Teljes egészében elérhető Európában a Scania új generációja
Jóformán teljessé vált Európában a Scania új tehergépkocsi-generációjának bevezetése a most bemutatott összes új termékkel és szolgáltatással. Ami még hátravan, az számos ügyfél- és sajtórendezvény, amelyeken a részt vevő csoportok találkozhatnak a Scania család képviselőivel, és mindenek felett megismerhetik és vezethetik az új termékeket, illetve megtudhatják, hogy a Scania szolgáltatásai hogyan segítenek növelni az ügyfelek nyereségességét.
Európán kívül világszerte is gőzerővel folyik a bevezetés, így más piacokon is megismerhetnek minden új megoldást. A bevezetés teljes egészében 2019-ben fejeződik majd be. A folyamat 2016 augusztusában kezdődött, amikor a Scania bemutatta az új tehergépkocsi-generáció első tagjait Párizsban, a Grand Palais épületében.
Az első körben a hosszú távú fuvarozásra tervezett járművek álltak a középpontban, míg a második ütemet (2017. szeptember) az építőipari felhasználások uralták. Most, a harmadik és egyben utolsó európai bevezetési ütemben a városi alkalmazásoké a főszerep – azaz a városokban, azok környékén és azok között végzett szállítási tevékenységeké, ahol a fenntarthatóság összes szempontja jelenti a fő kihívást.
„Fantasztikus élmény lecserélni és továbbfejleszteni a Scania teljes globális kínálatát” – mondta Alexander Vlaskamp, a Scania Trucks alelnöke. „Nagy öröm, hogy bemutathatjuk a világ legkorszerűbb és leginkább fenntartható szállítási megoldásait, ugyanakkor hihetetlen mennyiségű munka fekszik annak biztosításában, hogy minden időben a helyére kerüljön.”
„Ennek természetesen az az alapja, hogy a megfelelő termékek és szolgáltatások hihetetlenül jó kínálatát kell nyújtani” – mondta. „Azt is egyértelműen megmutatjuk, hogy a fenntarthatóság és a nyereségesség kéz a kézben járnak.”
Mindez kiváló fogadtatásban részesült: a független média a tesztek során felmutatta a hüvelykujját, az ügyfelek pedig tömegesen jelentkeztek tesztvezetésre, majd folyamatosan nagy mennyiségben rendelték az új járműveket. Mi jelenti a fő vonzerőt a média és az ügyfelek számára egyaránt?
„Sok részletet kiemelhetünk, mint például a rendkívül kis üzemanyag-fogyasztást, a vezetési élményt és a fülke belsőterét, de szerintem a megoldás egészét értékelik nagyra” – mondta Vlaskamp. „Ez egy hibátlan Scania-kínálat, amelynek minden elemét továbbfejlesztették, és sok új elemmel is kibővítették. Az ügyfelek érzik, hogy a termékeink és a szolgáltatásaink értük vannak, az ő nyereségességük pedig a bizonyíték arra, hogy jó munkát végeztünk – és ezt nagyra értékelik.”
A bevezetés harmadik ütemében a Scania minden erőfeszítésével a városi alkalmazásokhoz kínált fenntartható megoldásokra összpontosított. A külvilág felől nagy a várakozás, különösen amiatt, hogy a Scania ennyire egyértelmű vezető szerepet szerzett a nehézkategóriás járművek iparágában.
„A Scania kiemelkedik annak szemléltetésével, hogy a nyereségesség és a fenntarthatóság nem üti egymást, hanem mindegyiknek szüksége van a másikra” – mondta Vlaskamp. „Nagyon egyértelműen mutatja ezt a Scania városi alkalmazások számára most bemutatkozó kínálata.”