Munro bejelenti a tőke közösségi finanszírozást, és megtekinti a teljesen elektromos Series-M 4×4 tervezési és műszaki frissítéseit
- A Munro Vehicles részvénytöke-közösségi finanszírozási kört jelent be a Seedrs vezető globális online befektetési platformmal
- A beruházás lehetővé teszi, hogy Munro kihasználja a teljes, kétéves rendelésállományt, leszállítsa az első sorozatgyártású járműveket, több embert alkalmazzon, telephelyet bővítsen, és bővítse erőforrásait.
- Munro bemutatja a teljesen elektromos Series-M 4×4 teherautó és pick-up modellek tervezésének és műszaki frissítéseinek részleteit
- Az újracsomagolt dizájn megkönnyíti a Munro névre épülő egyedi tervezést, miközben javítja az aerodinamikai és hűtési teljesítményt, a hatékonyságot és az előre láthatóságot
- Biztonsági funkciók teljes készlete, beleértve a légzsákokat, az ABS-fékeket, a stabilitást és a kipörgésgátlót
- Az LFP (lítium-vas-foszfát) akkumulátor nagyobb tartósságot és gyorsabb, 30 perces, 130 kW-os egyenáramú gyorstöltési időt biztosít
- További hangtompítás és jobb hőhatékonyság a kabin fűtéséhez a kényelmesebb utazás érdekében terepen és terepen
- A Nagy-Britanniában tervezett és gyártott Munro több mint négy évtizede az első könnyű jármű, amelyet Skóciában gyártottak.
- Robusztus, strapabíró és 50 éves üzemidőre tervezve, rendszeres karbantartással és tervezett felújítással
A Munro Vehicles (Munro), a teljesen elektromos 4×4-es autókat gyártó és Skócia egyetlen nagy sorozatban gyártott autógyártó cége bejelentette a tőke közösségi finanszírozási kört, és bemutatta a teljesen elektromos hajtású tervezésének és műszaki fejlesztéseinek részleteit. 4×4 Series-M Pick-Up és Series-M Truck modellek, amelyeket a Munro MK_1 gyártás előtti modell kiterjedt helyszíni próbái és a vásárlói visszajelzések vezéreltek.
A Munro elindítja tőkebefektetési kezdeményezését a Seedrs vezető globális online befektetési platformmal. Az összegyűjtött befektetési alapok lehetővé teszik a Munro számára, hogy jelentős vásárlói érdeklődést kovácsoljon, szállíthassa első sorozatgyártású járműveit, több embert alkalmazzon, bővítse telephelyeit és bővítse erőforrásait.
„A befektetői közösség már korábban is jelentős érdeklődést tanúsított irántunk, és kínálatunkat tovább bővítjük vállalkozók, magánszemélyek és ügyfelek felé. Szeretnénk megadni nekik a lehetőséget, hogy részesei lehessenek a Munro történetének, és kihasználhassák a termékeink által kínált egyedi megoldást, valamint azt a jelentős, küszöbön álló, jogszabály által vezérelt piaci lehetőséget, amelyet a márka készen áll kihasználni” – nyilatkozta Russell Peterson, a Munro vezérigazgatója és társalapítója. . „A Munro 2023-ban nyolc kísérleti járműre, 2024-2025-ben pedig 221 sorozatgyártású járműre fizetett foglalásokat és értékesítési szerződéseket. Közvetlen prioritásunk az M-sorozatú kísérleti járművek szállítása a korai alkalmazó ügyfelek számára, hogy bemutassuk termékpiaci illeszkedésünket. Gyártási specifikációink szállítása 2024 közepén kezdődik, és 2027-re fokozatosan évi 2500 járműre tervezzük a gyártást. Tehát teljes kétéves rendelési könyvvel mind a Series-M Pick-Up, mind az M Series-M esetében Truck, Munro Seedrs kampánya lenyűgöző befektetési lehetőségeket kínál, felgyorsítja növekedési terveinket, és felszabadítja a gazdaság skáláit.”
