Picanto GT Line
A Kia paletta legkisebb tagja agresszívabb stílust és továbbfejlesztett utastér-technológiát alkalmaz, bár most már kizárólag szívómotorokkal elérhető, a turbó opció elvesztésével.
A harmadik generációs Picanto eredetileg 2017-ben jelent meg, és 2020-ban kisebb frissítésen esett át. Ezúttal a Kia komolyabban foglalkozik a stílusfrissítésekkel: a Picanto a maga egyedi módján átvette az „Oposites United” stílusnyelvet.
A második facelift csúcspontja az új arc, az új Y alakú fényszórók (opcionálisan LED) dühösebb és sportosabb megjelenést kölcsönöznek neki. A lökhárító is új, átdolgozott krómozott tigris-orr hűtőrács és egy összetettebb központi légbeömlő, fényes fekete díszítéssel és karosszériaszínű elemekkel. A profil nagyrészt új vonalakat, míg hátul a Picanto új LED-es hátsó lámpát kapott, amelyek most a hátsó üveg alá vannak csatlakoztatva.
A hátsó lökhárítót is élesebb stílusjegyekkel frissítették, beleértve a kisebb fényvisszaverőket a műszellőzőnyílásokon, agresszívebb diffúzort és a látható kipufogócsövek hiányát. A tipikus Kia jegyeket csak a zászlóshajó GT-Line díszítést láthatjuk, és nem az alapmodellt, amely egyszerűbb kialakítást alkalmaz a karosszéria számára.
Az alapmodell alapkivitelben 14 colos kerekekkel érkezik, ellentétben a GT-Line-nal, amely 16 colos könnyűfémeket kapott gyémánt csiszolású felülettel. A színpaletta 9 opciót tartalmaz, köztük 4 új árnyalatot.