Mitől különleges egy sztárral ellátott autó

Global Brand Campaign “Because it’s Mercedes-Benz.” Global Brand Campaign “Because it’s Mercedes-Benz.”

Az új márkakampány „Mert ez a Mercedes-Benz”.

Kampány koncepció

  • Az autó közel 140 évvel ezelőtti feltalálása óta a Mercedes-Benz úttörő szellemével és valami kivételes létrehozására irányuló törekvéssel alakította az egyéni mobilitás folyamatos fejlődését. Az amerikai Interbrand márkatanácsadó cég szerint ezért ma a világ legértékesebb luxusautó-márkája.
  • Gazdag örökségének köszönhetően a vállalat egyesíti a múltat ​​és a jövőt, amit jól példáz a stuttgart-untertürkheimi központjának 120. évfordulója és a közelmúltban az új Mercedes-Benz eCampus megnyitása a jövő akkumulátortechnológiáinak fejlesztésére.
  • Mitől lesz egy autó Mercedes-Benz? A válasz számtalan részletben rejlik, kis és nagy innovációkban szenvedéllyel és elhivatottsággal párosítva. Mindezek összessége teszi különlegessé a Mercedes-Benzt.
  • Az új globális márkakampány, a „Mert a Mercedes-Benz” messzemenő felfedezőútra visz minket. Vizuálisan feltűnő színteret ad a márka és annak sokszínű termékei számára, és részletes betekintést nyújt.
  • A kampány vizuális koncepciója teljesen új és rendkívül kreatív módon mutatja be a márka világhírű logóját. A Mercedes-Benz sztárját a kampány minden egyes epizódjában újraértelmezik, miközben összetéveszthetetlenül a márka szimbóluma marad végig.
  • A kampány a márka DNS-ének – biztonság, minőség, kényelem és dizájn – magváról szóló epizódokkal kezdődik:
    – A Mercedes-Benznél a közúti közlekedés minden résztvevőjének biztonsága az egyik központi kötelezettség. A vállalat úttörő a járműbiztonság terén, és folyamatosan új technológiai mércéket állít fel egyedülálló Real-Life Safety filozófiájával. A kampányepizód az ütközés pilóta röntgentesztjének példáját mutatja be – ez az első a maga nemében a világon. Ultrarövid, akár 1000 másodpercenkénti sebességgel készült röntgenfelvételek pásztázzák a C-osztályt egy ütközési teszt során. A cél az, hogy az ütközés pillanatában végbemenő legapróbb változásokat is láthatóvá tegyük – beleértve a járműben vagy a törésteszt-bábu belsejében lévő rejtett alkatrészeket is. Ezt a novellát vizuálisan fejezi ki a csillag röntgenképe.
    – Világszerte a háromágú csillaggal ellátott járművek minőséget képviselnek. A Mercedes-Benz minden egyes részletet átgondol, és átfogó tartóssági teszteken veti alá járműveit. Az egyik példa a szélsőséges időjárási viszonyok sorozata. És mivel a tényleges időjárás néha nem elég szélsőséges, a Mercedes-Benz különféle helyzeteket szimulál az éghajlati szélcsatornákban. Ezek a szakadó esőtől a hurrikán erejű szelekig, hóviharokig és a mínusz 40 Celsius-foktól a trópusi körülményekig 60 Celsius-fokig vagy a 70 Celsius-fokig terjedő aszfalt hőmérsékletig terjednek. Ezt a rövid történetet az EQS-szel mesélik el. A Mercedes csillag fagyottnak vagy homokkal borítottnak tűnik.
    – Minden Mercedes-Benz megkönnyíti ügyfelei életét, és kivételes kényelemmel és személyes kiszolgálással minden utazást pihentető élménnyé varázsol. Ez részben a járműben található számtalan személyre szabási lehetőségből adódik, és magában foglalja a Mercedes-Benz Ügyfélszolgálati Központot is, 22 nyelven. Az E-osztály ennek az epizódnak a hőse. A csillag rengeteg színes képpontból áll, amelyek a Mercedes-Benz számos szolgáltatását képviselik.
    – A Mercedes-Benz járművek luxus élményt kínálnak minden érzékszerv számára. Sok apró részlet egyesül, és érzelmi egészet alkot. Ezek közé tartozik az aktív autós illat. 2013-ban a Mercedes-Benz bevezette az AIR BALANCE rendszert az S-osztályban, így ez az első autógyártó, amely valódi parfümöt kínál a jármű belsejének egyedivé tételére. Diszkréten osztja el az illatot a kesztyűtartóban lévő injekciós üvegen keresztül. A márka most 20 egyedi illatot kínál, amelyek mindegyike az adott modell karakteréhez illeszkedik. A kampányban a sztár az illatot szimbolizáló virágmintákkal díszítve jelenik meg.

A kampány részletei és időkerete

  • A „Mert ez a Mercedes-Benz” egy 360 fokos márkakampány, amely főleg a
  • a mercedes-benz.com márka honlapján és a márka közösségi média csatornáin. A kampány több mint 220 novellát tartalmaz.
  • A kampány bevezetése augusztus végén kezdődik, a kezdési dátumok piacról piacra változnak. Tartalmazza az OOH (Out-Of-Home) hirdetéseket a nagyobb városokban.
  • A globális kampány 2024. augusztus 23-án indul, és hosszabb ideig folyamatosan játsszák a globális márkacsatornákon.

Kredit

  • Ötlet, koncepció és megvalósítás: csapat x
  • Gyártás: ICONOCLAST Németország
  • Rendező: Arnaud Bresson, Haw-Lin
  • Állóképek fotózása: Raul Suciu

FRISS PARALIMPIAI HÍREINK >>>

Tudtad?