Új koncepció- és versenyautók képviselik a Hyundai Motor villamosítási stratégiájának új fejezetét
- A Hyundai Motor a Frankfurti Autószalonon mutatja be új elektromos tanulmányautóját, a『45』koncepciójárművet
- Ugyanitt debütál a Hyundai Motorsport első elektromos versenyautója, a Veloster N ETCR
- A vadonatúj i10 nyilvános világpremierje, valamint színre lép a típus egy különleges kiadása is
- A ‘Hyundai Arcok’ formátum interaktív találkozási felületet teremt a márka meghatározó képviselői és a sajtó munkatársai között, betekintést engedve a Hyundai márka történetébe
A szeptember 10-22. között zajló, 2019. évi Frankfurti Autószalonon (IAA) a mobilitás jövőjébe enged betekintést a Hyundai Motor. A márka leendő elektromos járműveinek formai irányvonalát szemlélteti a tisztán villanymotoros hajtású『45』tanulmányautó. Szintén itt mutatkozik be a Hyundai Motorsport első elektromos versenyautója, Veloster N ETCR. Valamint a vadonatúj Hyundai i10 nyilvános világpremierjére is Frankfurtban kerül sor.
Az egykor egyszerű közlekedési eszköznek tekintett automobil koncepciója folyamatosan változik, egyre inkább elmosva a járművek és életünk közötti határvonalat. Az idei Frankfurti Autószalonon a Hyundai Motor bemutatja a leendő elektromos járműveihez kidolgozott, személyre szabott fedélzeti ügyfélélmény-stratégiáját. A Hyundai nézőpontja szerint a jövőben az ügyfelek nagyobb szabadságot kapnak autóik kialakításában, hasonlóan ahhoz, ahogy ma otthonukat rendezik be, így a járművek pontosabban igazodhatnak tulajdonosaik életstílusához.
Az új tanulmányautó az előremutató formai irányvonalat kihangsúlyozva térképezi fel a Hyundai ‘Érzéki sportosság’ formanyelvének evolúcióját. Az ‘érzéki’ jelen esetben azokra a felfokozott emocionális értékekre utal, amelyeket az ügyfelek a formaterven keresztül megtapasztalhatnak, míg a ‘sportosság’ az innovatív mobilitási megoldásokon keresztül valósítja meg ugyanazokat az értékeket.
A 『45』elektromos tanulmányautón túl a Hyundai egy sor interaktív bemutatóval kínál lehetőséget a látogatóknak, hogy saját maguk fedezzék fel a FELSZABADÍTOTT STÍLUS lényegét. A FELSZABADÍTOTT STÍLUS stúdióban a legkülönfélébb anyagokkal kísérletezve hozhatnak létre kaleidoszkóp-hatást a látogatók, míg a H-Space (H-tér) a személyre szabott fedélzeti ügyfélélményt demonstrálja.
A Hyundai a Frankfurti Autószalonon mutatja be azt a teljesen elektromos tanulmányautót, amely a Hyundai jövőbeli mobilitási koncepciójának újabb fázisát megtestesítve szemlélteti a márkának a mobilitás átalakításáról alkotott elképzeléseit. A márka az idei CES szórakoztató elektronikai szakkiállításon, Las Vegas-ban, illetve a Milánói Dizájnhéten mutatta be a FELSZABADÍTOTT STÍLUS bevezető lépéseit.
„Nagy örömünkre szolgáló, hogy ismét egy sor izgalmas termékbevezetéssel lehetünk jelen, valamint jövőbeli mobilitási koncepciónkat is szemléltethetjük ‘hazai’ európai autókiállításunkon, a frankfurti IAA-n.” – mondta Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketingért és termékekért felelős alelnöke. „A 『45』elektromos tanulmányautó és az első Hyundai elektromos versenyautó bemutatásával a Hyundai újfent megerősíti helyét az ökomobilitás élmezőnyében.”
A Hyundai új mércét állít a motorsport elektromos jövője számára
A Hyundai Motorsport (HMSG) a Frankfurti Autószalon első sajtónapján tartja annak az előzmények nélküli elektromos versenyautónak az exkluzív premierjét, amelyet a vállalat alzenaui (Németország) központjában terveztek és építettek. Az autó a motorsport új korszakába vezeti be a vállalatot, a Hyundai Motorsport egyik fő oszlopává téve az elektromos hajtást.
