Új ingyenes applikáció segíti az autósokat


Az autósokat kiszolgáló szervizek és szolgáltatók svájci bicskájává válhat a most induló nDRU startup

Magyarországon egyedülálló fejlesztéssel könnyíti meg az autósok és az autóipari szolgáltatók életét az nDRU. A startup vállalkozás egyszerűbbé teszi az autószervizek, autómosók, gumisok, műszaki vizsgabázisok és hasonló szolgáltatók napi működését – és persze a járműtulajdonosok napjait is.

Az autóipari szolgáltatók egyik legnagyobb problémája az, hogy a működés és az ügyfélkommunikáció nagy része továbbra is a telefonon zajlik, ami rengeteg idő ráfordítást igényel. a szervezési és a HR feladatok jelentős erőforrása szükséges, ahelyett, hogy a szolgáltató a több, nehéz munka elvégzésére koncentrálna. Az elavult adminisztratív folyamatok jelentős hátrányai jelentenek a szervizeknek és akadályozzák a bevétel termelését, valamint a növekedést. Az iparágnak nagyon szüksége van egy olyanre, mely digitalizálja a folyamatokat, ezzel növelve a hatékonyságot. Erre kínál megoldást egy új, magyar hátterű applikáció.
Az nDRU ingyenesen elérhető Android és Apple készülékekre is. Az autós felhasználó belépését a következő egy térképen meg, amelyen megtalálhatja a közelben lévő autószervizeket, szolgáltatókat. Ez önmagában hiánypótló, de az applikáció sokkal többre képes. A vásárlók a szolgáltatóra vonatkozó részletes képet kapunk a nyitvatartásról, az elérhető szolgáltatásokról és az árakról. Sőt, az általuk keresett szolgáltatások választása után az alkalmazás felkínálja azokat az időpontokat, amikor a szerviz fogadni tudja járművüket. A kiválasztott időpontot pedig azonnal le is lehet foglalni.
„ Az alkalmazás használatának időpontfoglaláss allegyeztetése miatt az ügyfél életét, sokszor nehézkes időponttetési folyamat a szerviznek is jelentős hatékonyságnövekedése. Az nDRU azzal a céllal indult, hogy az online munkaszervezéssel spóroljunk, mivel rengeteg erőforrást von el a szervizes munkáktól az adminisztráció és a telefonos ügyfélkommunikáció” – részletezte Kövesdán Krisztián, az nDRU egyik alapítója.

Az új app nemcsak az időpontegyeztetést lehet kiváltani, hanem a szervizben lévő gépjármű javítást is nyomon tudja követni a tulajdonos. Óriási segítség, hogy az alkalmazás használója azt is előre tudja, várhatóan mikor készül el az autója. Az nDRU appon az autótulajdonosok a szerviz előzményeket és költségeket egyszerűen megtalálják. Az úttörő megoldások sora itt még nem ért véget: az alkalmazást használja az appon keresztül fizethetik ki a szervizelést és e-mailen azonnal megkapják számlájukat is.

Lehetőség az autószervizeknek is

Az nRU azon autóipari szolgáltatók jelentkezését várják, akik szeretnének egyszerűsíteni folyamataikat és akár 40%-kal növelni a hatékonyságukat. A rendszert több évtizedes szerviz tapasztalattal alkották meg, hogy teljeskörűen optimalizálja a szolgáltatók működését a munkalapok felvételétől, az optimalizált munkafolyamatokon és emberi erőforrás menedzsmenten keresztül, egészen az ügyféllel történő, hatékony kommunikációig. Az nDRU digitális folyamatai jelentős adminisztrációs terhet vesznek le a szolgáltató válláról és segítségével optimalizálni a működést. Az első 100 szerviz, amelyhez csatlakozik még díjmentesen juthat hozzá az nDRU használatához, mert a szolgáltatás most indul el, így ezzel szeretne a csapat kedveskedni azoknak a szervizeknek, akik már a kezdeti szakaszban támogatják részvételükkel a közösséget.