Új hajtáslánccal, dízel erőforrással és modellváltozattal bővül a Defender paletta
- Defender Plug-In Hybrid: az új Defender P400e a legerősebb és legtakarékosabb Defender: 404 lóerő, 5,6 mp gyorsulás 0-100 km/óra, 74g/km CO2-kibocsátás
- Tisztán elektromos üzem: a villanymotor késlekedés nélküli nyomatékkifejtés mellett biztosít károsanyag-kibocsátás nélküli haladást aszfalton és terepen. 43 kilométeres elektromos, emissziómentes hatótávolság. Öt- vagy hatszemélyes kivitel
- Új, hathengeres Ingenium dízelmotor: a finom járású, kifinomult soros dízelmotor három teljesítményszinten (D200, D250 és D300) elérhető
- Defender Hard Top: robusztus Defender haszonjármű 90 és 110 karosszériaváltozatban, Ingenium dízelmotorokkal, praktikus, strapabíró raktérrel
- Defender X-Dynamic: a Defender és a Defender X modellek közötti rést kitöltő, új X-Dynamic modellvariáns robusztus külső és egyedi belső jellemzőkkel lép színre
- Defender 90: a rövid tengelytávú háromajtós modellváltozat lenyűgözően viselkedik közúton és terepen is, és a legfejlettebb technológiákat kínálja; akár hatszemélyes változatban is rendelhető
A Land Rover Defender fejlett hajtásláncaival, új felszereltségi szintjeivel és kibővített opciós listájával az autósok minden eddiginél szélesebb körét szólítja meg.
A legendás elődmodell méltó utódaként az új Defender korszakalkotó közúti- és terepképességekkel és fejlett technológiákkal felvértezve teremti újra a kalandozások fogalmát a 21. századra; ugyanakkor hű marad ahhoz az úttörő szellemiséghez, amely több mint 70 éve jellemzi a Land Rover márkát.
A 2021-es modellévben a fejlett új plug-in hybrid variáns, a P400e teszi még vonzóbbá a Defendert. A nagyteljesítményű kétliteres, soros négyhengeres benzinmotort egy 105 kW teljesítményű villanymotorral kombináló, 404 LE rendszerteljesítményű P400e változat jelentős forgatónyomatékot és kedvező üzemeltetési költségeket kínál: átlagos CO2-kibocsátása csupán 74 g/km, vegyes üzemű üzemanyag-fogyasztása 3,3 l/100km. A modell akár 43 kilométert képes megtenni kizárólag villanymotorját használva, nulla károsanyag-kibocsátással. A tisztán elektromos üzem akár terepen is használható, ahol a villanymotor azonnal ébredő forgatónyomatéka még ütőképesebbé teszi a Defendert.
Az új P400e mellett a Land Rover saját fejlesztésű, nagyteljesítményű, takarékos, soros hathengeres Ingenium dízelmotorja is megjelenik motorválasztékában.
A Defender testreszabását elősegítő opciók köre is kibővült: új karosszériaszínek (Yulong White, Silicon Silver és Carpathian Grey) jelentek meg a kínálatban, egy sor választható kontrasztos tetőkivitel mellett. Szintén újdonság az egyedileg kérhető opciók széles választéka, többek között mostantól nyitható vászontető is rendelhető lesz a Defender 110-eshez.