• Egyéb

New York leghíresebb luxusáruházának kirakatában egy Lexus LC áll a középpontban

A Barneys luxusáruház-lánc úgy döntött, hogy a Lexus LC dizájnjának elemeit használja fel a Manhattan központjában álló legfontosabb és leghíresebb üzlete kirakatainak díszítéséhez, különleges és kifinomult hátteret adva az áruházban kínált prémium minőségű termékeknek.

Az 1923-ban megnyitott Barneys New York a vállalat legfontosabb ékköve, egy 22 emeletes toronyház alsó kilenc emeletét foglalja el a nagy presztízsű Madison Avenue és a keleti 61. utca találkozásánál, mindössze egy tömbnyire a Central Park déli sarkától. Az áruház közvetlen szomszédai az Elizabeth Wang Művészeti Galéria és a Macklowe Gallery – mely az iparművészek és további egyedi művészeti stílusok egyik legfontosabb találkozóhelye New Yorkban.

Mivel az amerikai szalonokba épp most érkeznek meg a Lexus LC kupé első példányai (a modellt 2016 januárjában a detroiti autóipari kiállításon történt bemutatásakor két EyesOn Design díjjal is kitüntették: a legjobb sorozatgyártású autó és a legjobb belső tér díjazottja lett), a Barneys úgy határozott, hogy luxustermékeit e kivételes autó dizájnelemeinek felhasználásával, azok háttere előtt fogja kiállítani.

A Madison Avenue melletti első kirakatban a Lexus LC kovácsolt, egyedileg készített és polírozott, könnyűfém-ötvözetből készült kerekeit kombinálják olyan híres márkák luxustáskáival, mint a Fendi, Delvaux, Gucci és a Loewe – valamennyi az utazással és annak komfortjával kapcsolódik össze.

A következő kirakat hátterét a sportos Lexus kupé egyedi és pazar belső kialakításának elemei adják: fotografikusan megnagyobbított fotelek, puha, bőr huzattal, egy ergonomikus, többfunkciós kormánykerék és egy takumik, vagyis japán iparművészek, – akik egyben szakmájuk avatott mesterei – által gondosan kialakított belső ajtóborítás. Ebben a környezetben a Buttero, Di Bianco, Crockett & Jones, Harris és Franschetti férfi lábbeliket mutatják be az érdeklődőknek és az utca közönségének, a férficipők mellett a Ghurka és T. Anthony márkájú táskák is helyet kaptak a tabellán.

A következő kirakat – Fendi, Balenciaga, Loewe és Fontana Milano 1915 táskákat mutat be – a hang világába kalauzolja a személődőt: a Lexus LC-ben dolgozó Mark Levinson audiorendszer és hangszórói, valamint az autó kipufogórendszerének elemei egészítik ki a képet.

A negyedik kirakatot az LC külső formavilága ihlette. A bemutatott Gianvito Rossi, The Row, Balenciaga, Christian Louboutin és Walter De Silva női cipők hátteréül a gépkocsi elejének eredeti méretű rácsrajza szolgál, külön kiemelve a Lexus hűtőrácsának jellegzetes kockás motívumát.

Az „Haute Pursuit” névre hallgató installáció a Barneys New York áruházának kirakataiban a Madison Avenue-n júliusban látható – ha valaki az újságíró kollégák közül ebben az időszakban Manhattanben jár, személyesen is megtekintheti ezt a szemet gyönyörködtető iparművészeti kiállítást.

Kirakatfotók: Tom Sibley

New York leghíresebb luxusáruházának kirakatában egy Lexus LC áll a középpontban

A Barneys luxusáruház-lánc úgy döntött, hogy a Lexus LC dizájnjának elemeit használja fel a Manhattan központjában álló legfontosabb és leghíresebb üzlete kirakatainak díszítéséhez, különleges és kifinomult hátteret adva az áruházban kínált prémium minőségű termékeknek.
Az 1923-ban megnyitott Barneys New York a vállalat legfontosabb ékköve, egy 22 emeletes toronyház alsó kilenc emeletét foglalja el a nagy presztízsű Madison Avenue és a keleti 61. utca találkozásánál, mindössze egy tömbnyire a Central Park déli sarkától. Az áruház közvetlen szomszédai az Elizabeth Wang Művészeti Galéria és a Macklowe Gallery – mely az iparművészek és további egyedi művészeti stílusok egyik legfontosabb találkozóhelye New Yorkban.
Mivel az amerikai szalonokba épp most érkeznek meg a Lexus LC kupé első példányai (a modellt 2016 januárjában a detroiti autóipari kiállításon történt bemutatásakor két EyesOn Design díjjal is kitüntették: a legjobb sorozatgyártású autó és a legjobb belső tér díjazottja lett), a Barneys úgy határozott, hogy luxustermékeit e kivételes autó dizájnelemeinek felhasználásával, azok háttere előtt fogja kiállítani.
A Madison Avenue melletti első kirakatban a Lexus LC kovácsolt, egyedileg készített és polírozott, könnyűfém-ötvözetből készült kerekeit kombinálják olyan híres márkák luxustáskáival, mint a Fendi, Delvaux, Gucci és a Loewe – valamennyi az utazással és annak komfortjával kapcsolódik össze.
A következő kirakat hátterét a sportos Lexus kupé egyedi és pazar belső kialakításának elemei adják: fotografikusan megnagyobbított fotelek, puha, bőr huzattal, egy ergonomikus, többfunkciós kormánykerék és egy takumik, vagyis japán iparművészek, – akik egyben szakmájuk avatott mesterei – által gondosan kialakított belső ajtóborítás. Ebben a környezetben a Buttero, Di Bianco, Crockett & Jones, Harris és Franschetti férfi lábbeliket mutatják be az érdeklődőknek és az utca közönségének, a férficipők mellett a Ghurka és T. Anthony márkájú táskák is helyet kaptak a tabellán.
A következő kirakat – Fendi, Balenciaga, Loewe és Fontana Milano 1915 táskákat mutat be – a hang világába kalauzolja a személődőt: a Lexus LC-ben dolgozó Mark Levinson audiorendszer és hangszórói, valamint az autó kipufogórendszerének elemei egészítik ki a képet.
A negyedik kirakatot az LC külső formavilága ihlette. A bemutatott Gianvito Rossi, The Row, Balenciaga, Christian Louboutin és Walter De Silva női cipők hátteréül a gépkocsi elejének eredeti méretű rácsrajza szolgál, külön kiemelve a Lexus hűtőrácsának jellegzetes kockás motívumát.
Az „Haute Pursuit” névre hallgató installáció a Barneys New York áruházának kirakataiban a Madison Avenue-n júliusban látható – ha valaki az újságíró kollégák közül ebben az időszakban Manhattanben jár, személyesen is megtekintheti ezt a szemet gyönyörködtető iparművészeti kiállítást.

Kirakatfotók: Tom Sibley