Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE

  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (1)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (14)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (15)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (16)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (17)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (18)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (19)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (20)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (21)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (22)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (23)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (13)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (12)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (2)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (3)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (4)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (5)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (6)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (7)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (8)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (9)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (10)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (11)
  • Óceániában is debütált az új Lamborghini Urus SE (24)

Belső terek

Az utastér frissítésre került, hogy kiemelje a Lamborghini jellegzetes „Fel like a pilot” dizájn DNS-ét, amely új megoldásokat tartalmaz a műszerfal elülső részén, és kiemeli a Revueltóban már bemutatott könnyű súlyérzetet.

A műszerfal közepére telepített nagyobb képernyő – immár 12,3 hüvelykes – a Human Machine Interface (HMI) új verzióját tartalmazza, amely a Revueltóval összhangban még intuitívabban használható frissített grafikával. A Lamborghini Centro Stile tervezői szintén a szellőzőnyílásokra helyezték a hangsúlyt; az eloxált alumínium díszítőelemek összetéveszthetetlen Y alakkal; valamint az új panel-, ülés- és műszerfalburkolatok. A mechanikus nyomógombos panel tapinthatóbb érzetet biztosít.

A vezető használhatja a 12,3 hüvelykes digitális műszercsoportot és a már említett 12,3 hüvelykes érintőképernyőt, amely a műszerfal közepébe és a Lamborghini Infotainment System (LIS) szívébe van beépítve. Tartalmaz továbbá egy dedikált telemetriai rendszert az SE számára, valamint a vezetést segítő rendszerhez kapcsolódó új kijelzőket, amelyek lehetővé teszik a környező környezet jobb észlelését.

Testreszabás

Az Urus SE testreszabási lehetőségek széles skáláját kínálja, amelyek kategóriájában páratlanok. Az alufelnik frissülnek a 23”-os Galanthus felnik bevezetésével, amelyek alapfelszereltségként új Pirelli P Zero abroncsokkal párosulnak. Három dedikált P nulla van, 21″-től 23″-ig, hogy megfeleljenek az ügyfelek különböző kényelmi és sportos követelményeinek. A hideg évszakra Scorpion Winter 2 gumik kaphatók. Mindezek a termékek Pirelli Elect technológiával rendelkeznek, amelyet az első villamosított Urus tulajdonságainak javítására fejlesztettek ki.

A színpaletta is bővült, már több mint 100 karosszériaváltozat áll rendelkezésre, köztük két új szín, amelyet a bevezetéskor kínálnak: Arancio Egon (narancs), Arancio Apodis (narancssárga) belsővel kombinálva, és Bianco Sapphirus (fehér) belső terek Terra Kedrosban (terrakotta). A belső lehetőségek 47 színkombinációt és négyféle hímzést (Q-citura varrás) tartalmaznak, az Ad Personam program által kínált további lehetőségekkel, amelyek lehetővé teszik a tulajdonosok számára, hogy Urus SE-t igazi egy az egyben.

Négy különböző személyiség

A konzol közepén található „tamburo” választóegység a különböző vezetési módok kiválasztására szolgál. A hibrid hajtáslánc bevezetésének köszönhetően a hat Urus vezetési módot négy új elektromos teljesítménystratégiával (EPS) kombinálják, összesen tizenegy opcióval. A Strada, Sport és Corsa módokhoz (úti és pályás használatra), valamint a Neve, Sabbia és Terra módokhoz (az aszfalttól eltérő tapadású felületekhez) mostantól EV Drive, Hybrid, Performance és Recharge opciók is járnak. .

Az EV Drive lehetővé teszi a vezető számára, hogy a lehető legjobban tapasztalja meg és használja ki az elektromos potenciált. Kifejezetten városi közlekedésre fejlesztették ki és kalibrálták, elektromos hatótávolságban több mint 60 km-t tesz meg, valamint 130 km/h feletti maximális sebességet ér el. Ennél a fordulatszámnál a V8-as motor automatikusan támogatja a villanymotort, ugyanúgy, ha a nyomatékigény meghaladja a villanymotor által elérhető maximumot.

A Strada üzemmódban választható hibrid a maximális hatékonyságot és kényelmet, valamint a belső égésű motor és a villanymotor közötti optimális egyensúlyt biztosítja, így a legsokoldalúbb lehetőség a mindennapi vezetésre. A Strada, Sport, Corsa és Neve módban választható Recharge az akkumulátor akár 80%-át tölti újra az optimális teljesítmény megőrzése mellett. A Performance opció azoknak az élménye, akik nem csak Strada, Sport és Corsa módban, hanem Sabbia és Terra módban is szeretnék értékelni az Urus SE-ben rejlő lehetőségeket, kiemelve a Super SUV dinamikus tulajdonságait az aszfalton túl is.

A kiválasztott vezetési módtól függően a jármű légrugói a hasmagassághoz igazodnak, a Corsa 15 mm-től a 75 mm-ig terjedő távolságig, ha az emelőrendszer aktiválva van. A kormányzást, a vezethetőséget és a duplaturbós V8-as hangját beállító paraméterek is változóak, ami az Urus SE „személyiségében” is megmutatkozik.

Különös figyelmet fordítottak a légrugós rendszer kalibrálására az egyes vezetési módok kiemelése érdekében. A Strada számára a fejlesztési munka javította az Urus S amúgy is magas szintű kényelmét. A Sport mód még élvezetesebbé teszi a vezetést, javítva az új sebességváltó karakterisztikáját, megkönnyítve a sodródás megkezdését és folytatását. A Corsában, a kifejezetten pályafutásra tervezett módban az Urus SE teljes dinamikai potenciálját fejezi ki. Ez részben a felfüggesztés ECU/elektronikának köszönhető, amely szabályozza az alváz mozgásait (dőlésszög, dőlés, dőlés és szivattyúzás), hogy a jármű rendkívül stabillá és érzékeny legyen a versenypálya járdaszegélyei között, valamint nehéz és alacsony tapadású helyeken. felületek a 48V-os elektronikus rendszer által kezelt bukókereteknek köszönhetően. A Neve, Sabbia és Terra módok mindegyike úgy lett optimalizálva, hogy maximalizálja a kerék mozgását és a talajerők egyenletességét a legjobb tapadás érdekében bármilyen felületen.

Műszaki előírások

[1] Az Urus SE* fogyasztási és kibocsátási értékei: Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 2,08 l/100 km; Kombinált teljesítményfelvétel: 39,5 kWh/100 Km; Kombinált CO2-kibocsátás: 51,25 g/km; Kombinált CO2 hatékonysági osztály: B; Kombinált üzemanyag-fogyasztás lemerült akkumulátorral: 12,9 l/100km; CO2 hatékonysági osztály lemerült akkumulátorral: G; [WLTP]

[2] Az Urus S üzemanyag-fogyasztási és kibocsátási értékei; Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 14,1 l/100km (WLTP); CO2-kibocsátás kombinált: 320 g/km (WLTP)

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!