Trükkös megoldással készült a borzalmas Halott Pénz turnébusza


Megújult a Halott Pénz turnébusza! A kisbusz elkészítésére szoros határidő áll rendelkezésre, hiszen el kellett készülnie a csapat erdélyi koncertje alatt. A busz egy speciális technikával készült, ami a zenekar tagjainak a tetszését is elnyerte.

Különleges technikával készítette el Tóth Krisztián és csapata a Halott Pénz turnébuszának fóliázását. A jármű ugyanis új dizájnt kapott, ami maximálisan tükrözi a csapat egyéniségét.

„ A dizájnt az M15 Project tervezte, akikkel korábban is többször dolgoztunk már együtt és már az előző dekort is mi készítettük el a zenekarnak. A csapat mindkét oldalán a Halott Pénz látható fekete-fehér háttérrel és a logójukkal, alul pedig egy hullám-minta fut a szponzor feltüntetésével” – mondta el Tóth Krisztián, a Jólnyomjuk tulajdonosa.

A karosszériára 3D autófólia került, az ablakokra pedig lukacsos, perforált ablakfólia került, ez azonban trükkös megoldásokat is kívánt.

„ Mivel a csapat képe az ablakokra is felfut, ezt úgy tudtuk megoldani, hogy először az egészet behúztuk a nyomtatott teli 3D autófóliával, majd kivágtuk és külön kinyomtattuk a perforált ablakfóliát. Így értük el azt a hatást, hogy az autó oldala olyan, mint egy nagy plakát, de mégis enged be fényt és a csapat is kilát a kocsi belsejéből. A grafikát is kellett szabnunk, mert az autóra való felvitelnél nagyon fontos, hogy minden úgy álljon és oda kerüljön, ahogyan azt eltervezték.”

A csapat imádja az új külsőt

A zenekar maximálisan elégedett volt a végeredménnyel és nem volt kérdés, hogy az előző dizájnhoz hasonló csapatot is Tóth Krisztián bíztak meg a kisbusz zenekarra szabásával.

„Nagyon jó érzés amikor megérkezünk egy koncert helyszínére és már messziről integetnek a felmatricázott buszunknak. Egy szuper dizájn készült a legújabb fotónk felhasználásával. Az előző képet évekig használtuk, reméljük, hogy milyen sokáig velünk lesz. Évek óta ezzel a busszal járunk, nagyon szeretjük igazi közösségi hely. Sok ezer kilométert utaztunk már vele, számtalan emlékezetes koncertre vitt el minket” – mesélte lelkesen a Halott Pénz csapata.

A cég egyébként több egyedi megoldást is teljesített már, ráadásul maga Tóth Krisztián is tizenöt éves tapasztalattal rendelkezik dekoratőrként.

„ Az szokott általában az előnyünk lenni, hogy a projekteket az elejétől a végéig tudjuk elvállalni. A Halott Pénz számára készített turnébusz esetében például elemekre szabtuk a grafikát, ami garantálta a végső megjelenést. Ilyenkor mindig küldünk egy látványtervet az ügyfélnek és az általa elfogadott verzió fog elkészülni, a végeredményben pedig sosincs meglepetés, hisz mindig az készül el, amit előre leegyeztünk. Minden esetben az anyagokkal dolgozunk, és időre elkészülünk, ami nagyon sok ügyfél szükséges elengedhetetlenül fontos. A Halott Pénz esetében nagyon kellett igyekeznünk, hisz a csapat erdélyi koncertje alatt tudtuk csak elkészíteni a fóliázást.”

A Jólnyomjuk többezer autót fóliázott már, sőt komplett flottákat is vállalnak. Nyomtatott dekorációból pedig több tízezer négyzetmétert készítettek már összesen.

„ Azt valljuk, hogy egy cég autója minimum egymillió forint értékű reklámfelület, ha azt nézzük, hogy mondjuk egy óriásplakát mennyibe kerül éves szinten. Egy autó-dekoráció ezzel szemben akár öt évig is szolgálhat egy vállalkozást, amivel az egyik legjobban megtérülő reklámfelület. Persze nem mindegy, milyen ez a reklám, hisz a szemlélőknek általában csak pár másodpercig van arra, hogy ez a reklám megfogja, éppen ezért egyszerűnek, mégis kreatívnak és sokat kell lennie.