Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Takarékos motorok

Posted on 2017.06.25.2020.11.18. By AztaCARom

Ütőképes és vonzó modellválaszték, takarékos motorokkal

Az új SUV PEUGEOT 5008 modellpalettája tökéletes összhangban van a két évvel ezelőtt meghirdetett márkastratégiával, és a legutóbbi Peugeot típusok kínálatának felépítését követi:

  • három « mainstream » felszereltségi szint (Access, Active, Allure)

  • a felsőkategóriás és sportos GT Line kiadás

  • a dinamikus és exkluzív GT változat

Az optimális járműfelépítésből adódó előnyöknek köszönhetően az új PEUGEOT 5008 SUV bármely motorizáció és felszereltségi szint esetén kitűnő teljesítményeket nyújt. Az optimalizált felépítés egyik legfontosabb hozadéka a tömeg terén elért áttörés. Az új EMP2 platform kedvező hatásai, valamint a minden szinten megvalósított tömeg/funkcionalitás és külső megjelenés/hatékonyság arányainak tényleges javítása következtében az előző nemzedékhez képest átlagosan 95 kg-ot sikerült lefaragni a modell súlyából. De ez még nem minden: az áramvonalas formaterv, valamint a karosszéria méretének optimalizálása kitűnő légellenállást eredményezett, ami a kategória egyik legjobbja. A 17 és 18 colos, ultra alacsony gördülési ellenállású abroncsok, illetve a Michelin által kifejlesztett, 19 colos, slimline (205 55 R19 méretben) gumik tovább fokozzák az 5008 hatékonyságát.

Európában mindezek az erények, a különösen takarékos és hatékony Euro6.1 benzines és dízelmotorokkal karöltve hozzájárulnak ahhoz, hogy az új PEUGEOT 5008 SUV mértékadó ajánlatként jelenjen meg a C szegmens hétszemélyes nagy szabadidő-autói között.

A választékban szereplő valamennyi benzines és dízelmotor a kategória legjobbja címmel büszkélkedhet saját teljesítménykategóriájában! A benzinesek CO2-kibocsátási értéke 115 grammról indul km-ként, míg a dízeleké, a BlueHDi technikának köszönhetően, mindössze 105 grammról.

A kínálat négy benzinmotorja:

  • az 1.2L PureTech 130 S&S, hatfokozatú manuális váltóval, standard kivitelben (CO2-kibocsátása 117 g/km), rendkívül alacsony fogyasztás jellemzi (CO2-kibocsátása 115 g/km de CO2)

  • az 1.2L PureTech 130 S&S, EAT6 (CO2-kibocsátása 120 g/km)

  • az 1.6L THP 165 S&S EAT6 (CO2-kibocsátása 133 g/km)

A dízeleket hat típus képviseli (országtól függően):

  • az 1.6L BlueHDi 100 S&S, ötfokozatú manuális váltóval (CO2-kibocsátása 106 g/km)

  • az 1.6L BlueHDi 120 S&S, ötfokozatú manuális váltóval (CO2-kibocsátása 108 g/km), rendkívül alacsony fogyasztás jellemzi (CO2-kibocsátása 105 g/km)

  • az 1.6L BlueHDi 120 S&S EAT6 (CO2-kibocsátása 112 g/km)

  • a 2.0L BlueHDi 150 S&S, hatfokozatú manuális váltóval (CO2-kibocsátása 118 g/km)

  • 2.0L BlueHDi 180 S&S EAT6 (CO2-kibocsátása 124 g/km).

Ez utóbbi kizárólag a felsőkategóriás és dinamikus GT változatba rendelhető.

A PEUGEOT innovatív megoldásai a városi mobilitás terén

A PEUGEOT azon gyártók egyike, akik folyamatosan azon dolgoznak, hogy újító szellemű megoldásokkal válaszoljanak az olyan égető kérdésekre, mint a belvárosok egyre nehezebb megközelíthetősége. Ennek szellemében fejlesztette ki a márka az e-Kick elektromos rásegítésű és összecsukható robogót, amelyet idén májusban az új PEUGEOT 3008 szabadidő-autó leleplezése alkalmából mutatott be.

