Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

TRD tuningcsomag a Lexus LC-hez

Posted on 2017.08.17. By AztaCARom

A japán TRD, a Lexus gyári tuning-megoldásainak szállítója bemutatta a már Magyarországon is megtekinthető Lexus LC-hez (az érdeklődők augusztus 13-20. között Balatonfüreden, a Tagore-sétányon ismerkedhetnek meg közelebbről a modellel) készült tuning kiegészítőket.
A TRD módosításai elsősorban az aerodinamikai elemeket érintik, és mindkét modellváltozathoz – Lexus LC 500 és a Lexus LC 500h – megrendelhetők. Az első spoiler 1240 dollárba, az oldalsó küszöbborítás 985 dollárba, a hátsó diffúzor és az oldalsó spoilerek ugyancsak 1240 dollárba kerülnek, míg a hátsó spoilerért 800 dollárt kérnek.

A csomag legdrágább tétele a 21 colos, kovácsolt felni készlet, mely több mint 6000 dollárba kerül – igaz, ebben már a mesterien megmunkált rögzítőcsavarok is benne vannak. A fényképeken látható fekete Lexus LC a teljes optikai csomaggal brutálisan jól néz ki, azt viszont még nem tudjuk, hogy a gyakorlatban mekkora haszna van a kiegészítőknek.
Pontosan tudjuk viszont, hogy a kit felszerelése körülbelül mennyi időt vesz igénybe. A gyártó szerint az elülső spoiler és a küszöbborítások felszerelése három órát vesz igénybe, a hátsó diffúzoré és az oldalsó spoilereké két órát, a hátsó spoileré pedig csupán egy órát. A Lexus hivatalos márkakereskedőinél megrendelhető elemekre hároméves teljes körű garancia vonatkozik, a járműre való felszerelésük napjától számítva.
A már Magyarországra is megérkező Lexus LC motorja egy 5 literes, 477 lóerős, 540 Nm maximális nyomaték leadására képes V8-as motor. A váltómű tízfokozatú automata, a 0-100 km/h-s gyorsulás pedig mindössze 4,4 másodpercig tart. Az ár? A szupersportkocsi alapára különösen kedvezőnek nevezhető a konkurensekhez képest, mindössze 29 millió 500 ezer forintba kerül, ezzel magasan a kategória ár/lóerő bajnoka.
Pontosan ugyanennyiért környezettudatosabb alternatívát is kínál a Lexus: az LC500h fedélzetén egy 3.5 literes, hathengeres benzinmotor és egy 179 lóerős villanymotor párosa biztosít közel ugyanilyen dinamizmust, fele ekkora környezeti terhelés mellett. A 359 lóerős összesített teljesítményű hajtásláncnak 4,7 másodpercre van szüksége, hogy 100 km/h-ra gyorsítsa az autót, szabványos átlagfogyasztása pedig mindössze 6,4 l/100 km. Nem csoda, hogy Európában minden három eladott Lexusból kettő hibrid hajtást kap – a nyugat-európai vevők pedig szinte kizárólag (99%) benzin-elektromos hajtású Lexust vásárolnak.

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:LC, Lexus, Lexus LC, TRD, tuning, tuningcsomag

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Önvezető autót fejlesztenének legszívesebben mérnökeink
Next Post: Már péntek reggeltől lesznek útlezárások Budapesten

Kapcsolódó cikkek

  • Hatalmas nyereség-visszaesés a Daimlernél Hírek
  • Hétvégenként csak az első ajtós lehet felszállni a 85-ös autóbuszra Hírek
  • Forgalomkorlátozások a Szépvölgyi úton Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Lexus idén is megtréfálta amerikai ügyfeleit Hírek
  • A BKK is megállással emlékezik az ország egyik legnagyobb történelmi baklövésére Hírek
  • Különleges párharc zajlott egy hete a Kincsem Parkban  Hírek

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában
  • A Sony 2023-as tévéi
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT