Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A Škoda Design tervezte a Tour de France győzteseinek trófeáit

Posted on 2017.08.01. By AztaCARom

 
›    A győztesek egy exkluzív kristályszoborral lesznek gazdagabbak, amelyet a ŠKODA Design alkotott meg
›    Inspirációként az elektromos tanulmányautó, a ŠKODA VISION E szolgált
›    Bernhard Maier, a ŠKODA igazgatótanácsának elnöke adja át a díjat a legjobb sprinternek
›    A ŠKODA hivatalos támogatóként és hivatalos autós partnerként 2004 óta támogatja a Tour de France versenyét
 
Az idei Tour de France győzteseinek trófeái a ŠKODA Design tervezőinek munkáját dicséri. A korábbi évekhez hasonlóan most is a cseh márka szakemberei álmodták meg azokat a kristály díjakat, amelyeket a nagy hagyományokkal bíró kerékpáros verseny győztesei a magasba emelhetnek július 23-án Párizsban. A négy szobor a tradicionális cseh üveggyártás művészetét hivatott képviselni. Megalkotásuknál a ŠKODA VISION E tanulmányautó formaterve szolgált az inspiráció forrásául. Emellett a ŠKODA idén 14. alkalommal támogatja a Tour de France versenyét hivatalos partnerként és szponzorálja a Zöld Trikó tulajdonosát, vagyis a legjobb sprintert.
 
3540 kilométer, 21 szakasz, 3 izzasztó hegyi befutó: az idei Tour de France ismét rászolgál a világ legkeményebb kerékpáros versenyeként megszerzett hírére. A győztesek mind profi versenyzők, akik a három hetes verseny végén, július 23-án haladnak át a Champs-Élysées-n felállított célvonalon. Ezt követi hagyományosan a verseny egyik fénypontja, a hivatalos díjátadó ceremónia. A Sárga Trikót elhódító összetett győztes mellett a pontversenyben első Zöld Trikó tulajdonosa, a legsikeresebb fiatal versenyző Fehér Trikóban illetve a Pöttyös Trikót elhódító hegyi összetettben győztes versenyző ünnepelhet rajongók milliói előtt Párizsban. A befutót követően a ŠKODA igazgatótanácsának elnöke, Bernhard Maier adja át a legjobb sprinternek járó díjat, amely a Zöld Trikóhoz igazodva zöld üvegből készült.
 
A győztesek trófeái a ŠKODA Design tervezői munkáját dicsérik, a gyártást pedig az elismert cseh üveggyártó Lasvit végezte. Ennek a nagy hagyományokkal bíró vállalatnak a szakemberei vállalták, hogy a cseh üveggyártás művészetének mesterműveit elkészítik. Bár a 60 centiméter magas, 4 kilogramm súlyú trófeák méretei állandóak, a ŠKODA formatervezői évről évre egyre újabb kreatív megoldásokkal szolgálnak a felületet illetően. Az idei Tour de France alkalmával a ŠKODA VISION E tanulmányból merítettek inspirációt. A cseh autógyártó első elektromos tanulmánya április közepén mutatkozott be az Auto Shanghai kiállításon, egy márkára jellemző megoldást mutatva a jövő egyéni mobilitását illetően. Az ötajtós SUV kupé akár 500 kilométert is képes megtenni tisztán elektromos hajtással. Teljesíti az önvezető üzemmód hármas szintjét, érzelmekre ható formai nyelvezetének meghatározó elemei pedig a pontosan rajzolt élek és a dinamikus vonalak. Ez az érzelemgazdagság ugyanúgy megtalálható a Tour de France trófeák formáiban is, amely a cseh kristályművészet modern értelmezését testesíti meg. A ŠKODA VISION E számos részletében – így például a fényszórók tekintetében – szintén merít ebből a tradicionális mesterségből.
 

A ŠKODA idén 14. alkalommal támogatja hivatalos partnerként a Tour de France versenyét

A 104. Tour de France július 1-jén vette kezdetét, a Grand Départ helyszíne ezúttal Düsseldorf volt. Németország, Belgium és Luxemburg mellett a mezőny több, mint 3 500 kilométert megtéve és 34 francia megyét átszelve érkezik a verseny végén Párizsba. A ŠKODA 2004. óta támogatja a világ legjelentősebb kerékpáros eseményét, az idén pedig 14. alkalommal szerepel, mint hivatalos támogató és hivatalos autós partner. Az együttműködés részeként a márka összesen 250 autót biztosít a szervezői és kísérői feladatok ellátására.
 
