Global Brand Campaign “Because it’s Mercedes-Benz.”
Global Brand Campaign “Because it’s Mercedes-Benz.”
Az új márkakampány „Mert ez a Mercedes-Benz”.
Kampány koncepció
Az autó közel 140 évvel ezelőtti feltalálása óta a Mercedes-Benz úttörő szellemével és valami kivételes létrehozására irányuló törekvéssel alakította az egyéni mobilitás folyamatos fejlődését. Az amerikai Interbrand márkatanácsadó cég szerint ezért ma a világ legértékesebb luxusautó-márkája.
Gazdag örökségének köszönhetően a vállalat egyesíti a múltat és a jövőt, amit jól példáz a stuttgart-untertürkheimi központjának 120. évfordulója és a közelmúltban az új Mercedes-Benz eCampus megnyitása a jövő akkumulátortechnológiáinak fejlesztésére.
Mitől lesz egy autó Mercedes-Benz? A válasz számtalan részletben rejlik, kis és nagy innovációkban szenvedéllyel és elhivatottsággal párosítva. Mindezek összessége teszi különlegessé a Mercedes-Benzt.
Az új globális márkakampány, a „Mert a Mercedes-Benz” messzemenő felfedezőútra visz minket. Vizuálisan feltűnő színteret ad a márka és annak sokszínű termékei számára, és részletes betekintést nyújt.
A kampány vizuális koncepciója teljesen új és rendkívül kreatív módon mutatja be a márka világhírű logóját. A Mercedes-Benz sztárját a kampány minden egyes epizódjában újraértelmezik, miközben összetéveszthetetlenül a márka szimbóluma marad végig.
A kampány a márka DNS-ének – biztonság, minőség, kényelem és dizájn – magváról szóló epizódokkal kezdődik: – A Mercedes-Benznél a közúti közlekedés minden résztvevőjének biztonsága az egyik központi kötelezettség. A vállalat úttörő a járműbiztonság terén, és folyamatosan új technológiai mércéket állít fel egyedülálló Real-Life Safety filozófiájával. A kampányepizód az ütközés pilóta röntgentesztjének példáját mutatja be – ez az első a maga nemében a világon. Ultrarövid, akár 1000 másodpercenkénti sebességgel készült röntgenfelvételek pásztázzák a C-osztályt egy ütközési teszt során. A cél az, hogy az ütközés pillanatában végbemenő legapróbb változásokat is láthatóvá tegyük – beleértve a járműben vagy a törésteszt-bábu belsejében lévő rejtett alkatrészeket is. Ezt a novellát vizuálisan fejezi ki a csillag röntgenképe. – Világszerte a háromágú csillaggal ellátott járművek minőséget képviselnek. A Mercedes-Benz minden egyes részletet átgondol, és átfogó tartóssági teszteken veti alá járműveit. Az egyik példa a szélsőséges időjárási viszonyok sorozata. És mivel a tényleges időjárás néha nem elég szélsőséges, a Mercedes-Benz különféle helyzeteket szimulál az éghajlati szélcsatornákban. Ezek a szakadó esőtől a hurrikán erejű szelekig, hóviharokig és a mínusz 40 Celsius-foktól a trópusi körülményekig 60 Celsius-fokig vagy a 70 Celsius-fokig terjedő aszfalt hőmérsékletig terjednek. Ezt a rövid történetet az EQS-szel mesélik el. A Mercedes csillag fagyottnak vagy homokkal borítottnak tűnik. – Minden Mercedes-Benz megkönnyíti ügyfelei életét, és kivételes kényelemmel és személyes kiszolgálással minden utazást pihentető élménnyé varázsol. Ez részben a járműben található számtalan személyre szabási lehetőségből adódik, és magában foglalja a Mercedes-Benz Ügyfélszolgálati Központot is, 22 nyelven. Az E-osztály ennek az epizódnak a hőse. A csillag rengeteg színes képpontból áll, amelyek a Mercedes-Benz számos szolgáltatását képviselik. – A Mercedes-Benz járművek luxus élményt kínálnak minden érzékszerv számára. Sok apró részlet egyesül, és érzelmi egészet alkot. Ezek közé tartozik az aktív autós illat. 2013-ban a Mercedes-Benz bevezette az AIR BALANCE rendszert az S-osztályban, így ez az első autógyártó, amely valódi parfümöt kínál a jármű belsejének egyedivé tételére. Diszkréten osztja el az illatot a kesztyűtartóban lévő injekciós üvegen keresztül. A márka most 20 egyedi illatot kínál, amelyek mindegyike az adott modell karakteréhez illeszkedik. A kampányban a sztár az illatot szimbolizáló virágmintákkal díszítve jelenik meg.
A kampány részletei és időkerete
A „Mert ez a Mercedes-Benz” egy 360 fokos márkakampány, amely főleg a
a mercedes-benz.com márka honlapján és a márka közösségi média csatornáin. A kampány több mint 220 novellát tartalmaz.
A kampány bevezetése augusztus végén kezdődik, a kezdési dátumok piacról piacra változnak. Tartalmazza az OOH (Out-Of-Home) hirdetéseket a nagyobb városokban.
A globális kampány 2024. augusztus 23-án indul, és hosszabb ideig folyamatosan játsszák a globális márkacsatornákon.
Impresszum
Tulajdonos: Berta István
A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!
Rendszergazda: Varga Zsolt
e-mail:
bertanyuuz@gmail.com
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.