Új BKK ügyfélközpont nyílik nyáron Csepelen és a XVII. kerületben
Megjelent a csepeli Szent Imre téren, az újonnan épült pavilonok egyikében kialakítandó BKK ügyfélközpont kivitelezési közbeszerzési eljárásának ajánlattételi felhívása, valamint megkezdődtek a Budapest XVII. kerület, Rákosmente központban létesítendő BKK ügyfélközpont tervezési és kivitelezési munkái. A két új ügyfélközpont várhatóan 2019 nyarán nyílik meg.
A nyitott ügyféltérrel rendelkező, klimatizált új ügyfélközpontokban két kiszolgálópultnál intézhetik majd ügyeiket a közlekedők. A BKK nagy hangsúlyt fektet az akadálymentesítésre: a mozgáskorlátozottak számára is megfelelő pult épül, taktilis sávokat hoznak létre a látássérültek segítésére, illetve az előírásoknak megfelelő audiórendszert építenek ki a siketek és nagyothallók akadálymentes kiszolgálása érdekében.
Az ügyfélközpontoknál jegy- és bérletkiadó automatákat is telepítenek, amelyek a nyitva tartási időn kívül is biztosítják majd a jegy és bérletvásárlási lehetőséget.
Az új ügyfélközpontokban lehetőség lesz közösségi közlekedéssel kapcsolatos információkérésre és panaszbejelentésre, MOL Bubi ügyintézésre, közúti szolgáltatásokkal (behajtási engedélyek, parkolás) kapcsolatos információkérésre, valamint taxiszolgáltatással kapcsolatos panaszok bejelentésére is. A későbbiekben az ügyféligényeknek megfelelően a szolgáltatási portfólió módosítható.
Ahogyan a már meglévőkben, ezekben az új BKK ügyfélközpontokban is soron kívüli kiszolgálásban részesülnek majd a kismamák és a kisgyermekes szülők. Az előírásokat betartva az ügyfélközpontokba kutya is bevihető.