Modern belső kialakítás egyszerű, minimalista stílusban
Lágy tapintású, kortárs anyagok, melange-stílusú kárpitozás
A helykínálat a magasabb méretosztályú modelleket idézi
A belső teret a vezető és az utasok köré tervezték, hogy minél könnyebb, ösztönösebb lehessen az autó használata.
Az egyszerű, letisztult karosszériához remekül passzoló kabin lágy tapintású, kiváló minőségű anyagokból készül, így egyszerre hangulatos és modern. Hála a nagy tengelytávnak, a helykínálat a magasabb méretosztályú modelleket idézi, sőt egy fokkal még tágasabbnak hat a kabin, hiszen az első sor is átjárható.
A műszerfal teljes szélességében végigfutó LCD-érintőképernyő vízszintes vonalai még nagyobbnak láttatják az utasteret, a hatalmas szélvédő pedig páratlanul széles látómezőt garantál. Hogy semmi ne zavarja meg a harmóniát, az ablaktörlő lapátok rejtettek.
A lounge-okat idéző miliőt többek között a melange-szürke szófakárpittal és egyéb jelenkori otthonokban használt, kellemes tapintású anyagokkal sikerült elérni, a fahatású betétek pedig még hívogatóbb, melegebb légkört teremtenek, és a minőségérzetet is jelentősen fokozzák.
Az elmés, innovatív megoldások jelentősen megkönnyítik a Honda e mindennapos használatát. A többi vezetést segítő eszköz mellett a hagyományos belső tükröt kiváltó Középső Kameratükör Rendszer (Centre Camera Mirror System) is említést érdemel, hiszen a tolatókamera képét jeleníti meg, számottevően javítva a kényelmet és a biztonságot, mikor – például az utasok vagy a poggyászok miatt – nehézkes a kilátás hátrafelé. Ez a kiegészítő a Honda e Advance esetében az alapfelszereltség része.
A kétküllős kormánykerék ugyancsak az egyszerűséget és a használati értéket középpontba helyező minimalista stílusban fogant. Az audiorendszer és hangfelismerő gombjait körülöleli az elegáns magasfényű fekete betét a kormányküllőkön, szintén ezt a megoldást találhatjuk a sebességrögzítőt vezérlő gomb körül is.
A bluetooth-kapcsolat mellett egyéb csatlakozási lehetőséget is felkínál a Honda e, ezekkel tölthetjük vagy párosíthatjuk különféle eszközeinket. Végigböngészve a lehetőségeket, HDMI-csatlakozót, valamint 12 és 230 V-os elektromos aljzatot is fellelhetünk (utóbbi váltakozó áramú, max. 1500 W-ot ad le). Emellett két USB-aljzatot használhatnak az elöl ülők, és további kettőt a hátul utazók.
Az állítható középkonzol sokoldalú tárolóhelyként is szolgál, rekeszét közvetlenül a csatlakozók alatt helyezték el, hogy például a telefonok kábelei ne fussanak össze-vissza. Nagy könnyebbséget jelent a kihajtható, dupla pohártartó, maga a telefontartó tálca pedig előre és hátra is helyezhető, sőt akár el is rejthető. A tárolórekesz néhány eleme ki is vehető, a tulajdonos eldöntheti tehát, hogy kis vagy nagy méretű táskát helyez be.
A középkonzol ugyanazt a kárpitozást kapja, mint az ajtók és az ülések, ezáltal minden részletet modern, kortárs kisugárzás varázsol esztétikussá. Ahogy az egy kimagasló használati értékű modelltől elvárható, az első ajtózsebekben nagyobb vizes palackok is elférnek, s hátulra is behelyezhetők az átlagos méretű üdítők.
Roppant kényelmes a szófákat idéző, kimagasló minőségű hátsó ülés is, ami természetesen a modern összhatáshoz is hozzájárul. A tetőkárpitba integrált, utasok feletti lámpák fénye nem zavarja a szemet, ugyanakkor kényelmesebbnek, kifinomultabbnak érzékelteti a teret, hiszen olyan, mintha egy nappaliban gyúlna világosság. Ezt az érzetet erősíti a B-oszlopra helyezett kapcsoló is.
A Hondához méltóan remekül variálható csomagtartó befogadóképessége – alaphelyzetbe állított üléseknél – 171 liter (VDA szabvány szerint), és nincs rakodóperem, hogy minél könnyebb legyen a bepakolás. A síkba dönthető hátsó üléstámlák lehajtásával a szállítókapacitás tovább nő, ilyen esetekben 861 liternyi poggyász fér el a tetővonalig mérve (VDA szabvány szerint).