A Munro Series-M egy úttörő elektromos meghajtású, négykerék-meghajtású igásló, amely ötvözi a teljes munkaidőben 4×4 mechanikus hajtáslánc robusztus megbízhatóságát és javíthatóságát a legmodernebb elektromos hajtáslánccal, biztosítva a nulla kipufogócsövet. kibocsátások. A jármű „standard” M170 170 kW-os és „nagy teljesítményű” M280 280 kW-os kivitelben, valamint Pick-Up és Truck konfigurációkban kapható.
Míg a Munro Series-M első, gyártás előtti iterációját, amelyet Munro MK_1-nek neveznek, már sikeresen megtekintették a médiában és a vásárlókban, Munro figyelembe vette a skót felföldön végzett kiterjedt tereppróbák során szerzett visszajelzéseket, és számos megvalósítást végrehajtott. tervezési és műszaki fejlesztések.
„A főbb komponensek csomagolásának újragondolása lehetővé tette számunkra, hogy javítsuk a Munro Series-M teherautó és pick-Up esztétikai és műszaki szempontjait” – magyarázta Munro, Ross Compton tervezési vezetője . „Egy még egyedibb dizájnt hoztunk létre, amely a Munro névre épül, miközben olyan területeket vezet be, mint az aerodinamikai és a hűtési teljesítmény és hatékonyság.”
A Munro Series-M immár áramvonalasabb és könnyebb elülső részt kapott, ami jobb előrelátást tesz lehetővé. A kiváló karosszériaburkolatra való áttérés azt jelenti, hogy az alkatrészek könnyebben cserélhetők, tovább erősítve a teljesen elektromos 4×4-es azon képességét, hogy egy élethosszig tartó szolgáltatást nyújtson. Hátul az Utility specifikációjú modelleken a kemény tetejére szerelt „exoskeleton” lehetővé teszi a berendezések egyszerű felszerelését, ami a Munro által megcélzott ágazatokban tevékenykedők számára hasznos, mint például a mezőgazdaság, az építőipar, a kültéri karbantartás, a katasztrófa-elhárítás, a mentés, a bányászat, és a védekezés.
A korai bemutatójárművekkel kapcsolatos vásárlói visszajelzésekre reagálva a Munro bevezette az állítható kormányoszlopot, a kormánykeréken lévő kezelőszervekkel, valamint számos ergonómiai fejlesztést, beleértve az ülés dőlésszögének és magasságállításának javítását. A biztonsági felszerelések teljes készletét kínálják, beleértve a légzsákokat, az ABS-fékeket, a stabilitás- és kipörgésgátlót.
„Bevezettünk egy tartósabb, hosszabb élettartamú LFP (lítium-vas-foszfát) akkumulátorcsomagot, amely gyorsabb, 30 perces, 130 kW-os gyorstöltést biztosít” – magyarázta Ross Anderson, Munro társalapítója és hajtáslánc-igazgatója . „A jármű hőhatékonyságát is jelentősen javítottuk. A hajtásláncból kivont hulladékhő most felhasználható az utastér fűtésére. Hatékonyabb hangtompító intézkedésekkel kombinálva a Munro Series-M most kényelmesebb utazási élményt nyújt, akár 200 mérföldes aszfaltcsíkon, akár a világ legnagyobb kihívást jelentő terepterepen haladva. hódításra tervezték.”
A Nagy-Britanniában tervezett, megtervezett és büszkén megépített Munro történelmi jelentőségű jármű, amely több mint négy évtized óta az első könnyű jármű, amelyet Skóciában gyártottak.
Több mint 250 előrendelés érkezett mind a Truck, mind a Pick-Up modellekre, ami megerősíti, hogy a Munro járművei pontosan olyanok, amelyekre a piacnak szüksége van, különösen az olyan ágazatokban, mint a bányászat, az építőipar, a közművek, a mezőgazdaság és a védelem, ahol radikális megoldások vannak. szükséges ahhoz, hogy az üzemeltetők teljesíthessék szén-dioxid-mentesítési céljaikat.
A Munro készen áll arra, hogy megragadja a jelentős globális piaci lehetőséget a pénzügyi partnerek támogatásával, mivel a vállalat az első két gyártási modell befejezéséhez közeledik. Munro elkötelezettsége az innováció és a letisztult dizájn mellett az M-sorozat az elektromos igáslovas járművek világában változást ígér.