaskerekes elektromos szervokormányával, amely gyorsan és pontosan, valós időben igazítja a kormányerőt a jármű sebességéhez (alacsony sebességnél a könnyűtől, a nagyobb sebességnél erősebbig), valamint három konfigurálható üzemmóddal (Light, Standard, Sport) párosítva a futómű közvetlen és stabil vezethetőséget biztosít. Városban az MG4 Electric nagyon agilis és könnyen manőverezhető, a fordulóköre mindössze 10,6 méter.

Az öt üzemmódba (Comfort, Normal, Sport, Téli és Egyéni) állítható, négy tárcsafékkel szerelt Continental fékrendszer szintén kiváló lassulást biztosít. A fékút 100 km/h sebességről álló helyzetbe kevesebb mint 37 méter. A villanymotor is képes különböző fokozatokban az MG4 Electric fékezésére, illetve energia visszanyerésére.

Biztonság: 5 csillagos Euro NCAP minősítés és MG Pilot vezetéstámogató rendszer az alapfelszereltség részeként >>>

PR Photography
PR Photography
PR Photography

Praktikum: Könnyű mindennapi használhatóság és naprakész konnektivitás

Az MG4 Electric könnyű mindennapi használhatóságot biztosít, rengeteg helyet kínál akár öt utasnak, illetve számos tárolási lehetőséget. A Luxury kivitelben egy kiegészítő hőszivattyú teszi még hatékonyabbá a klímaberendezést. A jármű akkumulátora akár mobil töltőként is működhet (“V2L = Vehicle-to-load”), egy adapterkábel segítségével külső elektromos eszközök, például e-bike-ok, elektromos rollerek vagy számítógépek energiaellátását biztosítva.

Az MG4 Electric 7 colos digitális műszeregységgel, valamint egy lebegő 10,25 colos központi képernyővel rendelkezik. Ezen keresztül vezérelhető az MG iSMART konnektivitási rendszer, amely az Apple CarPlay vagy Android Auto segítségével okostelefonokkal párosítja az autót, illetve különböző járműfunkciók kezelhetők, mint pl. a vezetési módok, a légkondicionálás vagy a töltéskezelés.

A vezetési módok kiválasztása digitálisan, a lebegő középkonzolon található érintőképernyőn keresztül történik. Az MG iSMART navigációs rendszert is kínál, amely a Luxury változatban online támogatással, hangvezérléssel ellátott, valós idejű útvonaltervezést tesz lehetővé, valamint az iSMART alkalmazással távoli hozzáférést biztosít a jármű alapvető funkcióihoz.

Számos elismerés

A bevezetésétől eltelt fél év alatt csak az az Egyesült Királyság vezető autós szakértőitől 15 díjat kapott, a szaksajtó elismerően nyilatkozik a modellről: elismerik nagyvonalú felszereltségét, praktikusságát, dinamikus vezethetőségét és azt is, hogy a jelenleg kapható legjobb ár-érték arányú elektromos autó.

Egyesült Királyságban elnyert díjak között a legrangosabb, hogy az MG4 Electric lett a 2023-as év autója az Egyesült Királyságban, miután a szakértői zsűri az Egyesült Királyságban ma kapható legjobb új autónak választotta a tisztán elektromos hajtású hachbacket. A 27 autóipari újságíróból álló szakértői zsűri méltatta az MG4 EV formatervét, minőségét és kiemelkedő ár-érték arányát – elismerve, hogy az új, teljesen elektromos ferdehátú autó minden eddiginél több ember számára teszi elérhetővé a nulla károsanyag-kibocsátású autózást.

Az “Év Autója Nagy-Britanniában” cím a tizenötödik jelentős díj, amelyet az MG4 EV az elmúlt hat hónap során elnyert a szülőhazájában, beleértve a különböző brit autós médiumok által odaítélt az „Év Autója” cím négyszeres elnyerését, valamint a múlt hónapban, a UKCOTY elődöntőjén megszerzett “Legjobb Családi Autó” címet.

Árak

Az MG4 Electric három változattal lép be az Európában igen fontos C-szegmensbe. A belépőszintű felszereltségi szint az MG4 Electric Family, 51 kWh kapacitású akkumulátorral, akár 350 km WLTP szerinti hatótávolsággal és 125 kW (170 LE) teljesítményű, hátsó tengelyt hajtó villanymotorral. Ennek a változatnak az ára 12 899 000 forinttól indul. Az MG4 Electric Comfort és az MG4 Electric Luxury változatai 64 kWh-s akkumulátorral és 150 kW (204 LE) teljesítményű elektromotorral büszkélkedhetnek. Ennek köszönhetően a Comfort modell akár 450 km-es WLTP szerinti hatótávot is elérhet. A Comfort felszereltségi szint alapára 14 399 000 forint, míg a Luxury felszereltség csak a későbbiekben válik elérhetővé a magyar vásárlok számára. A fényezési felár az összes modellváltozat esetén 150 000 forint.

Garancia

Az MG termékei a rendkívül alapos tervezés és csúcskategóriás gyártási sztenderdek és összeszerelési minőség miatt – minőségben és megbízhatóságban is – a legmagasabb színvonalat képviselik. Ezért az általa gyártott és forgalmazott összes MG modellre teljes körű (általános műszaki-, illetve a magasfeszültségű rendszer és az akkumulátorcsomag teljesítményére vonatkozó) garanciát vállal 7 év vagy 150 000 kilométeres futásteljesítményig, valamint 7 év kilométerkorlátozás nélküli átrozsdásodás elleni garanciát nyújt. A teljeskörű minőségi garancia átruházható, ha az autó a garancia érvényességének időtartama alatt gazdát cserél, és az MG4 EV esetében vonatkozik az akkumulátorcsomagra, és az elektromos erőátviteli rendszerre is.

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:MG4, MG4 Electric, premier

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Az amerikai Forbes szerint a Toyota Camry a 2023-as év autója
Next Post: A német autóiparban már megindult a gyártási munkahelyek számának csökkenése – ifo

Kapcsolódó cikkek

  • Rövidített útvonalon jár a 3-as metró augusztus közepéig Hírek
  • A Mercedes-Benz AG és a Hydro egyesítik erőiket Ctrl+C - Ctrl+V
  • Három hét alatt már 300 ezernél több vármegye- és országbérletet vásároltak Ctrl+C - Ctrl+V
  • Átadták a Pöttyös utcai és az Ecseri úti metróállomás liftjeit Hírek
  • Tavasztól jöhetnek az időalapú jegyek a BKK járatain Ctrl+C - Ctrl+V
  • 2Kerék Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. május
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Magyarországon is bemutatja új albumát a cseh I Love You Honey Bunny
  • Akkumulátorral és okosotthon funkciókkal az optimális energiafelhasználásért
  • Új lemeze legütősebb dalához forgatott klipet Freddie
  • A Fujitsu 13. generációs Intel processzorral ellátott, új noteszgépekkel lép piacra
  • Dua Lipa megtörte a nagyobb alkotói csendet
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Verstappen behúzta a Monacói Nagydíjat
  • Négy kategóriában hirdettek győzteseket a Nagy Diák Teszteken
  • Az interaktív vizsga számítógépen végezhető teszt jellegű feladatsorokat jelent
  • Új szuperbaktérium-ölő antibiotikumot fedeztek fel tesztelés közben
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató
  • A Honda EM1 e váza és futóműve Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT