„The Rise of Electric” – Bradley Cooper a főszereplője az elektromos G-osztály globális kampányának
Kampányhősök
Bradley Cooper amerikai színész és rendező annak a rövidfilmnek a sztárja, amely a Mercedes-Benz új márkakampányának élén áll, a G 580-as EQ technológiával (együttes energiafogyasztás: 30,3-27,7 kWh/100 km | CO₂-kibocsátás együttesen: 0 g /km |. CO₂ osztály: A)[1]. A film egy drámai akciósorozaton keresztül mutatja be a G-osztály márka lényegét. Egyesíti a G-osztály kalandját, akár terepen, akár bármilyen városi környezetben. Támogatja, hogy a G-osztály korlátlan legyen az utak és bármilyen konvenció által, és kiemeli azt a víziót, amely lehetővé teszi az egyének számára, hogy saját útjukat járják a kudarctól való félelem nélkül. A hollywoodi szupersztár – évek óta szenvedélyes G-osztály pilóta – részt vett a világpremier eseményen Los Angelesben. A premiert termékkampány-bevezetés kísérte, és a piaci bevezetés érdekében folytatódik.
„A G-osztály közel 20 éve az életem része. Számomra ez mindig több volt, mint egy autó: minden kalandban társ volt.” – Bradley Cooper, színész, filmrendező és producer
„Bradley Cooper természetes választás volt erre a világpremierre és kampányra, mivel régóta rajongója ikonikus G-osztályunknak. Szeretett G-családunk tagjaként Bradley igazi inspirációt jelent a határok átlépéséhez.” – Bettina Fetzer, a Mercedes-Benz AG kommunikációs és marketing alelnöke
Kampány koncepció
- A Mercedes-Benz az év elején bemutatta az EQ technológiával felszerelt G 580-at – az időtlen offroad ikon első teljesen elektromos változatát. A közelgő piaci bevezetést globális kampány kíséri egy márkafilmmel, amelyben a hollywoodi A-listás Bradley Cooper szerepel.
- A kampány vizuálisan feltűnő középpontja egy olyan világot teremt, ahol az egyének fel vannak hatalmazva arra, hogy saját útjukat járják anélkül, hogy félnének a kudarctól – mert a G-osztály minden akadályt a növekedés lehetőségévé változtat.
- Azt is kiemeli, hogy bár a G-osztály egy dedikált terepjáró, amelyet durva terepen való használatra terveztek, tökéletesen illeszkedik városi környezetbe is – ahol manapság a legtöbb járművet használják. Nem számít, hová utaznak az off-road ikon rajongói, a függetlenség érzését és a bizonyosságot, hogy bármilyen terepen megküzdhetnek, ha úgy döntenek, nagyra értékelik.
- A film zenei hátterét az ikonikus dal, az „Ain’t No Mountain High Enough” adja új verzióban. Eredetileg Nickolas Ashford és Valerie Simpson írta és komponálta, kiadó/a szerzői jog tulajdonosa: EMI Music Publishing
A kampány részletei és időkerete
- A globális márkakampány 2024. szeptember 13-án indul. A Mercedes-Benz és a G-osztály legtöbb globális márkacsatornáján fut majd, a kezdési dátumok piacról piacra változnak.
- A tartalom a közösségi média eszközöktől és a TVC-től a Bradley Cooper főszereplésével készült márkafilmig terjed. Ezenkívül a csak autókra vonatkozó kampányelemek aktiválásra kerülnek a nyomtatott kiadványokban.
Kredit
- Ötlet, koncepció és megvalósítás: csapat x
- Gyártó: Zauberberg Productions GmbH & Spellwork
- ügyvezető producer: Juliane Ellrich
- Rendező: Sermed Dahar (Spellwork)
- Social Stills fotós: Tom Bender
- Utómunka: Timm Engelkamp (Spellwork)
- Zene: Simon Heeger / 2wei Audio
- Mix: Kraatz Studios
A Geländewagen. Elektromos: a vadonatúj G-osztály
Az EQ technológiával felszerelt G 580 a márka bármely más modelljénél jobban a hagyomány és a haladás ötvözetét képviseli – és egy másik fontos mérföldkő a Mercedes-Benz számára az új elektromos korszak felé vezető úton. Miközben hű maradt a modell karakteréhez és megőrizte ikonikus kialakítását, innovatív hajtáskoncepciója négy egyedileg vezérelt villanymotorral ismét új szintre emeli az off-road ikon legendás teljesítményét. A vadonatúj elektromos G-osztály 2024 áprilisában ünnepelte világpremierjét, két egyidejű bemutató eseménnyel Los Angelesben és Pekingben.
[1] A megadott értékeket a WLTP (Worldwide harmonised Light vehicles Test Procedure) mérési módszer szerint határozták meg. A megadott tartományok az ECE piacokra vonatkoznak. Az autó energiafogyasztása és CO₂-kibocsátása nemcsak az üzemanyag vagy energiaforrás hatékony felhasználásától függ, hanem a vezetési stílustól és egyéb nem műszaki tényezőktől is.
Tudtad?
A Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!