Új termékoffenzíva és villamosítás a Toyota könnyű haszonjármű kínálatában

A vadonatúj PROACE CITY bevezetésével a kompakt haszonjárművek (CDV) szegmensében is megveti a lábát a Toyota, miközben már 2020-tól érkeznek a PROACE és PROACE CITY modellek akkumulátoros elektromos (BEV) verziói is. Mindezt megtámogatandó a japán autógyártó európai haszongépjármű tevékenységét összefogó „Toyota Professional” haszonjármű márkastratégia kiemelkedő ügyfélszolgáltatásokat biztosít a kishaszonjármű felhasználóknak.

A Toyota ambiciózus növekedési tervet hirdetett meg haszonjármű (LCV) üzletágának. Ezen célját megerősített LCV modellkínálattal és egy új szolgáltatás márka: a Toyota Professional bevezetésével támogatja meg.

Kibővített termékkínálat
A Toyota PROACE CITY 2020 elején csatlakozik a PROACE közepes méretű áruszállító és az „elpusztíthatatlan” Hilux pick-up mellé a Toyota kishaszonjármű-kínálatában. A PROACE CITY versenyképes, vonzó újdonságként jelenik meg a kompakt haszonjárművek (CDV) piacán; bevezetésével a Toyota termékkínálata az LCV piac több mint kétharmadát lefedi majd. A modell veleszületett praktikumát kiváló terhelhetőséggel és raktérhosszal társítja: egyike azon kevés modelleknek, amelyek akár két Euro-raklapot is képesek szállítani. Az új modellkínálatról itt olvashat részletesen (https://newsroom.toyota.eu/the-new-toyota-proace-city/).

Elektromos PROACE és PROACE CITY
A klímaváltozással és levegőminőséggel kapcsolatos aggodalmak miatt számos európai nagyvárosban új, szigorú károsanyag-kibocsátási szabályozást vezetnek be. Ezek a tényezők a kishaszonjármű-vásárlók elvárásait és prioritásait is átalakítják, különösen városi területeken. A Toyota a PSA csoporttal együttműködésben akkumulátoros elektromos (BEV) hajtásláncú változatokkal bővíti a PROACE és PROACE CITY modellcsaládok kínálatát. Ezeket 2020, illetve 2021 során vezetjük be, így a Toyota is kielégítheti a kishaszonjármű-ügyfelek legújabb elvárásait.


Toyota Professional
A Toyota új termékoffenzívája kiváló alkalmat jelentett arra, hogy bevezesse kishaszonjármű-márkastratégiáját: a Toyota Professional márkát. Ezzel a kezdeményezéssel még hangsúlyosabbá teheti a könnyű haszonjárművek kínálatát a hálózatán belül. Ezen túlmenően a Toyota új kishaszonjármű-hálózati stratégiát vezet be, amely a könnyű haszonjárművekre szabott ügyfélélményt kínál, és amelynek keretében néhány jelenlegi üzleti központ haszonjármű központtá alakul át, szakértő munkatársakkal.

„A Toyota európai kishaszonjármű-kínálatának bővítését és villamosítását egy új márka: a Toyota Professional bevezetése támogatja. Ez a fejlesztés újfent kihangsúlyozza, hogy a Toyota kiemelt hangsúlyt kíván fektetni egyre nagyobb számú LCV-ügyfélkörére, amelynek keretében szakosodott hálózat kialakításával gondoskodik az optimális ügyfélélményről” – avat be Matt Harrison, a Toyota európai ügyvezető alelnöke.