Peugeot ajándékok az interneten
A közelmúltban teljesen megújult, és ennek köszönhetően immár Magyarországra is szállít a Peugeot Lifestyle, az autógyártó ajándéktárgy-webáruháza. Az online butik elsősorban a márka rajongói számára igazi kincsesbánya, de mások is találnak izgalmas ajánlatokat a virtuális ajándékboltban.
Amikor a Peugeot és társvállalatai a tavalyi év során létrehozták a Stellantis konszernt, a világ egyik legnagyobb autóipari társulása született meg. Tizenhat patinás autómárka, 300 ezer alkalmazott, gyártói jelenlét a világ harminc, értékesítés a világ százharminc piacán – ezzel a kiterjedt hálózattal, no meg a 2021 során eladott 6,1 millió gépkocsival a Stellantis a globális autóipar negyedik legjelentősebb szereplője.
Mindez jóval több presztízskérdésnél. A hatalmas szervezet jóval hatékonyabbá teszi a tagmárkák, így a Peugeot működését is, lehetővé téve, hogy azok elsődleges tevékenységeikre, az autógyártásra és annak részfeladataira összpontosítsanak. Itt mindenekelőtt a technológiai fejlesztésekre és a formatervezésre gondolunk, de az arculatépítés is ide sorolható.
A Peugeot különösen erős ezen a téren. Egyrészt segíti ebben a márka több, mint 210 éves történelme, valamint az, hogy különböző formában, de a mai napig életben tartották a Peugeot nevét már a kezdetekkor magasba emelő autógyártás előtti tevékenységeket is, a kávé- és borsőrlők gyártásától kezdve az emberi és gépi erővel hajtott kerékpárok üzletágáig.
Másrészt a Peugeot Design Lab révén a márka a modern független ipari formatervezés piacának egyik meghatározó szereplője, amelynek a nevéhez világszerte jelentős projektek fűződnek, tervezőinek munkája a legváltozatosabb használati és dísztárgyakon, ipari és lakossági célú eszközökön köszön vissza.
Ennek a több lábon álló – méghozzá stabilan és diadalmasan álló – márkaképnek kézzel fogható lenyomata a Peugeot ajándéktárgy-kínálata, amely hosszú évek óta elmaradhatatlan eleme minden márkakereskedésnek is.
A világ azonban változik, a Peugeot Boutiqe pedig a márka szülőföldjén már évekkel ezelőtt az internetre költözött, igazodva az ügyfelek új elvárásaihoz és vásárlási szokásaihoz. Különböző technikai okokból azonban az online vásárlás a közelmúltig nem volt hozzáférhető a márka magyarországi ügyfelei és rajongói számára.
A Stellantis cégcsoport megalakulásával azonban ez is megváltozik: a konszern által kialakított, biztonságos felület a tagmárkák összes globális piacán elérhető, áttekinthető és (ami talán mindennél fontosabb) biztonságos vásárlási felületet kínál, ahol az érdeklődők a lehető leggyorsabban juthatnak hozzá a frissen bemutatott kollekciókhoz, egyedi kollaborációkhoz és szezonális kedvencekhez.
A fejlesztés hátterében az Oreca Digital Retail, a céges (B2B) és kiskereskedelmi (B2C) web-kereskedelem egyik legnagyobb szakértője áll, amely évtizedes tapasztalattal bír autóipari partnerek (és azok speciálisan magas elvárásokat támasztó ügyfeleinek) kiszolgálásában.
Az online platformot folyamatosan és gyors ütemben fejlesztik, olyannyira, hogy ma már Magyarországra is szállítanak a https://boutique.peugeot.com/ kínálatából.
Akik figyelemmel követték a Peugeot Boutique kínálatának bővüléséről beszámoló híreket, tisztában vannak vele, hogy egy XXI. századi márkaboltban nem csak logózott íróeszközöket, kulcstartót és kisautót árulnak, mint egykor, régen.
A választék zavarba ejtően gazdag: az üzleti életben és a mindennapokban egyaránt hasznos, ötletes és dizájnos eszközöktől és kiegészítőktől kezdve az utazási kellékeken, valamint szabadidős és sportfelszereléseken át a művészi értéket képviselő dísztárgyakig széles a paletta.
És mielőtt megkérdeznék: természetesen só- és borsőrlők is kaphatók az online üzletben.
Ahogy a Peugeot autók esetében, az ajándéktárgyak gyártásánál is elsődleges szempont a fenntarthatóság. A bőrtárgyak újrahasznosított nyersanyagból, a ruházati termékek szerves pamutból készülnek, elegáns dizájnjuk és kiváló minőségük pedig arról gondoskodik, hogy minél hosszabban leljük bennük örömünket, ami a fenntartható fogyasztói szemlélet egyik sarkalatos pontja.
A speciális érdeklődésű vásárlókat különleges kollekciók várják: a Peugeot Sport a márka motorsport-tevékenységeinek hangulatát és technológiai kifinomultságát hozza el az ügyfelekhez, míg a Peugeot Legend a márka 1810-es születéséig repíti vissza a látogatót: az ízlésesen dekorált, kortalan ruhadarabok mellett olyan különleges kincsek szerepelnek a kínálatban, mint annak az oroszlán-szobrocskának a reprodukciója, amelyet még 1923-ban tervezett az autógyártó számára orrdíszként a kor ünnepelt szobrásza, René Baudichon.
Stílusos ellenpontként a Peugeot valaha volt leglátványosabb oroszlánjának: a 2018-as Genfi Autószalonon kiállított, 12,5 méter hosszú, 4,5 méter magas szobornak a lekicsinyített mása is elérhető a boltban – a két oroszlán, amelyek csaknem száz év eltéréssel jöttek a világra, fennhangon hirdeti a Peugeot erejét, kitartását és innovatív szellemét, amelynek köszönhetően száz év múlva talán egy újabb oroszlánfigura csatlakozhat a kollekcióhoz.