Szabadidős variációk Toyota pickupokra
Három érdekfeszítő tanulmányautót mutatott be az idei SEMA tuningkiállításon a Toyota. Mindháromnak platós kisteherautó adta az alapját, ám egyik sem áruszállításra szolgál.
Az észak-amerikai tuningipar legnagyobb éves kiállítása, a SEMA alapvetően zártkörű, szigorúan szakmai rendezvény. Az utóbbi években azonban felfedezték maguknak a rendezvényt az autógyártók, akik látványosabbnál látványosabb átépítésekkel találnak helyet maguknak a kiállításon, hatásosan népszerűsítve ezzel újdonságaikat.
A Toyota hagyományosan az egyik húzónév a tuningexpón: egyrészt közkedvelt márka a független átépítő, teljesítménynövelő műhelyek körében, másrészt évről évre gondoskodik arról, hogy emlékezetes koncepciójárművekkel hívja fel magára a figyelmet. Nem véletlenül nyerte el idén a Toyota két típusa: a GR Supra sportautó és a Tacoma pickup is a SEMA Év Autója címet, amelyet a szervezők a legnépszerűbb átépítési alapoknak ítélnek oda öt kategóriában.
Miután tavaly kívánatos kabriót épített a GR Suprából, idén az offroad vonulatra koncentrált a Toyota: mindkét észak-amerikai pickupjából, a Tacomából és a vadonatúj Tundrából is két-két átépítést mutatott be. Az utóbbiak egyike a rendelhető gyári tartozékokat bemutató demómodell, amely bár látványosan néz ki, számunkra nem különösebben izgalmas – legalábbis addig nem, amíg az immár hibrid hajtáslánccal is rendelhető, új generációs Toyota Tundra első példányai meg nem jelennek Európában, akár hivatalos csatornákon keresztül, akár magánbeszerzések útján.
Folyt. köv.!