Újranyitnak a repülőtéri BKK ügyfélszolgálatok
Újra kinyitnak a BKK ügyfélszolgálatai a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtéren. A társaság ugyanakkor felhívja ügyfelei figyelmét arra, hogy lehetőség szerint továbbra is használják a kontaktmentes, online csatornákat is.
A légiforgalom várható élénkülése miatt 2021. május 1-től, szombattól újra kinyitnak a BKK ügyfélszolgálatai a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtéren, csökkentett pultszámmal. A BKK munkatársai a 2A terminálon mindennap 8 és 22 óra között, a 2B terminálon pedig szintén mindennap 9 és 21 óra között állnak az ügyfelek rendelkezésére. Jegyet és bérletet az éjjel-nappal működő jegyautomatákból is lehet vásárolni, amelyekből összesen nyolc található a repülőtéren, emellett számos termék a mobiljegyapplikáción keresztül is elérhető.
A koronavírus elleni hatékony védekezés érdekében a Budapesti Közlekedési Központ munkatársai munkájuk során maszkot viselnek, illetve plexifalak választják el őket az ügyfelektől. A társaság arra kéri ügyfeleit, hogy sorban állás közben figyeljenek a biztonságos távolságra, illetve ha az megoldható, fizetéskor készpénz helyett bankkártyát használjanak.
A BKK személyes értékesítőhelyeinek nyitvatartásáról és az ott elérhető szolgáltatásokról a társaság honlapjánlehet bővebben olvasni. A mobiljegy használatról minden további fontos információ megtalálható a bkk.hu/mobiljegyoldalon.
Budapesti Közlekedési Központ