Új flottaszerep egy kihívásokkal teli szegmensben



A digitalizáció és az urbanizáció trendjei extrém kihívásokat tartogatnak a különböző vállalatok és flottaüzemeltetők számára. A kiszállítók életét a szűk határidők, rugalmas kiszállítás és erős költségverseny határozzák meg. Az éjszakai kiszállítás az online kereskedelem alappillérévé vált, miközben a napközbeni megrendeléseknek is egyre nagyobb a piaci részarányuk.

A kiélezett versenyhelyzetben a flották integrációja minden eddiginél fontosabb. Az intelligens járművek komoly versenyelőnyt jelentenek, melynek következtében az egyszerű szállító járművek logisztikai koncepciókká alakulnak át. Éppen ezért, mindamellett, hogy a megbízhatóság és a hatékonyság továbbra is kulcsfontosságúak, az új technológiák és a sokoldalúság a Mercedes-Benz haszongépjármű üzletágának meghatározói elemeivé váltak. 




Mindig kézben tartható flotta a Mercedes PRO connect szolgáltatásokkal

A Sprinter harmadik generációjának progresszív formaterve, valamint komfort- és biztonságorientált kialakítása a személyautók színvonalával vetekszik. Az alacsonyabb üzemeltetési költségeknek, valamint az ügyféligényeket kiszolgáló részletmegoldásoknak köszönhetően a modell egyedülállóan gazdaságos. A legfontosabb újítások egyike az átfogó internetes kapcsolódás. A Mercedes PRO connect kapcsolódási szolgáltatásai a szintén vadonatúj MBUX (Mercedes-Benz User Experience, vagyis Mercedes-Benz Felhasználói Élmény) multimédiás rendszerekkel párosítva tökéletes alapot képeznek a különféle logisztikai és szállítási feladatok kifogástalan abszolválásához, legyen szó akár egy óriásflotta komplex menedzsmentjéről, akár egy kisebb vállalkozás járműparkjának irányításáról. A Mercedes PRO connect kapcsolatot létesít a járműparkmenedzser és a flotta minden gépjárműve, illetve sofőrje között, így online, közel valós időben lehetséges a megbízások irányítása, továbbá a gépjármű helyzetével, üzemanyagszintjével, vagy akár karbantartási igényeivel kapcsolatos információk távoli lekérdezése. A Mercedes PRO connect a piaci bevezetéskor összesen nyolc különböző csomagban lesz elérhető, központi flotta-, jármű-, sofőr- és helyszín-alapú szolgáltatásokkal. Ilyen például a járműállapot, a járműlogisztika, a karbantartási és baleseti menedzsment, valamint a digitális menetlevél.