A Hyundai izgalmas újdonsága az alternatív energiával hajtott járművek és a sportos menettulajdonságok ötvözésének lehetőségét demonstrálja.
Emellett a Hyundai a károsanyag-kibocsátás nélkül elektromos töltéssel kapcsolatos, legújabb fejlesztését is közszemlére teszi. A vállalat üzemanyagcellás technológiáját alkalmazó Hyundai Generator egy elektromos járművekhez tervezett, hordozható töltőállomás. A töltőrendszer két darab üzemanyagcella-köteget tartalmaz. A hidrogénről üzemelő rendszer környezetbarát töltést tesz lehetővé.
A vadonatúj Hyundai i10
A Hyundai a vadonatúj Hyundai i10 nyilvános világpremierjére is sort kerít. A koreai autógyártó i modellcsaládjának legújabb tagja kulcsfontosságú szerepet játszik a Hyundai európai terveiben, emellett kategóriájának legbiztonságosabb, illetve legteljesebb körű online szolgáltatásait nyújtó tagja.
A vadonatúj i10 friss formai jellemzőin túlmenően számos új kapcsolódási funkciót kínál, köztük a Connected Car és Bluelink® szolgáltatásokat, amelyek kategóriájának élére emelik. A Hyundai alapvető értékeit megtestesítő, vadonatúj i10 a márka két oszlopát: a Megnyugvást és a Teljesítményt egyesíti magában. Az Európában, európai ügyfelek számára tervezett és épített modell a Hyundai azon szemléletét testesíti meg, hogy a mobilitást a kiemelkedő műszaki színvonal megőrzése mellett tegye megfizethetővé és elérhetővé.
Az alapkivitel mellett a Hyundai az i10 N Line verziót is bemutatta. Az i30 és a Tucson után ez a harmadik olyan modell, amely megkapja az N Line csomagot. A dizájn és a teljesítmény terén egyaránt többet kínáló N Line a Hyundai modellstratégiájának fontos elemévé vált.
A vadonatúj Kona Hybrid és az új IONIQ Electric
Míg más autógyártók ma még csak beszélnek a fejlesztésekről, a Hyundai már most is ökomodellek széles kínálatával szolgálja ki ügyfeleit, és ezzel vezető szerepet vállal a jövőbeli mobilitás terén. A márka a villamosított hajtásláncok legszélesebb palettáját nyújtja, a mai napig világszerte több mint 600 ezer részben vagy teljesen elektromos járművet értékesített. A Frankfurti Autószalon látogatóit a vállalat öko-flottájának legújabb tagjai: a vadonatúj Kona Hybrid és az új IONIQ Electric várják a Hyundai standján.
Hyundai Faces
A Hyundai frankfurti sajtókonferenciájára a mai napon, közép-európai idő szerint 09:25 órakor kerül sor a márka standján, a 11. csarnokban. Ezen kívül a márka szeptember 10-én, kedden és 11-én, szerdán interaktív sajtóprogramot rendez meghívott újságírók számára Hyundai Faces néven.
A résztvevők a Hyundai Faces program keretében a márka három alapértékéhez: a Haladáshoz, a Teljesítményhez és a Megnyugváshoz kapcsolódó, exkluzív beszélgetéseken vehetnek részt a Hyundai felsővezetőivel. A találkozók minden esetben 15 perces előadásból, valamint azt követő, 15 perces kérdezz-felelek programból állnak.
Join the Pipe
A Hyundai együttműködésre lépett a holland Join the Pipe vállalattal, amely újratölthető, többcélú palackokat gyárt, csökkentve az egyszer használatos műanyag palackokkal járó hulladékmennyiséget. A Hyundai standjának látogatói a Töltőállomáson átvehetnek egy fenntartható palackot. Ezzel az együttműködéssel a Hyundai lehetővé teszi az ivóvíz tisztességes és higiénikus elosztását, hozzájárulva a fejlődő országok nagyvárosainak hulladékmentesítéséhez.
A Frankfurti Autószalon
A Frankfurti Autószalon (IAA) a világ legnagyobb nemzetközi autószalonja, amelyet kétévente rendeznek meg a németországi Frankfurt am Main városában. Mivel a Hyundai formatervezési, kutatás-fejlesztési, járműtesztelési, motorsport és kereskedelmi tevékenységei mind ebben a régióban összpontosulnak, a vállalat Frankfurtot tekinti „hazai” autószalonjának. Az idei, 68. Frankfurti Autószalon szeptember 10-22. között kerül megrendezésre.