A PEUGEOT és a robogók gyártásában a világ legjobbjai közé tartozó MICRO vállalat által közösen kifejlesztett, kettős márkanévvel fémjelzett e-Kick tökéletesen megtalálja a helyét az új PEUGEOT 3008 és 5008 szabadidő-autók csomagtartójában a kivehető akkucsomaggal és a dokkolóval együtt, amely lehetővé teszi, hogy bármikor rendelkezésre álljon, amikor csak szükség van rá.

Ám ez még nem minden! Az új PEUGEOT 5008 szabadidő-autóval együtt mutatja be a márka az e-Bike eF01 elektromos rásegítésű, összecsukható kerékpárt, amely nemcsak szembeötlően modern formatervével, hanem könnyű kezelhetőségével és egyszerű tárolásával is lenyűgöz. Az e-Kickhez hasonlóan az e-Bike praktikusan elhelyezhető az új PEUGEOT 5008 SUV csomagterében kialakított dokkolóban.

Nem mindennapi ajánlat ez olyan gépkocsi tulajdonosoknak, akik az autó mellé szívesen választanak kiegészítő közlekedési megoldást úti céljuk zökkenőmentes, korlátok nélküli eléréséhez. Annál is inkább jó választás ez, mert mindkét eszközt bevihetjük a MYPEUGEOT mobil alkalmazásba, amely valós időben mutatja az akkumulátor töltöttségi szintjét, a megtehető hatótávot, az időjárási információkat és a navigációs utasításokat. Ez az ötletes eszköz gyökeresen megváltoztatja a városi emberek életét. Vége a korlátoknak, éljen a szabadság!

Gyártás Franciaországban

Az új PEUGEOT 5008 szabadidő-autót Rennes (Franciaország) üzemében gyártják, a modellekhez szükséges összes hajtásláncot pedig szintén francia földön, Trémery és Douvrin gyáraiban állítják elő. Ezzel a modell kiérdemelte a « Garantáltan Franciaországi Eredetű » termékeknek járó címkét.

Peugeot 5008 képgaléria (1.) >>>

Peugeot 5008 képgaléria (2.) >>>

Peugeot 5008 képgaléria (3.) >>>

Peugeot 5008 képgaléria (4.) >>>

Peugeot 5008 képgaléria (5.) >>>

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:5008, autó, bemutató, car, jármű, kocsi, motor, Peugeot, Peugeot 5008, premier

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A nap versenye
Next Post: Bővítette kerékpárszállító kapacitását a MÁV

Kapcsolódó cikkek

  • Klara Andersson az ABT CUPRA XE-ért versenyez az évadzárón Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW modellfrissítései 2022 őszén (2. rész) Ctrl+C - Ctrl+V
  • A vadonatúj Nissan Qashqai Bemutató
  • Az utasokkal közösen fejlesztik tovább a közösségi közlekedést Bécsben Ctrl+C - Ctrl+V
  • Suzuki Cappuccino Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Szalay Balázs, Bunkoczi László kettős már a top tízben egy újabb esős szakasz után a Silk Way ralin! Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. május
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Magyarországon is bemutatja új albumát a cseh I Love You Honey Bunny
  • Akkumulátorral és okosotthon funkciókkal az optimális energiafelhasználásért
  • Új lemeze legütősebb dalához forgatott klipet Freddie
  • A Fujitsu 13. generációs Intel processzorral ellátott, új noteszgépekkel lép piacra
  • Dua Lipa megtörte a nagyobb alkotói csendet
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Verstappen behúzta a Monacói Nagydíjat
  • Négy kategóriában hirdettek győzteseket a Nagy Diák Teszteken
  • Az interaktív vizsga számítógépen végezhető teszt jellegű feladatsorokat jelent
  • Új szuperbaktérium-ölő antibiotikumot fedeztek fel tesztelés közben
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató
  • A Honda EM1 e váza és futóműve Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT