Szia Uram! Lamborghini padel ütők érdekelnek?

  • Lamborghini padel (2)
  • Lamborghini padel (3)
  • Lamborghini padel (4)
  • Lamborghini padel (5)
  • Lamborghini padel (1)

Aldric Bourgier, a Babolat innovációs és fejlesztési igazgatója és Ranieri Niccoli, a Lamborghini gyártási igazgatója a padel ütők és a Lamborghini szupersportkocsik létrehozásának közös szinergiáiról vitatkoznak

„Túl: a Lamborghini podcast”, nyolcadik epizód

Innováció, könnyű technológiák, olyan pozitív környezet megteremtése, amely összehozza az embereket mind a gyártás, mind a tulajdonlás terén: míg a francia Padel ütőgyártó, a Babolat és az olasz szupersportautó-márka, a Lamborghini nem feltétlenül tűnnek azonnal természetes istállótársaknak, két vállalat áll a játék élén, sok közös vonásban, amelyek partnerséghez vezettek. A „Beyond: a Lamborghini podcast” ezen epizódjában a babolati Aldric Bourgier csatlakozik a Lamborghini Ranieri Niccolijához, hogy megünnepeljék gyártószövetségüket és a hétköznapokon való túllépés iránti szenvedélyüket.

A „Game changers” folytatja a kihívások, az innováció és a korlátok túllépésének filozófiáját azáltal, hogy a Lamborghini emberek inspiráló személyekkel találkoznak az autóipari környezeten kívülről. Bourgier és Niccoli, valamint Giulia Salvi és Tim Bravo műsorvezetők feltárják a két vállalat mai trendalapító státuszát, éppúgy, mint a kezdetekkor: a Babolat 1875-ben feltalálta az első teniszhúrokat és a Lamborghinit több mint 60 évvel ezelőtt, inspirálva a világot olyan úttörő szupersportkocsikkal, mint a Miura és a Countach.

„Személy szerint szeretem a padel ütőt” – mondja Niccoli. „Elkezdtem játszani, és kezdetben könnyű elsajátítani ezt a sportot, aztán rájössz, milyen stratégiai lehet. Gyors, érdekes játszani és nézni, ez egy vidám sport, amely összehozza az embereket szenvedélyükben.” Bourgier egyetért. „Nagyon, mint a Lamborghini világában” – nevet! „Sőt, két márkánk szellemisége megegyezik, határokat feszegetve az innováció, a gyártás és a teljesítmény között.”

Ez a közös érzelem hozta össze a két vállalkozást, hogy együttműködjenek egy 50 darabból álló limitált padel ütő gyártásában a Lamborghini keretein belül. „Összességében 150 éves know-how-val rendelkezünk az ütősportban, és már több mint 20 éve elkötelezettek vagyunk a padel mellett – mondja Bourgier –, de mindig szívesen dolgozunk együtt a szakterületük szakértőivel. A Lamborghini pedig a karbon kompozit technológiák, valamint a bőr és a festék ismerője. Valami nagyon különlegeset, nagyon egyedit tudunk készíteni.”

„Amikor Padelt játszottam, rájöttem a Lamborghini és a Babolat közötti szinergiára” – mondja Niccoli. „Megvan ez a speciális szakértelem, és a Lamborghini érdekelt volt abban, hogy autógyártását új szférába tolja. Így beszélgettünk, és rájöttünk, hogy családi megközelítésünkben nemcsak technológiai, hanem vállalati filozófiánk is van. Mindketten az embereket helyezzük előtérbe cégeinkben, elismerve a kivételes készségeket és a kézművességet. Ügyfeleink motiváltak, komolyan gondolják a legjobbat. Mindketten szenvedélyesen megosztjuk szakértelmünket, és arra törekszünk, hogy teljesítsük ezt az új kihívást.”

Mindketten egyetértenek abban, hogy a világ fejlődésének és innovációjának sebessége „szuper izgalmas”, beleértve a fenntarthatóságot, amely mindkét vállalat vállalati pillére, amely magában foglalja az új gyártási technikákat és anyagokat, de biztosítja, hogy ez a filozófia hiteles és használható legyen. a teljes ellátási láncban szállítják.

„A zöldmosással nem érünk semmit, és mindig visszaüt” – mondja Niccoli.

Mindkettőt inspirálja a jövő, amikor a Lamborghini a limitált kiadású Babolat BL001 padel ütőt gyártja majd, további együttműködésekkel.

„A legjobb emlékeim a prototípusok piacra dobásáról és arról, hogy a csapataink által kidolgozott ötleteink valami újat, frisset, nagy teljesítményt hoznak létre, amit a padel játékosok világszerte hitelesítenek” – erősíti meg Bourgier.

Niccoli egyetért:

„Egy új autó, egy új technológia születése nagy jelentőségű. Ezeket a technológiákat átvenni egy nagyon exkluzív, szuperérdekes padel ütőtermékre, izgalmas pillanat lesz mind szervezeteink, mind a „szupersportok” rajongói számára – nevet Niccoli.

Tim Bravo, a Lamborghini kommunikációs igazgatója és Giulia Salvi életmód- és zenei műsorszolgáltató által üzemeltetett Beyond: A Lamborghini Podcast meghallgatható a Spotify és az Apple Podcastokon, megtekinthető a YouTube-on a teljesen magával ragadó élmény érdekében, valamint a Lamborghini speciális podcast-központján keresztül. .com/podcast. Minden hónapban megjelenik egy új epizód.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!