Röviden a Mach-E névre keresztelt „Tesla” teljesítményéről
Teljesítmény, ami új értelmet ad az ‘elektromos hajtás’ kifejezésnek
A Mustang Mach-E három különleges üzemmódot kínál, amelyek mindegyikét finoman hangolt menetdinamika jellemzi – és olyan benyomások, amelyek különleges módon hatnak az érzékekre. Az autó számos jellemzője személyre szabható, például a sportosabb kormányérzet, a belső világítás vagy a hanghatások, nem beszélve a dinamikus műszeregység-animációkról, amelyek jól passzolnak a vezető stílusához.
Elinduláskor a vadonatúj Mach-E 4X összkerékhajtási rendszer az első és a hátsó tengelyekre egyaránt juttat vonóerőt, lenyűgöző gyorsulással és kiváló irányíthatósággal kényeztetve a vezetőt. A Ford úgy hangolta a rendszert, hogy kiváló tapadást biztosítson az országúton, és szigorú teszteknek vezette alá az autót nedves és havas terepen is, hogy a jármű csúszós útfelületen is kiválóan uralható legyen.
“Akár a teljesítményt akarjuk kiélvezni, akár az elektromos hajtás csendességére vágyunk, a Mustang Mach-E mindenképpen az elektromos hajtás legkellemesebb előnyeit kínálja, mellé pedig olyan lenyűgöző vezetési élményt, amelynek minden pillanatát áthatja a Mustangból sugárzó szabadságérzet,” nyilatkozta Ted Cannis, a Ford globális Elektromos Járművek részlegének igazgatója.
A Mustang Mach-E vásárlói megrendelhetik a Brembo vadonatúj, nagy teljesítményű Flexira alumínium féknyergeit is, amelyek a rögzített féknyereg funkcionalitását az úszó féknyergek méreteivel ötvözik. A Mustang Mach-E GT változatban MagneRide adaptív lengéscsillapító rendszer gondoskodik a stabil útfogásról, szilárdan az úton tartva az autót, ugyanakkor kényelmes rugózást kínálva.
Csak a lámpák emlékeztetnek Fordra a cég új “Tesláján”