PROJEKT MONDO G

PROJECT MONDO G heißt das Ergebnis der Zusammenarbeit von Mercedes-Benz und Moncler, das die ikonische G-Klasse und die unverwechselbaren Designelemente der Modemarke vereint. PROJECT MONDO G is the result of the collaboration between Mercedes-Benz and Moncler, merging the iconic G-Class and the fashion brand's distinctive design elements.
  • Az egyedi műalkotás egyesíti a jellegzetes G-osztály jellemzőit a Moncler stílust meghatározó pufferkabátjával
  • Az együttműködésből készült szobrot premierként a februári londoni divathéten a Moncler „The Art of Genius” bemutatóján mutatták be.
  • Mindkét márkát osztja az innováció iránti szenvedély, a tömör tervezési nyelv és a kultúrák közötti együttműködések első lépése.


A MONDO G PROJEKT jelenti a Moncler első autóipari partnerségét
A PROJEKT MONDO G a Mercedes-Benz és a Moncler együttműködésének eredménye, amely egyesíti az ikonikus G-osztályt és a divatmárka jellegzetes dizájnelemeit. A közös műalkotást először a Moncler „The Art of Genius” bemutatóján mutatták be a londoni divathéten februárban, az „Art of Imagination” globális kampány hősbemutatójaként. A téma egy inspiráló üzenet, hogy nagyot álmodjanak, és felfedezzék saját elsőségüket: új utakat törni, a lehetetlent elérhetővé tenni, és korlátok nélkül felfedezni. A Mercedes-Benz és a Moncler közös szenvedélye az innováció, a tömör formanyelv és a kultúrák közötti együttműködések első lépése. Ezek az értékek és attribútumok határozzák meg mindkét partnert, akik most azért jöttek össze, hogy bemutassák a kreatív lehetőségeket, és hogy a két márka világának egyesülése hová vezethet. A PROJECT MONDO G közös műalkotás a Moncler első autóipari partnerségét jelzi.

„A Moncler-rel való együttműködés inspirált bennünket egy igazi ikonikus kerekes szobor megalkotására – ez egy nagyon merész tervezési kijelentés: PROJECT MONDO G. A Sensual Purity tervezési filozófiánkra alapozva ez a műalkotás rendkívül kontrasztos formákat és felületeket egyesít: űrhajó fényes anyagokat használt patinás megjelenés; a G-osztály erős geometriája a Moncler pufferkabátok organikus formáival. Két erős luxusmárka rendkívüli új élményt kínál az autóipar és a divatvilág egy darabban való egyesítése révén. A túldimenzionált és eltúlzott formanyelv miatt polarizálja a művészetet, hogy új impulzusokat és irányzatokat állítson fel.”
Gorden Wagener, a Mercedes-Benz Group AG tervezési igazgatója

MONDO G PROJEKT: ikonikus művészet
A kizárólag a Mercedes-Benz és a Moncler együttműködésére tervezett műalkotás egyesíti az ikonikus Mercedes-Benz G-osztály terepjáró jellegzetességeit a stílust meghatározó Moncler pufferkabáttal. Látványos kontrasztot építve a G-osztály szögletes dizájnjával és a steppelt textil lágy, áramló vonalaival. Az összetéveszthetetlen és utánozhatatlan funkcionalitással az elmúlt évtizedekben mindkét funkcionális termék luxusértékű életstílus-cikkekké fejlődött. Az ellentétek fúziója szobrászati tárgyat eredményez: a PROJECT MONDO G arra hív, hogy megtapasztalják egy korábban tisztán használati célú objektum dizájnná való átalakulását. Lenyűgöző méretei: 4,6 m hosszú, 2,8 m magasság, 3,4 m szélesség (kerekekkel) és 2,5 tonna tömeg.

Közelebbről szemügyre véve további jellegzetes vonásokat tárunk fel, amelyek konkrétan kapcsolódnak az eredeti termékekhez, és ráadásul izgalmas kontrasztokat teremtenek: a durva patina a használat látható nyoma, amely a funkcionalitásra és praktikumra utal. Ez képezi a vizuális ellenpontot a tökéletes, magas fényű fényvisszaverő felületeknek, amelyek alátámasztják a luxus igényét. Nem véletlenül viseli a PROJECT MONDO G a hatalmas cipzárt, amely egy másik szándékosan feltűnő és szemet gyönyörködtető elem. A cipzár praktikus utalás mindkét termék, a jármű és a kabát sokoldalúságára és variálhatóságára.

Az 1979-ben született Mercedes-Benz G-osztály gyökerei a nehéz terepek felfedezésébe, valamint az ipari vagy önkormányzati szektorba ágyazódnak. A Mercedes-Benz 1979-ben feltérképezetlen területre lépett a G-osztállyal. A terepjárót egyrészt extrém terepképességekkel rendelkező, a szabadidőt hangsúlyozó közlekedési eszköznek, másrészt kemény mindennapi használatra tervezték, például az ipari vagy önkormányzati szektorban. Folyamatos fejlődési folyamat kezdődött röviddel a piaci bevezetése után. Ez a kulcsa a G – saját ikonjának – tartós sikerének.

Monclerről
A Moncler-t 1952-ben alapították Monestier-de-Clermont-ban, Grenoble-ban, Franciaországban, és jelenleg Olaszországban van a központja. Az évek során a márka a stílust a folyamatos technológiai kutatásokkal ötvözte, melyeket a hegy világához kapcsolódó tevékenységek szakértői segítettek. A Moncler felsőruházati kollekciók a természet extrém igényeit párosítják a városi élet követelményeivel. A Moncler a Moncler márkanév alatt gyártja és közvetlenül forgalmazza a ruházati és kiegészítő kollekciókat közvetlenül működtetett fizikai és digitális üzleteken, valamint válogatott többmárkás ajtókon, áruházakon és elektronikus kereskedőkön keresztül.

Mercedes-Benz divatos elfoglaltság
1995 óta a Mercedes-Benz a globális divatipar egyik fő szereplőjévé nőtte ki magát. A luxuscég autentikus kapcsolatokat épített ki a kreatív területeken a divaton, a fotózáson és a művészeten, és kezdeményezéseit a feltörekvő tervezői tehetségek, az innovatív együttműködések, a divathét-partnerségek és az élő események támogatására használja fel.