Genfbe érkezik a SpaceTourer The Citroënist tanulmány is (Fotókkal, videókkal)

A Citroën 2018-ban is stabilan a második helyen áll az európai lakóautó-piacon, és négy éve folyamatosan a legnagyobb növekedést könyveli el az autógyártók közül. Európában a márka az említett szegmensben több mint 10%-os piaci részesedéssel bír, a forgalomba helyezett gépjárművek száma pedig több mint 71%-kal nőtt. A karosszériaátalakításra különösen alkalmas SpaceTourer jelentősen hozzájárult ehhez az eredményhez. A SpaceTourer The Citroënist tanulmány a népszerű márka százéves hagyományát folytatja. Egy olyan márkáét, amelyik mindig is arra törekedett, hogy a szabad közlekedés és az utazás révén biztosított kikapcsolódás minél szélesebb rétegek számára legyen elérhető. A tanulmány a Citroënnek a lakóautó-piacon mutatott dinamikus előretörését jelképezi, és az alábbi jellemzőkkel bír:

  • A világpremierként bemutatott SpaceTourer The Citroënist tanulmány egy karakteres modern furgon, melyet a szabadság és az élmények megosztásának vágya ihletett. Egy mozgó élet- és munkatér, ahol korlátlan kikapcsolódás és kaland várja az embert úgy, hogy közben a folyamatos kapcsolattartás is biztosított.
  • A tanulmány, mely nevével a Citroën-rajongók hűségére utal, vérbeli Citroën, a márka olyan jellegzetes ismertetőjegyeivel, mint a karakteres stílusú sziluett és a garantáltan kényelmes utazás.
  • A jármű az exkluzív „Rider The Citroënist by Martone” kerékpárral kiegészülve még nagyobb mobilitást biztosít. A Martone céggel közösen fejlesztett biciklin a tanulmányautó stílusjegyei köszönnek vissza. A kerékpár a többi „The Citroënist” kiegészítővel együtt online is rendelhető lesz majd a lifestyle.citroen.com/ oldalon.
  • A SpaceTourer alapjain nyugvó egyedi lakóautó-tanulmány belsejének kialakítása a Campster forgalmazásáért felelős Pössl cég közreműködésével történt. Az utastér két személy számára biztosít hálóhelyet, e mellett egy kerékpártárolót és egy internetkapcsolattal rendelkező irodát is magában foglal.
  • A SpaceTourer The Citroënist tanulmány a márka lakóautó-piacon mutatott dinamikus előretöréséről árulkodik. 2018-ban Európában a Citroën 71%-os növekedést ért el ezen a piacon, és ezzel megerősítette második helyét.