Minden korábbinál motorsportosabb kerékfelfüggesztés és hangzás

A BMW M Performance alkatrészek funkcionális szerepére a titánból készült sport kipufogórendszer az egyik legkiválóbb példa: az elektronikusan vezérelt szelepekkel ellátott, könnyűszerkezetes technológia – amelyet a motorsport élvonalában felhalmozott szaktudás kiaknázásával, kifejezetten a BMW M modellek számára fejlesztettek ki a mérnökök – hozzávetőlegesen 5 kilogrammal nyom kevesebbet a mérlegen az új BMW M3 limuzin és az új BMW M4 Coupé tömegtermelésben kínált kipufogórendszeréhez képest, optimalizált kipufogógáz-vezető megoldásainak köszönhetően pedig minden korábbinál sportosabb vezetési élményt garantál. A BMW M Performance sport kipufogórendszer által generált, mélyről érkező hangorkán a motorsportból lehet ismerős a rajongóknak, intenzitását pedig a technológia az egyes vezetési üzemmódok szerint képes áthangolni. A kerámia-bevonatú, titánból készült négy darab kipufogóvég ugyanakkor összetéveszthetetlen vizuális élményt is jelent.

https://www.facebook.com/trollverda/posts/3799026193445688

A BMW M Performance sport futóművet számos versenypályán fejlesztették és tökéletesítették a tervezők, hamisítatlan motorsportos génekre építkezve. Az állítható kerékfelfüggesztések 5-12 milliméter közötti intervallumban képesek csökkenteni a sportmodellek hasmagasságát (az alap M modellekhez képest 10 milliméter hasmagasság-csökkenés ajánlott), amely változatlan lengéscsillapító-hangolás mellett alacsonyabb súlypontot, kanyarodások közben még kisebb karosszéria-kilengéseket és nagyobb kanyarsebességeket eredményez. A hasmagasság csökkentése a felfokozott menetdinamika mellett még sportosabb kiállást is garantál.

A BMW Motorsport hosszú távú megmérettetésein kifejlesztett BMW M Performance sport fékrendszer rövidebb fékutat, gyorsabb rendszerreakciót, pontosabb adagolhatóságot és magasabb fokú hőellenállást garantál. A bajor prémiummárka azon ügyfelei, akik rendszeresen kívánják feszegetni az új BMW M3 limuzin és az új BMW M4 Coupé teljesítményhatárait, meglepődve tapasztalják, hogy a technológia az intenzíven vett kanyarívek előtt mennyivel dinamikusabb kormányozhatóságot kínál az új sportautó-kvartett sorozatgyártásban kínált fékrendszeréhez képest.