Teszteltük az útdíjfizetési rendszert – B*ssza meg, jól vizsgázott
Az úgy történt, hogy a vadonatúj Hyundai Kona sajtópremierjéről kissé késve érkeztünk haza Barcelonából, így az éjszaka közepén értem haza. Másnap meg korán reggel indult párom az éppen nálunk lévő Opel Crosland-X modellel a Balatonra…
Reggel voltam annyira fáradt, hogy csak annyit mondtam, „vigyázz magadra”. A kulcs és a forgalmi a kertben állóautóban volt, így nem is nagyon (egyáltalán nem) foglalkoztam akkor azzal tovább.
Edi sikeresen megérkezett a Balcsira és erről SMS-ben értesített, majd másnap délután már itthon is volt.
Engem kb. annyira érdekelt ez az egész, hogy megkérdezzem, sokan voltak-e az M7-esen, illetve a fővárosban és az M3-ason…
Aztán néhány nappal később jött egy e-mail az Opeltől, hogy sajna elgyurcsányoltam, mivel nem volt országos matrica az alig bejáratottként (épp 301 kilométerrel) átvett tesztautón és én meg nem is figyeltem erre, így jött egy büntetés.
Ment is a válasz, hogy „úbasszameg 🙁 abból lesz még egy”.
És, természetesen jött a következő is.
Arról volt némi infóm, hogy amennyiben több – asszem négy – autópálya büntetés érkezik , akkor azok maximalizálását lehet kérvényezni és csak >>>
http://egyszermarlattamautot.hu/2017/11/23/te-melyik-stilust-kepviseled-az-utakon/