Újabb dupla dobogó a Toyotának – Ezúttal a hosszútávú vb-n
Hisatake Murata (a csapat elnöke)
„Gratulálok a Rebellionnak a győzelemhez. Hibátlan futamunk volt, a csapatban mindenki jó munkát végzett, és maximális teljesítményt nyújtott. Sajnos a győztest így sem tudtuk megszorítani, de mindent megtettünk, hogy mérsékeljük a lemaradást, így még jól állunk a világbajnoki esélyeket tekintve. Köszönet mindenkinek, aki nekünk szurkolt Texasban. Örömmel várjuk, hogy ismét ilyen fogadtatásban legyen részünk a következő hónapban, a Sebring futamon. Célunk, hogy ott ismét a dobogó legfelső fokára állhassunk.”
Mike Conway (7. rajtszámú TS050 HYBRID)
„Nehéz futam volt, az egész szakasz során küzdenem kellett a jó köridőkért, gyakorlatilag önmagunkkal versenyeztünk. A futam elején még reménykedtem, mert José nem volt leszakadva annyira a 8-as autóról, később azonban egyre nagyobb lett a hátrányunk. Nem tehetünk mást, tovább harcolunk az elérhető legjobb eredményekért a bajnoki cím megszerzése érdekében. Még mindig mi állunk az első helyen, ez azért nyújt némi vigaszt.”
Kamui Kobayashi (7. rajtszámú TS050 HYBRID)
„Jól éreztem magam ma, élveztem a vezetést. A csapat remek munkát végzett egész héten, mindenki jól teljesített, nagyszerűen sikerültek a kiállások. Ám tekintettel a sikerhendikepre nem remélhettünk a harmadiknál jobb helyezést. Frusztráló érzés ez, hisz hiába tettünk meg mindent, nem volt sok esélyünk. Gratulálunk a Rebellionnak, akik nagyon jól versenyeztek és egyszer sem hibáztak.”
José María López (7. rajtszámú TS050 HYBRID)
„Nem volt könnyű úgy rajtolni ezen a hétvégén, hogy papíron a miénk volt a leglassúbb LMP1 autó, de igyekeztünk a lehető legtöbb pontot megszerezni. Mindig győzni akarunk, de most a harmadik hely volt a legtöbb, amit elérhettünk. Mindazonáltal voltak pozitívumok is ebben a futamban: nagyon jól éreztem magam az autóban, voltak jól sikerült köreink, így elégedett vagyok a teljesítményemmel. Ráadásul még mindig mi állunk az élen a világbajnoki mezőnyben.”
Sébastien Buemi (8. rajtszámú TS050 HYBRID)
„Mindent megtettünk, amit lehetett, gratulálunk a Rebellionnak a győzelemhez. Most egyszerűen nem voltunk elég gyorsak ahhoz, hogy behozzuk őket. Sajnos ez egy magányos futam volt az autónk számára, mert a 7-es a nagyobb sikerhendikep miatt nem tudott lépést tartani velünk. Magányosan teljesítettük ezt a futamot, ami egy kicsit furcsa érzés volt.”
Kazuki Nakajima (8. rajtszámú TS050 HYBRID)
„Nehéz futam volt ez számunkra, bár nem voltunk túlságosan lemaradva a Rebellionhoz képest, ők viszont elég gyorsak voltak a győzelemhez. Gratulálunk nekik, hisz remekeltek, egyszer sem hibáztak. Nem gondolom, hogy pusztán a sebességet nézve lett volna esélyünk a győzelemre, ezért csapatként arra koncentráltunk, hogy a legjobb teljesítményt hozzuk ki magunkból, és csapatként jól szerepeljünk.”
Brendon Hartley (8. rajtszámú TS050 HYBRID)
„Sikeresnek érzem a mai napot, hisz egyik pilótánk se hibázott, sőt, voltak jó szakaszaink, és jól sikerült kiállásaink. Tudtuk, hogy mire lett volna szükség ahhoz, hogy legyen valamennyi esélyünk a győzelemre, de a Rebellion hibátlanul versenyzett. Nagyon jól mentek, és egyértelműen gyorsabbak voltak nálunk. Élveztem a vezetést, a forgalmat, az autó fantasztikusan jól feküdt ezen a pályán, csak azt sajnálom, hogy nem sikerült szorossá tenni a versenyt.”
Lone Star Le Mans eredmények
- #1 Rebellion (Senna/Menezes/Nato) 189 kör
- #8 TOYOTA GAZOO Racing +51,524 mp
- #7 TOYOTA GAZOO Racing +2 kör
- #22 United Autosports (Hanson/Albuquerque/Di Resta) +7 kör
- #37 Jackie Chan (Tung/Aubry/Stevens) +7 kör
- #38 JOTA (Gonzalez/Da Costa/Davidson) +8 kör