Rekordhónap a LIQUI MOLY-nál

Az olaj- és adalékgyártó a cég történetének legjobb novemberi árbevételét érte el

Az elmúlt hónap a LIQUI MOLY számára a cég történetének legjobb novembere volt. A német olaj- és adalékspecialista az őszi hónapot közel 62 millió eurós árbevétellel zárta. „Az első gyümölcsök a száraz korona-ágon mutatkoznak meg“, kommentálja Ernst Prost ügyvezető az eredményt.

A közel 62 millió eurós érték nem csak a legjobb novemberi árbevétel a cég történetében, hanem a második legmagasabb havi árbevétel is egyben. Csak a január volt még ennél is erősebb. A február és a március is erősebb volt, mint valaha.

Aztán jött a korona. A világjárvány a LIQUI MOLY mellett sem ment el nyomtalanul. A cég azonban teljes erővel nekifeszült a válságnak. Nem bocsátottak el, nem jelentettek be rövidített munkarendet, helyette felvettek viszont 101 új munkavállalót. Nem törölték a beruházásokat, hanem masszívan megnövelték azokat. Így például megduplázták a marketingbüdzsét. „A válság előtti jó évekből táplálkozunk. Szerencsére képeztünk tartalékokat. Így most befektethetünk a jövőbe”, folytatja Ernst Prost. Ezzel a hangsúlyozottan anticiklikus stratégiával a LIQUI MOLY lépésről lépésre küzdötte ki magát a válságból. Aztán eljött a november, amely 26 százalékos többletet hozott az előző év ugyanezen időszakához képest.

„Sok hónap után újra kétjegyű árbevételi növekedést tudtunk elérni. A „4M” – emberek (Menschen), márka (Marke), gépek (Maschinen) és piacok (Märkte) – befektetéseink tekintetében ez a munkánk logikus következménye”, mondja Ernst Prost, a német kenőanyaggyártó vezetője. „A novemberi 26 százalékos növekedéssel elhagytuk a könnyek völgyét. Mostanáig 4,5 százalékos növekedésnél tartunk, és decemberre színültig vagyunk megrendelésekkel. Ezért mind a termelésben, mind a kiszállításban minden órát ki kell használnunk, hogy teljesítsük az ügyfeleink igényeit.” A LIQUI MOLY a következő évben szeretné folytatni a múltbeli rekordéveket.