A flottában helyet kapott az új ŠKODA Kodiaq SUV modell, az alapos frissítésen átesett ŠKODA Octavia és a ŠKODA Superb is. A komoly hagyományokkal rendelkező cseh autógyártó zászlóshajója lesz ugyanis a mezőnyt felvezető „Vörös Autó” (Red Car). Ehhez igazodva a Superb limuzin feltűnő latinvörös színben pompázik. További különleges ismertetőjegye a hatalmas panorámatető, amely egy gombnyomással nyitható a második üléssorból. Ennek köszönhetően Christian Prudhomme, a Tour versenyigazgatója akár fel is egyenesedhet a nyitott tetőn keresztül, optimálisan átlátva így a mezőnyt egy-egy szakasz indítása előtt. Ezen felül számos műszaki különlegességgel is bír a Superb, annak érdekében, hogy optimálisan elláthassa a Tour de France mobil irányító központjának szerepét. A limuzin több különböző rádiócsatorna fogadására képes, az így érkező információk alapján adja a versenyigazgató a versennyel és a biztonsággal kapcsolatos utasításait.
 
A düsseldorfi nyitószakaszon különleges vendég, három új ŠKODA Karoq is szerepet kapott, ők szervizjárműként kísértek három csapatot. A háromhetes bevetés alatt a ŠKODA flotta nagyjából 2,8 millió kilométert tesz meg. A 2004 óta a Tour de France kapcsán teljesített összesített futásteljesítmény mára már a 30 millió kilométert is meghaladja. A ŠKODA szerviz csapata a háttérben dolgozva gondoskodik arról, hogy a 250 ŠKODA mindennap tökéletesen felkészítve álljon a következő szakasz elé. Hivatalos autós partneri szerepe mellett a ŠKODA sorozatban harmadik alkalommal támogatja a Tour de France versenyét a legjobb sprinternek járó Zöld Trikó szponzoraként.
 

Ctrl+C - Ctrl+V Tags:bringa, kerékpár, ŠKODA, Škoda Design, sport, Tour de France

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Ismét emelkedik az üzemanyagok ára
Next Post: Tizenöt új MAN busz állt forgalomba Budapesten

Kapcsolódó cikkek

  • A Toyota Yaris a XXI. század legmegbízhatóbb autója Ctrl+C - Ctrl+V
  • Középtávon ismét jelentős növekedést tervez a Volkswagen Haszonjárművek Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Kia Telluride és a Hyundai Palisade tulajdonosainak azt tanácsolták, hogy tűzveszély miatt távolabb parkoljanak az épületektől Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Toyota fiatal kutatókat von be a hidrogén-energia innovatív megoldásainak fejlesztésébe Ctrl+C - Ctrl+V
  • Az öregedő használt autók is drágulnak Ctrl+C - Ctrl+V
  • A kormány támogatta a Közlekedési Múzeum gyűjteményfejlesztési programját Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Folytatja a raphadjáratot PRIBELSZKI Alee-val közösen
  • Élethű, színekben gazdag és tiszta
  • Sáv pontosságú navigációval és valósághű 3D térképekkel bővült a Petal Térkép
  • Főként befektetési céllal vásárolnak ingatlanokat a fővárosi második kerületben
  • Stílusos technológia – avagy mitől lesz divatos az okoseszközünk?
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Van képünk hozzá (23.03.20.) – Can-Am Outlander
  • Alonso visszakapta harmadik helyét
  • Az érdeklődők virtuális Explorer tesztvezetésen is részt vehetnek
  • Online IQ-próbatesztet is kitölthetnek a szellemi kalandra vágyók
  • Jeep Wrangler IIHS törésteszt
  • Tesztelj chat-et!
  • A Tesla Model Y jól teljeített az IIHS törésteszten
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Teljes kiőrlésű lisztet hívott vissza a forgalmazó
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató
  • A Jet Power Hungary az AMTS-en emlékezik Ken Blockra, a Can-Am márkanagykövetére Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT