Új imázskampánya keretében látványos kisfilmekkel jelentkezett a Wallis Motor
Elsőnek lenni hivatás, szenvedély, életforma –
A lenyűgöző felvételeken többek között feltűnik Babos Tímea, Sárközi Ákos és Talmácsi Gábor is
Az 1994-ben alapított Wallis Motor márkakereskedések hitvallása a kezdetek óta változatlan – a kereskedéshálózat számára mindig ügyfelei az elsők. A Wallis Motor nem véletlenül piacvezető immár közel 30 éve töretlenül a magyar piacon. Elsőnek lenni azonban nem kiváltság, sokkal inkább eltökéltség és kemény munka. A Wallis Motor új imázskampányának első, magával ragadó videója is ezt az üzenetet igyekszik közvetíteni olyan elismert sportolók és ismert személyek közreműködésével, mint Babos Timi vagy Talmácsi Gábor, akik az életben is kimagasló teljesítményt nyújtanak.
A BMW Wallis Motor márkakereskedések átfogó imázskampányt indítottak az Elsőnek lenni koncepció és a márka hitvallásának bemutatására. „A Wallis Motor 1994 óta töretlenül piacvezető, így Magyarországon első a BMW járművek értékesítésében és szervizelésében. A közel 30 év alatt számtalan változáson ment keresztül mind a BMW márka, mind az immáron 4 kereskedéssel szolgáltató Wallis Motor, célunk azonban nem változott: számunkra ügyfeleink az elsők” – hangsúlyozta a brand elsődleges célkitűzését Dósa Péter, a Wallis Motor marketing vezetője.
Márkanagykövetekkel a siker útján
Az Elsőnek lenni imázskampányban a márka számos olyan elismert sportolóval és ismert személlyel dolgozik együtt, akik saját szakterületükön kimagasló teljesítményt nyújtanak. Ennek szellemében a Wallis Motor brand erősítésében szerepet vállal többek között: Babos Tímea, Sárközi Ákos, Talmácsi Gábor, Somogyi Zsolt, Blaskó Niki, Hlatky-Schlichter Hubert, Epres Panni, Schiffer Miklós, Puskás Peti, Lakatos Márk, Team Black Jack, Novák Zalán, Wossala Rozina, Hadnagy Tímea, Kamarás Iván, Borzi Vivien, és a NUBU is.
A kampány egyik első elemeként a PixelBeam által készített kampányindító imázsvideóban láthatjuk Babos Tímeát, a magyar tenisztörténelem első világelső teniszezőjét, többszörös olimpikont; Sárközi Ákos országszerte elismert Michelin-csillagos séfet; Talmácsi Gábor gyorsaságimotor-versenyzőt, MotoGP világbajnokot; valamint a Team Black Jack vitorlásformációt, melynek tagjai speciális versenycélokra épült katamaránjukkal fantasztikus sikerek sorozatát érték el és a nívós balatoni Kékszalag vitorlásversenyen is évek óta sikeres befutók.
A kampány keretében további egyéni, a brand márkanagyköveteivel készített kisfilmek, illetve interjúk várhatók. A Team Black Jack-kel készült, Alsóörsön forgatott videó, valamint Hlatky-Schlichter Huberttel, a budapesti vendéglátás egyik legismertebb és legizgalmasabb képviselőjével, a Kiosk tulajdonosával készült interjú is elérhető már.
Felismerések a pandémia fényében
„Azért dolgozunk és fejlődünk, hogy a legmagasabb szintű szolgáltatással találkozzon minden hozzánk betérő érdeklődő, de mindig tudjunk újat mutatni visszatérő partnereink számára is. Az elmúlt év megtanított bennünket arra, hogy ügyfeleink bár az élet legkülönbözőbb területeiről érkeznek hozzánk, mégis rengeteg a közös bennük és bennünk. A fejlődés iránti igény és a tenni akarás. Az, hogy a legnehezebb helyzetben is képesek kreatívan és sikeresen helytállni. Nem hajlandóak feladni, ehelyett inkább egy magasabb fokozatba kapcsolnak. Legyen szó karrierről, vállalkozásról, családról vagy éppen hobbiról. Ugyanezt a mentalitást képviselik a kampányunkban szereplő márkanagyköveteink is, akik egytől-egyik hihetetlen eredményeket értek el. Az ő történeteiket meséljük, mesélik el az elkövetkezendő hónapokban a kampány során interjúk és kisfilmek formájában, egy rendkívül színes és motiváló közösséget létrehozva” – részletezte az imázskampány koncepcióját Dósa Péter.