Nissan sikerek az iF Design Award díjátadón

A Nissan Motor Co., Ltd. ma bejelentette, hogy megkapta az iF Design Award díját a 2023-as japán mobilitási kiállításon, az új formatervezési bemutatóterem és a Nissan Motor Show Booth – Auto China 2024 standján.

A Nissan ezt a díjat az öt kiválasztási kritérium átfogó értékelése alapján kapta meg: ötletek, formák, funkciók, differenciálás és fenntarthatóság.

Az 1954-ben alapított iF Design Award-ot az iF International Forum Design GmbH (iF International Forum Design Inc.) szponzorálja Hannoverben, Németországban. A világ egyik legrangosabb formatervezési díjaként elismert idén 23 nemzetiségű 131 tervezőszakértő több mint 11 000 – alkotást ítél meg, beleértve a 66 országból származó termékeket és projekteket –.

Nissan Motor Show Booth – Japán mobilitási show 2023

A Nissan standját a 2023-as japán mobilitási kiállításon úgy tervezték, hogy a látogatók interaktív módon megtapasztalhassák a jövőbeli mobilitási társadalmat. Az óriás képernyő, a sugárhajtású fekete padló és a fényoszlopok voltak kulcsfontosságú jellemzők, a fülke, a koncepcióautók és a digitális tartalom zökkenőmentesen integrálva voltak a jelen és a jövő összeolvadásának kifejezésére. A látogatókat mind a fizikai, mind a virtuális, a természet és a technológia új világába hívták.

Új dizájn bemutatóterem

A Nissan új formatervezési bemutatótermét a Kanagawa prefektúra Atsugi-i szétszórt campusában építették fel, hogy a tervezési folyamatot fizikai és digitális technológiák összeolvadásával alakítsák át. Egy rendkívül nagy, 43 méter széles és 24K felbontású LED-képernyő ívot hoz létre a szoba körül, és lehetővé teszi a nézők számára, hogy érezzék magukat a digitális tartalom világában. Az egyedülálló mennyezeti minta, amelyet a hagyományos japán Kumiko ihlette, a hagyomány és az innováció fúzióját képviseli, míg a terem belső és külső tereit úgy tervezték, hogy megteremtsék a folytonosság érzetét.

Nissan Motor Show Booth – Auto China 2024 –

A Nissan standja a 2024-es kínai (pekingi) autókiállításon interaktív élményt nyújtott a látogatók számára a jövőbeli mobilitási társadalomról. Három köbös képernyőn és LED-falakon a képeket illuzórikus 3D-ben jelenítették meg, egyedi tapasztalati tartalommal, amely az AI-t széles körű ügyfelek bemutatására használta a jövő életmódjával, amelyet a Nissan autói támogathatnak és javíthatnak.

Az iF Design Awards-ról: https://ifdesign.com/en/

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!