Új felszereltséget is kap a megújult HR-V
Elegáns megjelenés a szabadidő-autók magabiztos, erőteljes kisugárzásával megfűszerezve. Új, Sport névre keresztelt felszereltségi szint került a választékban
- A HR-V feltűnő formavilága érzelmeket vált ki a szemlélőből
- A továbbfejlesztett modell számos sportos külső formajeggyel gazdagodott
- A szárnyat idéző, „Solid Wing Face” dizájn legfőbb eleme a hűtőrács felett elhelyezett, magasfényű, krómozott díszléc
- Dinamikus profil, lendületes formájú ablakok és rejtett hátsó kilincsek
- HR-V Sport különleges stíluscsomagja még lendületesebbé teszi az összhatást
Az új HR-V a kupék elegáns, hullámzó vonalvezetését menti át a szabadidő-autók robosztus, erőteljes formavilágába. Ezt a különleges stílust tették még kifinomultabbá és érzékibbé a Honda szakemberei a különféle új, illetve megújult dizájnelemekkel.
Így született meg a szép és modern karosszéria, melynek kupékat idéző tetővonalához hangsúlyos orr- és kiterebélyesedő alsó rész társul, méghozzá aprólékosan formált, jellegzetes vonalakkal kiegészítve. A karakteres megjelenés érzelmeket vált ki a szemlélőből, ugyanakkor stílus és praktikum terén is magasabb szintre emeli a modellt, ami feltűnő és magabiztos benyomást kelt, – nem mellesleg – a Honda arculatához is igazodik. Orr-részét immáron a szárnyat idéző, „Solid Wing Face” névre keresztelt formanyelv határozza meg, melynek legfőbb eleme az új hűtőrács felett elhelyezett, sötét, ámde magasfényű króm dísztőelem, ami a korábbi feketekróm egységet váltotta.
A HR-V alapjait adó kocsitest sportos és dinamikus, akárcsak egy vérbeli kupé esetében, és hogy semmi ne zavarja meg a harmóniát, a hátsó kilincsek észrevétlenül bújnak meg a C-oszlopban. Feltűnő, éles vonalai az autó teljes hosszán végigfutnak, s mivel fokozatosan emelkednek, álló helyzetben is úgy tűnik, mintha haladna a modell.
Ráadásként még inkább tekintélyt parancsolóvá vált a HR-V, amiben a határozott vonalakkal látványosabbá tett alsó karosszériaelemeknek és a mélyebb légbeömlőnyílásoknak éppoly fontos szerepe van, mint az alapáron kínált, vetítőlencsés, nappali menetfénnyel kiegészített fényszóróknak.
Az ötödik ajtó körül szaladó, feketekróm díszcsík és a sötét házba integrált hátsó lámpa szintén vonzza a tekintetet, akárcsak a gazdagabban felszerelt modellváltozatokhoz kínált 17 colos, új könnyűfémfelni-garnitúra és a krómozott kipufogóvég. Az új HR-V fejlettségéről tanúskodik, hogy a fényszórók és a hátsó lámpák is LED-ek, sőt utóbbiak „füstölt” búra alá kerültek.
A HR-V karosszériája kimagasló aerodinamikai teljesítményre lehet büszke a crossoverek mezőnyében. Alacsony légellenállása és kedvező üzemanyag-fogyasztása többek között az alsó burkolatoknak köszönhető. A motor- és padlótakaró idomok kifinomult, optimalizált áramlást garantálnak, melyek az utastér továbbfejlesztett hangszigetelésének is részei. Az aerodinamikai tervezőmunka során úgy alakították a lökhárítókat, hogy a lehető legkisebb felhajtóerő hasson a kocsitestre, és nagy tempónál is stabil maradjon az autó.
A nagyméretű szabadidő-autókra jellemző masszív, magabiztos kisugárzást a HR-V esetében megannyi formatervbe simuló, gondosan kidolgozott dizájnelem egészíti ki, elegáns és vonzó megjelenéssel ruházva fel a Honda újdonságát.
A 2019-es kivitelhez kilencféle fényezés közül választhatnak a vásárlók. A Platinum Grey Metallic (csak a Sport átirathoz) és a Midnight Blue Beam Metallic vadonatúj tónus a palettán, ezeken felül a már ismert gyöngyházmetál- (Milano Red, Platinum White és Crystal Black) és metálfényezések (Lunar Silver, Modern Steel, Brilliant Sporty Blue és Ruse Black) érhetőek el a HR-V-hez.
2019 HR-V Sport
Az új HR-V Sport orr-részén a sötétített krómmal bevont elem helyett magasfényű, feketekrómozású betétet alkalmaztak a hondások, és egyedi a hűtőrács, valamint a ködlámpák körül alkalmazott, méhsejtrács-szerű, fekete fényezéssel feldobott idom is.
A modellt körbejárva számos olyan kiegészítőt fedezhetünk fel, amely még lendületesebbé varázsolja az összhatást. Ilyen például a vékony első koptató, a küszöbszoknya, a kerékjárati ívekre helyezett burkolat, a fényezett tükörborítás és az agresszívebb hátsó lökhárító is. Ráadásként mindezt szemet gyönyörködtető, fekete fényezéssel látta el a legendás japán vállalat, dupla kipufogóvéggel és 18 colos, egyedi megjelenésű könnyűfém felnikkel koronázva meg a formatervet. A teljesen LED első-hátsó lámpa szériatartozékként jár a HR-V Sporthoz, s hogy még látványosabb legyen az autó, a hátsó lámpák sötétített, fekete csíkokkal megspékelt burát kaptak, az ötödik ajtó körül pedig feketekróm díszítőkeret fut.